![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Water Castle....godt igang og nu afsluttet |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
BrianAbildgaard
Klods
Medlem siden: 18-December-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 297 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Water Castle....godt igang og nu afsluttetSendt: 01-November-2014 kl. 20:09 |
|
Hej
Så går det løs igen. Har skilt og sorteret alting og så lidt pause (man fatter ikke man vil have pause fra lego, men man behøves jo ikke forstå alt ). Nu har jeg bygget et stykke tid på to slotte jeg gerne vil sætte sammen i et layout. Så skal de måske med på LW næste år og har i denne omgang igen taget hul på mit elskede castle tema.Så langt er jeg nået. Målet er en lille vandby med elver/mennesker dejligt hyggeligt og tuttenuttet. ja der mangler meget..... jeg er blevet dejligt inspireret af en god tur i venedig hvad er castle uden en mur Redigeret af BrianAbildgaard - 16-Februar-2015 kl. 11:03 |
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-November-2014 kl. 21:12 |
|
Jaeh - du forstår da at sætte barren højt....beskedent sagt... ![]() Glæder mig som altid til at se det færdige resultat... ![]() |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-November-2014 kl. 22:53 |
|
Det ser super godt ud. Og det ser også ud til at blive meget stort. Jeg glæder mig til at se det færdige layout.
|
|
![]() |
|
Thomas.Due.Larsen
Klods
Medlem siden: 03-Juni-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 139 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2014 kl. 08:21 |
|
Fedt fedt, ser vildt imponerende ud allerede :D //agger_18 |
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2014 kl. 09:14 |
|
Glæder mig til at se fortsættelsen, for starten fejler absolut ikke noget
|
|
![]() |
|
Kristian.Ibsen
Tagsten
Medlem siden: 26-Oktober-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 544 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2014 kl. 09:23 |
|
|
|
![]() |
|
Henrik.Kunz
Dæk
Medlem siden: 10-Februar-2013 Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 5537 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2014 kl. 10:06 |
|
jeg sidder stadig og måber over hvor flot det er. Glæder mig til at følge udviklingen.
|
|
|
Henrik Kunz
|
|
![]() |
|
Lauge.L.C
Tagsten
Medlem siden: 23-Juli-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 347 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2014 kl. 11:09 |
|
Fantastisk
|
|
![]() |
|
Jeppe.Schmidt
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2014 kl. 16:22 |
|
Det ser jo lovende ud. Hvis du holder din sædvanlige standard, skal der nok blive masser af fede detaljer, som virkeligt kræver at man ser sig godt for og ikke bare går forbi layoutet.
|
|
|
Jeppe Schmidt
|
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2128 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2014 kl. 17:37 |
|
Wow, det ser helt vildt fedt ud. Det glæder jeg mig til at se resten af.
|
|
![]() |
|
Alexander.S.Würtz
Klods
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 205 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-November-2014 kl. 22:42 |
|
Det ser rigtig flot ud, glæder mig til at se den færdige version.
|
|
![]() |
|
Kim.Sørensen
Tagsten
Medlem siden: 05-Januar-2009 Sted: Middelfart - DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 621 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-November-2014 kl. 16:57 |
|
Ohh ja, ser sgu rigtigt godt ud
![]() |
|
![]() |
|
BrianAbildgaard
Klods
Medlem siden: 18-December-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 297 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 18-November-2014 kl. 21:23 |
|
Hej Tak for dejlige kommentarer nu skal der snart nogle mænd på og en del fliser og tag nogle steder lidt venedig inspireret palads
så en elverhytte på et bjerg ![]() ![]() gyden bag de "pæne" huse ![]() gårdspladsen indendørs i borgen ![]() ![]() ![]() et godt stykke videre og nu skal der gang i setup med minifigurer og andet sjov |
|
![]() |
|
BrianAbildgaard
Klods
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-November-2014 kl. 16:15 |
|
Så er husene kommet lidt længere. Broen lader vente på sig
![]() Her bagsiden
og den ene forside Lidt ude foran muren, hvor nogle må komme til undsætning |
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen
Dæk
Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7437 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-November-2014 kl. 16:18 |
|
Stort og meget lovende
![]() |
|
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Lauge.L.C
Tagsten
Medlem siden: 23-Juli-2013 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 347 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-November-2014 kl. 16:46 |
|
Ambitiøst! Jeg kan godt lide ideen med kanaler i byen
![]() Men ror mændene i båden ikke den forkerte vej? Det er meget svært og meget ineffektivt at ro på den måde de gør;-) Jeg kan godt lide den fæstningsanlæget, som man bl.a. ser på billede 1 og 2 |
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2128 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-November-2014 kl. 16:48 |
|
Det ser bare super godt ud. WOW
|
|
![]() |
|
Peter.Lind
Liftarm
Medlem siden: 28-November-2012 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4516 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-November-2014 kl. 19:01 |
|
Der er ikke meget værre end et work-in-progress, hvor man tænker: wow, gad vide om jeg nogensinde kommer op på det niveau
![]() Det ser virkelig godt ud, og jeg ser det som en ære at få lov at følge opbygningen her fra sidelinjen! Samtidig er det altid inspirerende at se at der bliver bygget løs ude i landet.
|
|
|
Peter Lind
|
|
![]() |
|
Lars.Kristensen
Liftarm
Medlem siden: 10-Januar-2006 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2171 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 30-November-2014 kl. 20:40 |
|
Flotte siv sidste billede!
|
|
|
Lars Kristensen
|
|
![]() |
|
Anders.Dimitri
Panel
Medlem siden: 26-Marts-2013 Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 1121 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-December-2014 kl. 00:34 |
|
det ser virkeligt wow ud
|
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |