![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Alien Hoved - robot udgave! |
Besvar
|
| Forfatter | |
Alex.Sandek
Klods
Medlem siden: 11-September-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Emne: Alien Hoved - robot udgave!Sendt: 25-Marts-2012 kl. 09:47 |
|
Hej allesammen!
Jeg måtte bare dele en hurtig lille creation med jer andre - så det gjorde jeg! ![]() Som i kan se på billedet vises der et meget klassisk alien lignende hoved med hals. Dette er bare den før omtalte "robot udgave". Håber i nyder det gode vejr! Ris og ros modtages gerne! Mvh Alex Sandek.
|
|
![]() |
|
Henrik.Christensen
Liftarm
Medlem siden: 02-Marts-2012 Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 4268 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Marts-2012 kl. 13:53 |
|
Den er rigtig godt lavet, jeg er glad for at den kun er i Lego.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Anders.B.Thuesen
Klods
Medlem siden: 16-Januar-2012 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 174 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 25-Marts-2012 kl. 15:16 |
|
Det ser godt nok sejt ud. "Rygsøjlen" er perfekt.
|
|
![]() |
|
S.Skjødt-Ladefoged
Dæk
LUGBULK General Medlem siden: 07-Marts-2011 Sted: DK Region: Østjylland Status: Offline Point: 16005 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Marts-2012 kl. 06:17 |
|
Et rigtig fint og sejt alien hoved
|
|
|
Søren Skjødt-Ladefoged.
LUGBULK General |
|
![]() |
|
Alex.Sandek
Klods
Medlem siden: 11-September-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 136 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 26-Marts-2012 kl. 08:26 |
Hmm... Creationen er desværre allerede endt nede i de evige klodskasser ![]() Anyway! Er glad for at i synes om den. Tak!
|
|
![]() |
|
Besvar
|
|
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |