![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Mit sjette rumskib |
Besvar
|
| Forfatter | |
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 6202 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Mit sjette rumskibSendt: 22-September-2012 kl. 08:16 |
|
I får lige en mere. Her er Starship The Spearhead.
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Chris.Paton
Panel
Medlem siden: 02-Juni-2004 Sted: Greenland Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1321 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-September-2012 kl. 09:51 |
|
Søren - det bliver bedre og bedre. Har du tænkt at lave en webside/blog hvor man kan få mere at vide/se om disse skib?
Det ser ud som det er en slags "carrier". Har du nogle små fartøjer som følge med? |
|
![]() |
|
Søren-Johansen
Dæk
Medlem siden: 18-Marts-2012 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Online Point: 6202 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 22-September-2012 kl. 10:30 |
Tak igen Chris. Det er en destroyer som de andre skibe. Fronten er en laser tunnel, selvom mange tror det er en hangar til fighters. Jeg er på www.mocpages.com, men har i tankerne at lave min egen hjemmeside, skal bare lige finde det rigtige sted.
|
|
|
Søren Johansen
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |