![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Friends Hus i Bright Light Orange |
Besvar
|
| Forfatter | |
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Emne: Friends Hus i Bright Light OrangeSendt: 07-Juli-2013 kl. 14:33 |
|
Da jeg så, at der var kommet almindelige klodser i Bright Light Orange var min første tanke, at den farve lignede mange af de gule huse, der findes i virkeligheden. Så jeg besluttede, at samle dele til at bygge et hus i Bright Light Orange. Jeg fik dog først taget mig sammen, da der blev udskrevet en konkurrence til LEGO World. Da Bright Light Orange anvendes meget i Friends var det naturligt, at der skulle Friends figurer på. Til LEGO World skal der jo også være lidt for pigerne . Olivia drømmer, ligesom mange andre unge piger, om en høj bredskuldret fyr. Det kunne ingen af Friends drengene leve op til, så hun fandt ham i et andet tema |
|
![]() |
|
S.Skjødt-Ladefoged
Dæk
LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 16005 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Juli-2013 kl. 14:44 |
|
Du laver da bare nogle gode MOC's, rigtig fint hus til Friends pigerne,
|
|
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
LUGBULK General |
|
![]() |
|
Knud.A.Albrechtsen
Liftarm
Medlem siden: 02-November-2012 Sted: Danmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 2691 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Juli-2013 kl. 14:50 |
|
Rigtigt flot lavet.
Jeg er især vild med den måde du har lavet taget på - det giver en god effekt :-) |
|
|
Knud Ahrnell Albrechtsen
http://www.snakebyte.dk/lego |
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3032 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Juli-2013 kl. 14:59 |
|
Wow, sol gul, fedest
Det er sådan et fedt hus skal se ud. |
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Anne.Mette.V
Liftarm
Medlem siden: 20-September-2007 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4210 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 07-Juli-2013 kl. 14:59 |
Han er en 4 Juniors figur fra 2004, som forestiller Peter Parker fra Spider-Man:
|
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Juli-2013 kl. 11:11 |
|
Nu er huset blevet blogget på Friends Bricks:
http://friendsbricks.blogspot.dk/2013/07/from-danish-corner-of-heartlake-city.html |
|
![]() |
|
NielsOttoHansen
Klods
Medlem siden: 23-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Midtjylland Status: Offline Point: 151 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Juli-2013 kl. 16:24 |
|
Rigtig flot hus ,
jeg kan rigtig godt lide måden som du har lavet taget på.
|
|
![]() |
|
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 09-Juli-2013 kl. 18:43 |
|
Ja - taget er genialt!
![]() Men jeg kan nu også godt lide fortovet... |
|
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Lisa.Astrup
Klods
Medlem siden: 10-Juli-2010 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 182 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 16-Oktober-2013 kl. 18:55 |
|
Super flot hus, jeg kan lide det hele
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |