![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
9V Maersk lokomotiv 7 Wide |
Besvar
|
| Forfatter | |
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: 9V Maersk lokomotiv 7 WideSendt: 01-Juli-2012 kl. 16:32 |
|
Så er det sidste lokomotiv på stammen blevet sat sammen testet og prøvekørt til stor den helt store guldmedalje
Lokomotivet er lavet som et Norfolk Southern EMD SD40-2 med 3 aksler for og bag ( se billeder ) : ![]() ![]() Jeg har prøvet at ramme så godt muligt, men der hvor jeg selv er lidt utilfreds, er at jeg lige mangler et sæt X-tra maersk klistermærker, for at det skal gå op i en højre enhed ![]() Men lad jeres dom falde : Storebror og " lillebror " : |
|
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Jesper.Lindbæk
Panel
Medlem siden: 17-Januar-2011 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 939 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 01-Juli-2012 kl. 19:46 |
|
Hold da op. Et mærsk-lokomotiv på steorider
![]() Det ser godt ud.
|
|
|
Jesper Westlund Lindbæk
Oderint dum metuant I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it! |
|
![]() |
|
Jesper.Burgdorff
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Sted: Denmark Region: Nordvestjylland Status: Offline Point: 2500 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Juli-2012 kl. 04:06 |
|
Det er super flot, jeg håber at jeg på et tidspunkt bliver lige så god til at bygge
|
|
|
Jesper Burgdorff Madsen
|
|
![]() |
|
Benjamin.Jakobsen
Liftarm
Medlem siden: 04-Februar-2012 Sted: Danmark Region: Østjylland Status: Offline Point: 2128 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 02-Juli-2012 kl. 10:30 |
|
Flot tog!
|
|
![]() |
|
Lars.Mogensen
Panel
Medlem siden: 05-Januar-2010 Sted: Denmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 1518 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-Juli-2012 kl. 13:58 |
|
Meget nydeligt! Godt gået
. Og dejligt at se andre der bygger i en bredde på 7. Mangler lige et billede af din 3 akslede boggie; gerne nedefra. Og måske et billede af hvordan lok'et klarer et sving. Er det noget der kan bevilges? |
|
![]() |
|
Henrik.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 01-April-2005 Sted: Denmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 2020 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Juli-2012 kl. 14:59 |
Ja det er 7 knopper bredt og selvfølgelig bliver du osse god; hvem siger at du ikke er det allerede ![]() |
|
|
Henrik Hansen
" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! " Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver" |
|
![]() |
|
Henrik.Hansen
Liftarm
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 05-Juli-2012 kl. 15:10 |
Mange tak for roserne Den 3 akslede boggi er ikke mit eget design, men stammer fra denne instruktion : http://railbricks.com/instructions/general-electric-es44ac/ billeder : |
|
|
Henrik Hansen
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |