Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Via Arco 26 - Italiensk byhus på bestilling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Via Arco 26 - Italiensk byhus på bestilling

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Esben.K Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 09-Februar-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Online
Point: 2098
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Esben.K Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Via Arco 26 - Italiensk byhus på bestilling
    Sendt: 27-December-2015 kl. 21:21
Hejsa,

Glædelig jul. Nu hvor alle Byggepladens medlemmer forhåbentlig har modtaget det seneste nummer af Byggebladet og har haft lejlighed til at læse det igennem, vil jeg også vise mit italienske byhus frem her på forum. Modellen er fra i sommer men jeg har ventet med at vise den online så artiklen om dens tilblivelse kunne blive en "Byggebladet Exclusive". Jeg tænker at folk vil sætte pris på indhold i bladet som man ikke allerede er stødt på tidligere (?)

Mange tak til de gode folk bag Byggebladet for en virkelig flot opsat artikel. Da jeg også selv har brugt en del tid på at skrive artiklen, udvælge billeder osv. er jeg meget interesseret i at få feedback fra Byggebladets læsere, både nye og garvede medlemmer. Er det interessant læsning? Er det lærerigt at læse om processen bag et sådan byggeri? Er der noget der skulle være mere/mindre af i artiklen? Og jeg vil naturligvis også gerne høre hvad I synes om modellen Smile
Alle kommentarer er velkomne.

Som opfølgning på artiklen, så nåede huset helskindet til Italien og som det fremgår af Facebook-opslaget nedenfor blev modtageren meget glad (det behøver man ikke kunne italiensk for at læse):

Min kammerat fik også taget et lækkert billede med modellen i forgrunden og forbilledet i baggrunden:

Endelig skal I også have et par billeder af modellen her på forum. BIllederne linker til Flickr hvor der er flere billeder:

Esben
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Status: Offline
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-December-2015 kl. 21:56
Glædelig jul

Citat: Esben.K Esben.K skrev:

Modellen er fra i sommer men jeg har ventet med at vise den online så artiklen om dens tilblivelse kunne blive en "Byggebladet Exclusive". Jeg tænker at folk vil sætte pris på indhold i bladet som man ikke allerede er stødt på tidligere (?)
Godt du sætter fokus på det med eksklusivt materiale til bladet. Det er jo fristende bare at komme til at fyre ting af her på forum, så fedt at du holdt det tilbage trods ventetiden Smile

Citat: Esben.K Esben.K skrev:

Mange tak til de gode folk bag Byggebladet for en virkelig flot opsat artikel.
Jo tak, det var min indsats Approve det går som en leg når materialet (og dine instrukser) er så gennemført Thumbs Up Jeg er sikker på at det også er kræs for medlemmerne derude. Lidt lige som de forskellige byggedagbøger, som folk hygger sig med at følge med i her på forum – dem kunne vi også nyde godt af i bladet hvis folk kan holde sig fra at putte dem på forum først Wink
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Henrik.Ludvigsen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Point: 7917
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Ludvigsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-December-2015 kl. 22:50
Redaktøren takker for din tålmodighed Esben .....

Mvh, Henrik
Til top
Jacob.Sparre Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 07-Maj-2009
Region: ikke oplyst
Point: 225
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacob.Sparre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-December-2015 kl. 23:13
Det var en fornøjelse at læse artiklen i Byggebladet.  Og jeg synes det er flot at du har tålmodighed til at vente med at lægge modellen her på forum til efter at vi har set den på tryk.
Til top
ClausPedersen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 09-Marts-2009
Region: Vestjylland
Point: 2095
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausPedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-December-2015 kl. 07:28
Absolut bladets fedeste artikel. Altid spændende at læse om dine tanker og overvejelser igennem byggearbejdet, og også at se dine byggeteknikker.
Claus Pedersen

"Klodset" - jeg fatter ikke en brik?
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Point: 3541
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-December-2015 kl. 08:44

Flot flot udført! Jeg har et par kritik punkter, men har ikke modtaget byggebladet endnu, (tror jeg ligger bagerst på listen Smile ).

Jeg tjekkede dig ud på flickr, og må sige, at den stil du bruger er.......... Her løb jeg lige tør for det rigtige udtryk. Men det jeg mener er, at din stil er super stram, men ikke kedelig, da der er fine detaljer hist og pist, godt gået.

Flot byhus.

Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Lars.H.Sørensen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 02-Marts-2012
Sted: Danmark
Point: 1091
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.H.Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-December-2015 kl. 13:28
Smaddergodt arbejde du leverer, som altid, Esben!
Leg godt :)
Til top
Jakob.Peterhänsel Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem

Medlem siden: 02-Marts-2015
Sted: Østerbro, København
Point: 2164
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Peterhänsel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-December-2015 kl. 02:19
Fedt hus, og virkelig fed artikel! Tak.
Venligst,

Jakob Peterhänsel
Til top
Esben.K Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 09-Februar-2006
Status: Online
Point: 2098
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Esben.K Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-December-2015 kl. 11:41
Citat: Anders.Sinding Anders.Sinding skrev:

Flot flot udført! Jeg har et par kritik punkter, men har ikke modtaget byggebladet endnu, (tror jeg ligger bagerst på listen Smile ). Jeg tjekkede dig ud på flickr, og må sige, at den stil du bruger er.......... Her løb jeg lige tør for det rigtige udtryk. Men det jeg mener er, at din stil er super stram, men ikke kedelig, da der er fine detaljer hist og pist, godt gået. Flot byhus.

Super stram? Smile Det må du uddybe... tænker du mine byggerier generelt eller denne model? Og jeg modtager gerne kritik, så skriv gerne når du har læst artiklen.

Tak til alle for kommentarerne, jeg er glad for at høre at det var ulejligheden værd at skrive artiklen.

Esben
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.