![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Mech in the walk |
Besvar
|
| Forfatter | |
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 6202 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Mech in the walkSendt: 04-Marts-2013 kl. 16:20 |
|
Så blev det tid til noget nyt fra rumskibs værftet. Jeg har rodet mig ud i at lave en Mech, noget jeg aldrig har prøvet før. Den er ikke helt færdig, men det bliver den til KF 2013:-)
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Casper.Hansen
Bestyrelse
Suppleant Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 3037 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Marts-2013 kl. 16:43 |
|
Jeg er sikker på at du godt kan redigere beskeden så billederne står lidt pænere.
![]() Prøv med at indsætte en retur mellem teksten og hvert billede. Ellers en fin Mech du har lavet, lidt sejt med de røde markeringer.
![]() Redigeret af Casper.Hansen - 04-Marts-2013 kl. 16:44 |
|
|
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer Helt ærligt, Hvor klodset må man være? ![]() |
|
![]() |
|
Jesper.Lindbæk
Panel
Medlem siden: 17-Januar-2011 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 939 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-Marts-2013 kl. 19:12 |
|
Hvor er den sød. Ret forfra ser det ud som om den vil have en krammer
|
|
|
Jesper Westlund Lindbæk
Oderint dum metuant I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it! |
|
![]() |
|
Erik.D.Petersen
Panel
Medlem siden: 27-Oktober-2011 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Marts-2013 kl. 03:12 |
|
Det ser rigtigt lovende ud. Jeg glæder mig til at se den helt færdig "live" til Klodsfest.
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |