Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - WIP - Politistation del 2 FÆÆÆÆRDIG
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WIP - Politistation del 2 FÆÆÆÆRDIG

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 3672
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: WIP - Politistation del 2 FÆÆÆÆRDIG
    Sendt: 08-Januar-2012 kl. 12:54
Hej så er den første bygning klar og mangler nu kun selve fængselsdelen bag denne bygning - dette er et nybyggeri i forhold til Modularhusene og vil blive bygget af LEGO politistationerne

Her er bygningen i sin helhed set forfra - der er ud fra jeres feedback ændret i indkørslen til politistationen - der er lavet et gult x istedet for et sort P - lygtepælen er ikke ændret da den skal stå på samme gade som de andre modularhuse og kommunen har ikke råd til at skifte alle lygtepæle i øjeblikketWink

Her ses 1. etage lidt tættere på - på denne etage er der detension og mugsshots muligheder og overgang til fængselet via gangbro

Og her ses det indvendige: 2 celler og et skrivebord - det er jo ikke en feriekoloni

Øverste etage er personalerum med sofa, tv computer, tekøkken og den uundværlige kaffemaskine

og indvendig
og et til................

og så den kedelige baggård med slusen over til det rigtige fængsel - baggård er kun til forbrydere og er derfor ikke pyntet videre

og så mangler der kun selve fængselet og det kommer her:
Det er bygget sammen med den gamle politibygning og er mere moderne og "kedelig" da det er et fængsel - der er et kontor med afhøringslokale - mugshots af de slemme slemme forbrydere - der er 2 celler og garage

og her ses så de to bygninger slået sammen - det ses ikke rigtigt på billederne men det virker rigtig godt i virkeligheden...

Det var så det - og nu skal jeg så finde på et nyt projekt........

Redigeret af Lars.Fink.Hansen - 29-Januar-2012 kl. 16:38
Lars Fink Hansen
Til top
Thomas.Dreyer Se drop down
Plade
Plade

Medlem siden: 05-August-2011
Region: ikke oplyst
Point: 63
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Dreyer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 07:28
Synes det ser rigtig godt ud - fint med alle detaljerne og det virker som om du virkelig har tænkt over tingene. Facaden synes jeg er rigtig god - dejligt med en masse SNOTSmile

Det eneste der faktisk mangler er nogle minifigs..
Til top
Rasmus.Ansbjerg Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 09-Februar-2011
Point: 2571
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Ansbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 08:14
Hej Lars

Rigtigt fint hus du har gang i der. Facaden er virkelig gennemført. Super med de fremskridt mellem de forskellige sten typer. På første sal vil jeg dog have undværet nogle de grå sten du bruger ved kanterne. De grå sten der sidder til venstre for vinduet helt ude til højre vil jeg have droppet, da de ikke helt passer der (synes jeg). Jeg vil have begrænset mig til hjørnerne og måske det store vinduesparti som du også har gjort... Giver det mening? 

Men pisse flot hus, og jeg glæder mig til fængslet kommer på...

Mvh
Rasmus
Til top
Henrik.Garder Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 24-Oktober-2008
Sted: Denmark
Region: Himmerland
Point: 568
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Garder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 08:31
Det er et rigtigt fint byggeri, specielet kan jeg godt lide farvevalget. Super facade, dog synes jeg måske at den øverste sorte afslutning på taget godt kunne være noget andet..
En anden lille detalje der fangede mit øje er de uens afslutninger (eller hvad de nu hedder) omkring vinduerne. Kunne de ikke laves ens?
Men eller Clap
Henrik Garder

U=I*R
Til top
Lars.Fink.Hansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Kasserer

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Region: Sønderjylland
Point: 3672
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Fink.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 09:33
Hej Henrik

Jo dit falkeøje har ret - det er ikke lavet ens - men du ved hvordan det er med gamle bygninger der skal laves om til noget moderne Wink

Nej det er sådan set et bevist valg så det hele ikke er så ens over det hele men gerne skulle bære præg af at være en gammel bygning - har prøvet med mange løsninger og syns selv denne var bedst - placeringen af porten afgjorde resten af bygningens facade opad, da porten skulle placeres så langt mod venstre så muligt for at rummet til højre kunne være så stort så muligt - men jeg glæder mig til at se den ved siden af de andre modularbygninger

tak for feedbackThumbs Up
Lars Fink Hansen
Til top
Anders.B.Thuesen Se drop down
Klods
Klods

Medlem siden: 16-Januar-2012
Point: 174
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.B.Thuesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-Januar-2012 kl. 14:56
SmileDet ser rigtig flot ud. Man skal bestemt ikke undervurdere indtrykket af en smuk mur i gule sten, selvom det vist efterhånden er ved at blive en velgennemprøvet ting for nogle husyggere, er det stadig noget der imponerer sådan en som mig.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.