Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Snake 1:1 space prototype
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Snake 1:1 space prototype

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Julius.Henriksen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 05-Oktober-2013
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 206
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Julius.Henriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Snake 1:1 space prototype
    Sendt: 15-November-2013 kl. 15:04
Her er min Snake 1:1 som er en transport vtol fra min elite styrke TDS (The Dark Skulls) den  har en lille swing gun i venstre side. Så jeg håber at i alle kan lide den. sammen med dens ekskorte Vector 1:2 og Vector 2:2...SmileSmileSmile
Julius Henriksen
militante lego modeller fra 1914-1946
Til top
Morten.Carlsen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 30-August-2013
Point: 220
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Carlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 15:28
Ser godt ud
Til top
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Julius.Henriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 15:34
Citat: Morten.Carlsen Morten.Carlsen skrev:

Ser godt ud
Tak TakSmileSmileSmile
Julius Henriksen
Til top
Daniel.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 18-August-2009
Sted: Denmark
Point: 3358
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 15:40
God formgivning, tænker der mangler farver til at bryde de store grå flader
At bygge med LEGO er som at male i 3D
Til top
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Julius.Henriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 15:57
Citat: Daniel.Andersen Daniel.Andersen skrev:

God formgivning, tænker der mangler farver til at bryde de store grå flader
ja jeg havde tænkt på en mørke rød/kardinal rød på vingerne eller motorene.
Julius Henriksen
Til top
H.Bidstrup Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 20-Juni-2007
Region: Vestjylland
Point: 1396
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Bidstrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 16:17
Ser godt ud - kan godt lide den lidt "kantet" form de har Smile 
Som Daniel skriver: lidt farve til at bryde de grå flader.
Henning Bidstrup

Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem

Til top
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Julius.Henriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-November-2013 kl. 16:32
Citat: H.Bidstrup H.Bidstrup skrev:

Ser godt ud - kan godt lide den lidt "kantet" form de har Smile 
Som Daniel skriver: lidt farve til at bryde de grå flader.
Jeg sætter pris på at du kan lide dens former takSmileSmile. men som sagt skal jeg nok prøve at få noget Kardinal rød ind i det.
Julius Henriksen
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7437
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 08:15
Jeg er spændt på hvilken farve du vil bruge til at lave omtalte kardinalrød — udvalget er jo mildest talt begrænset med LEGO System. Det er enten Red eller Dark Red, og de rige bruger også Sand Red (udgået farve) hvor det kan lade sig gøre.

Her kan du se farverne, samt hvilke elementer der er at vælge imellem, når du klikker ud for farven i Parts-kolonnen. Måske du allerede er bekendt med denne del af bricklink, men jeg tager chancen Smile
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Julius.Henriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 09:44
Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Jeg er spændt på hvilken farve du vil bruge til at lave omtalte kardinalrød — udvalget er jo mildest talt begrænset med LEGO System. Det er enten Red eller Dark Red, og de rige bruger også Sand Red (udgået farve) hvor det kan lade sig gøre.

Her kan du se farverne, samt hvilke elementer der er at vælge imellem, når du klikker ud for farven i Parts-kolonnen. Måske du allerede er bekendt med denne del af bricklink, men jeg tager chancen Smile
Det er den Dark Red ligesom fra star-wars sætteneSmileSmileSmile
Julius Henriksen
Til top
Adrian.Perslow Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 11-September-2010
Region: Hovedstadsområdet
Point: 4294
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adrian.Perslow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-November-2013 kl. 12:13

Redigeret af Adrian.Perslow - 10-August-2025 kl. 19:50
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Point: 5538
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 04:11
Nu gør jeg mig ikke i space Julius. Men synes det ser helt godt ud. Den føreste i profil ligner næsten en c-130 Hercules og det er ikke dårligt. Ja godt arbejdet.Smile
Henrik Kunz
Til top
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Julius.Henriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 17:24
Citat: Henrik.Kunz Henrik.Kunz skrev:

Nu gør jeg mig ikke i space Julius. Men synes det ser helt godt ud. Den føreste i profil ligner næsten en c-130 Hercules og det er ikke dårligt. Ja godt arbejdet.Smile
Tusind tak Henrik det var faktisk ikke ment som en c-130 men ja det har nogle lighederSmileSmileSmile

Julius Henriksen
Til top
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Julius.Henriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-November-2013 kl. 17:25
Citat: Adrian.Perslow Adrian.Perslow skrev:

Jeg er specielt vild med den todelte klap i enden - det er genialt at du på den måde får en fin længde på den.
Tak det havde været min tanke at lave en 2 delt klap men længden havde jeg ikke tænkt over såSmileSmileSmile
b
Julius Henriksen
Til top
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Julius.Henriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 10:19
Jeg har et spørgsmål til alle der har set denne post. Synes i at jeg skal fortsætte med at bygge space eller skal gå tilbage til city?????????
Julius Henriksen
Til top
Morten.Carlsen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 30-August-2013
Point: 220
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Carlsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 10:36
Du skal lege med lego, lige som du har lyst til
Til top
Samuel.Barksdale Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 10-Februar-2013
Sted: DK
Point: 306
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Samuel.Barksdale Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 10:48
We don't play ... we construct. Wink
Til top
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Julius.Henriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 13:46
Citat: Morten.Carlsen Morten.Carlsen skrev:

Du skal lege med lego, lige som du har lyst til
tak det vil jeg gøre...SmileSmileSmile
Julius Henriksen
Til top
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Julius.Henriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 13:49
Citat: Samuel.Barksdale Samuel.Barksdale skrev:

We don't play ... we construct. Wink
Ja det er sandt men jeg tror nu at det Morten mener var vel forståetWink
Julius Henriksen
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Sønderjylland
Point: 3672
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 13:51
Space kan også bruges i City - det er kun din fantasi der sætter grænserne - og desværre også en gang imellem ens mængde af klodser Wink
Lars Fink Hansen
Til top
Klods
Klods

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Julius.Henriksen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-November-2013 kl. 13:53
Citat: Lars.Fink.Hansen Lars.Fink.Hansen skrev:

Space kan også bruges i City - det er kun din fantasi der sætter grænserne - og desværre også en gang imellem ens mængde af klodser Wink
Ja og dem er jeg ved at løbe tør for.Cry
Julius Henriksen
Til top
 Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.084 sekunder.