![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
mikro by |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
Lone.Pihl
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Point: 1007 |
Indlæg funktioner
Tak(3)
Citér Svar
Emne: mikro bySendt: 06-Oktober-2015 kl. 10:38 |
|
Jo flere klodser jeg har, jo flere mangler jeg....
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 11:54 |
|
Det ser godt ud med mange gode detaljer. Jeg syntes at stations bygningen er ramt rigtigt godt. Men husene er også godt lavet. Det er et flot S-tog. Mangler lige et billede af den fine række huse i forskellige farver og biler og auto transport tog vognene tror jeg det er. Glæder mig til at se det live. |
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Lone.Pihl
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: Bornholm Status: Offline Point: 1007 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 12:01 |
|
Ja, det er tiloversblevne stikkers der er klippet til sprosser.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Kenneth.N
Liftarm
Medlem siden: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 2224 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 12:15 |
|
Hold da op hvor er det flot !
|
|
|
Kenneth Nielsen
|
|
![]() |
|
Tomas.Lørup
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 17-December-2010 Sted: Danmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1584 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 12:33 |
|
Det er rigtigt flot arbejde, dejligt at se :D
Det skal du da endelig blive ved med. |
|
|
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
|
|
![]() |
|
A.Flyndersøe
Panel
Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1994 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 12:37 |
![]() ![]()
|
|
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
|
![]() |
|
Sacha.Erhardtsen
Panel
Medlem siden: 18-Januar-2013 Region: Fyn Status: Offline Point: 1851 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 13:41 |
|
Hvor er det en imponerende by du har fået lavet.
Den lille traktor med manden synes jeg er en sjov lille detalje. |
|
|
Sacha Erhardtsen
(Ja, jeg taler meget) |
|
![]() |
|
Morten.Skov
Panel
Medlem siden: 04-September-2007 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1990 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 14:04 |
|
Hej Lone,
Det ser rigtig godt ud, som andre skriver, så bliv endelig ved med at udbygge din by.
|
|
|
Morten Anker
Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-) |
|
![]() |
|
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 17:27 |
|
flot arbejde. utroligt som du rammer den lige i skabet. Må indrømme jeg ikke forstår hvordan i kan lave så flotte modeller i den skala. Men super
![]()
|
|
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
Lennart.Cort
Tagsten
Medlem siden: 17-Februar-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 372 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 17:52 |
|
Det ser rigtig godt ud det hele.
Jeg kan rigtig godt lide alt det aktivitet der er. Detaljer som den åbne port og lastbilerne som er parkeret, er mine favoritter ![]() |
|
|
https://www.flickr.com/photos/49277037@N06/
|
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 6201 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 18:04 |
|
Gik på forum kun for dette. Super flot:-)
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 18:08 |
|
Det ser super godt ud
|
|
![]() |
|
Poul-Erik.Borre
Tagsten
Medlem siden: 16-Juli-2015 Sted: Aarhus Region: Østjylland Status: Offline Point: 642 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 18:46 |
|
Rigtigt flot og med mange detaljer der er en fryd for øjet at studere :-)
Rigtigt fint som du har fået lavet dine minivinduer.
|
|
|
Poul-Erik Borre
|
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 06-Oktober-2015 kl. 20:31 |
|
Jeg må tilslutte mig heppekoret. Når jeg kommer til Bornholm i efterårsferien, må du tage det med til Arne, så jeg kan se det rigtigt.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Jørgen.Pedersen
Liftarm
Medlem siden: 28-Marts-2006 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 3910 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 07:58 |
|
Ja det behøves jo ikke være stort og prangende for at være spændende og interessant . Flot bygget med mange sjove detaljer. Dog burde jernbanen have været med 2 spor med al den trafik der er |
|
|
Jørgen Pedersen
§10 Man skal samvittighedsfuldt overholde de regler, der gælder for ens stilling, og såvel i som uden for tjenesten vise sig værdig til den agtelse og tillid, som stillingen kræver. |
|
![]() |
|
Lars.Fink.Hansen
Bestyrelse
Kasserer Medlem siden: 03-Oktober-2010 Sted: Danmark Region: Sønderjylland Status: Offline Point: 3672 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 12:31 |
|
Ser Superflot ud - fedt tog og sejt tag på Rækkehusene - flot havnemiljø - glæder mig til at se skibene
|
|
|
Lars Fink Hansen
|
|
![]() |
|
Knud.A.Albrechtsen
Liftarm
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Oktober-2015 kl. 13:10 |
|
Det ser superflot ud, men træet til venstre for dine rækkehuse, er det ikke lidt overdimensioneret?
Stammen ser ud til at være bredere end bilerne foran rækkehusene. |
|
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
|
![]() |
|
Tomas.Lørup
Bestyrelse
Bestyrelsesmedlem Medlem siden: 17-December-2010 Sted: Danmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1584 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 08-Oktober-2015 kl. 06:30 |
|
Måske vi er heldige at se det udstillet og tæt på engang?
|
|
|
Intet er umuligt for den, der bærer viljen i hjertet.
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 11-Oktober-2015 kl. 11:28 |
|
Fedt! Elsker microscale! ![]() Eneste lille anke, jeg har - er, at lokomotivet burde være rødt i begge ender... ![]() |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Lone.Pihl
Panel
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Sendt: 13-Oktober-2015 kl. 10:47 |
|
Jeg har fået flere gode forslag til at udbygge/ændre mikrobyen - jeg takker for alle kommentarer. Til udstillingen er foreslået en slæbebåd og en lystbådehavn.
P4 Bornholm har lagt en video om børnefestivallen, hvor vi udstiller på deres facebookside - den er lidt nede på siden. Der er lige en hestvogn først, så kommer Legoet.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |