![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Skovby Østjylland 24/4 |
Besvar
|
| Forfatter | ||
Glenn.Knøsgaard
Liftarm
Medlem siden: 30-December-2008 Sted: Skovby Region: Himmerland Status: Offline Point: 2894 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Byggemøde i Skovby Østjylland 24/4Sendt: 24-Marts-2013 kl. 19:37 |
|
|
Næste møde i Østjyllandskredsen er onsdag den 24/4 kl 18:30.
Alle er velkomne, også ikke medlemmer der bare lige vil se hvad vi er for nogle. Deltager: Glenn Knøsgaard |
||
|
Glenn Knøsgaard
|
||
![]() |
||
A.Flyndersøe
Panel
Medlem siden: 22-September-2009 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1998 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Marts-2013 kl. 04:38 |
|
|
------------------
Deltager: Glenn Knøsgaard Anders Flyndersøe |
||
|
Anders Thykjær Flyndersøe
|
||
![]() |
||
S.Skjødt-Ladefoged
Dæk
LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 16009 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Marts-2013 kl. 05:02 |
|
|
Deltager:
Glenn Knøsgaard Anders Flyndersøe Søren Skjødt-Ladefoged Hanne Skjødt-Ladefoged
|
||
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
LUGBULK General |
||
![]() |
||
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Marts-2013 kl. 15:24 |
|
|
Deltager:
Glenn Knøsgaard Anders Flyndersøe Søren Skjødt-Ladefoged Hanne Skjødt-Ladefoged Benjamin
|
||
![]() |
||
MortenHjortshøj
Panel
Medlem siden: 13-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 1246 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 27-Marts-2013 kl. 04:32 |
|
|
Deltager:
Glenn Knøsgaard Anders Flyndersøe Søren Skjødt-Ladefoged Hanne Skjødt-Ladefoged Benjamin Morten Hjortshøj Rasmussen |
||
|
Morten Hjortshøj Rasmussen
|
||
![]() |
||
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2130 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-April-2013 kl. 04:01 |
|
|
Jeg er der nok ikke lige til kl. 18.30. Men det havde I sikkert gættet.
|
||
![]() |
||
Glenn.Knøsgaard
Liftarm
Medlem siden: 30-December-2008 Sted: Skovby Region: Himmerland Status: Offline Point: 2894 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 24-April-2013 kl. 04:15 |
|
Ja, det havde vi jo nok
Men du er meget velkommen alligevel. |
||
|
Glenn Knøsgaard
|
||
![]() |
||
Glenn.Knøsgaard
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2013 kl. 18:43 |
|
|
Jeg takker alle deltagere for et hyggeligt møde. Det er den hårde østjyske kerne der mødes
Her er et billede fra mødet, Benjamin er naturligvis optaget af at kreere endnu et mosaikgulv, mens Anders studerer "wush-faktoren" i en Star Wars model. ![]() Redigeret af Glenn.Knøsgaard - 29-April-2013 kl. 18:44 |
||
|
Glenn Knøsgaard
|
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2013 kl. 18:56 |
|
Det blev for mange år siden døbt "swoosh-ability" på Lugnet... |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Glenn.Knøsgaard
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2013 kl. 19:15 |
|
Ja, jeg viste det blev stavet forkert, men nu ved jeg hvordan det gøres, tak René. |
||
|
Glenn Knøsgaard
|
||
![]() |
||
René.Hoffmann
Dæk
Facebook kaptajn Medlem siden: 24-Januar-2004 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7680 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2013 kl. 19:20 |
|
|
Jeg håber ikke, du opfattede det som at jeg pegede fingre - sådan var det ikke ment...
![]() "Wush-faktor" kunne godt være det, man selv ville finde på at kalde det, hvis man ikke kendte det andet fra Lugnet - så jeg troede bare, at i ikke kendte til det andet udtryk... ![]() |
||
|
René Hoffmann
LEGO-holic by nature Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
||
![]() |
||
Glenn.Knøsgaard
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2013 kl. 19:30 |
|
Overhovedet ikke, jeg har bare hørt Anders og Morten tale meget om noget der lød i den retning, hver gang de havde et rumfartøj eller lignende i hånden.
|
||
|
Glenn Knøsgaard
|
||
![]() |
||
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6217 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 29-April-2013 kl. 19:31 |
|
|
Swoosh faktoren er et udtryk for den lette og elegante måde ar holde flyet uden for meget besvær og være istand til at kunne det samme som i virkeligheden. Ydermere er det også hvor clean flyet er bygget, ultra overlyds fly som Stealth flyet er et godt eksempel. Bare lidt fakta:-)
|
||
|
Søren Johansen
|
||
![]() |
||
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |