![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Modular Pladebutik |
Besvar
|
Side 12> |
| Forfatter | |
Morten.Frandsen
Plade
Medlem siden: 06-August-2010 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 109 |
Indlæg funktioner
Tak(1)
Citér Svar
Emne: Modular PladebutikSendt: 03-September-2011 kl. 16:29 |
|
Min første modular bygning - men sikkert ikke den sidste...
Jeg købte for nyligt en af hver af modulbygningerne, med undtagelse af Cafe Corner (Den er simpelthen for dyr
Der er rigeligt med billeder, så jeg vil lade dem tale for sig selv.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jeg håber I kan lide hvad I ser. (Selvom der er knopper på klodserne
|
|
![]() |
|
Tommy.Jensen
Panel
Medlem siden: 06-Maj-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1106 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-September-2011 kl. 16:47 |
|
Det er helt i top! Masser af fine detaljer
|
|
![]() |
|
Jakob.Bindslet
Webmaster
Webmaster Medlem siden: 05-Januar-2005 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7350 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-September-2011 kl. 16:50 |
|
Det ser super godt ud!
Detalje rigdommen er næsten overvældende. Jeg kan specielt godt lide slyngplanterne på bygningens bagside! Hvis det var den næste bygning i serien fra LEGO skulle jeg mindst ha' to
|
|
|
---oooOOooo---
Jakob Bindslet Mail til webmasteren <-- skriv til webmasteren via email, ikke via PMer. |
|
![]() |
|
Ivan.Graff
Panel
Medlem siden: 03-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1048 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-September-2011 kl. 16:54 |
|
Det ser sq godt ud, der har jeg lidt at lære
men det kræver også lidt flere klodser
|
|
![]() |
|
Jan.Sørensen
Panel
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 807 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-September-2011 kl. 17:32 |
|
Rigtig meget fin. Jeg kan især godt lide taget med de forskudte slopes, beplatningen på bagsiden og mønstret over buen.
---
Jan
|
|
![]() |
|
Nicki.Carstensen
Tagsten
Medlem siden: 30-Juli-2010 Sted: Damark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 586 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-September-2011 kl. 18:26 |
|
meget professionelt udført
|
|
![]() |
|
Kim.Sørensen
Tagsten
Medlem siden: 05-Januar-2009 Sted: Middelfart - DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 621 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-September-2011 kl. 21:34 |
|
Hold da op. ser godt ud
kan specielt godt lide Skorstensfejeren's Stige, og hende der klipper grene af på billede 9 fra oven, det er som nogle går rundt og siger, "Top Dollar"
|
|
![]() |
|
Jesper.Lindbæk
Panel
Medlem siden: 17-Januar-2011 Sted: Danmark Region: Nordsjælland Status: Offline Point: 939 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 03-September-2011 kl. 22:39 |
|
Hold kæft hvor er den fed. Super cool og gennemført.
|
|
|
Jesper Westlund Lindbæk
Oderint dum metuant I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it! |
|
![]() |
|
Anders.Nielsen
Plade
Medlem siden: 20-August-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 52 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-September-2011 kl. 03:37 |
|
Virkelig veludført! I samme klasse som de LEGOs egne modular bygninger.
|
|
![]() |
|
Jesper.Hansen
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 2419 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-September-2011 kl. 03:53 |
|
Jeg er også meget begejstret for slyngplanterne, men også for resten - godt gået.
|
|
![]() |
|
Lasse.Vestergård
Liftarm
Medlem siden: 20-Juni-2010 Sted: Danmark Region: Midtsjælland Status: Offline Point: 3533 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-September-2011 kl. 03:56 |
|
Super flot MOC
|
|
![]() |
|
Frederik.Pedersen
Klods
Medlem siden: 31-Oktober-2010 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 146 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-September-2011 kl. 04:29 |
|
Fantastisk MOC!!!
-Det der fanger mine øjner er den virkeligt seje radiator
|
|
![]() |
|
Svend.Erik.Saksun
Dæk
Medlem siden: 07-Oktober-2005 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 10156 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-September-2011 kl. 04:55 |
|
Jamen, for den da, Morten! Det er da noget af et kvantespring ud af Tecnic-fil skabet og ind i den modulære sfære. Tillykke, du har bestået!
|
|
![]() |
|
Sandra.Almeida
Liftarm
Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2317 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-September-2011 kl. 05:03 |
Den ser super ud!
Jeg kan specialt lide taget, den funger bare som den skulle! Masser af god detaljer og liv! Tillykke med byggeriet!
|
|
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard
Liftarm
Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2578 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-September-2011 kl. 05:13 |
|
Jeg er vildt imponeret, detaljeniveauet er så høj - som andre har skrevet, så fanger taget helt vildt, ligeledes det stykke af muren der er dækket med tiles istedet - det er rigtig godt lavet!
|
|
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
|
Jesper.Madsen
Klods
Medlem siden: 30-Juli-2010 Sted: DK Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 131 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-September-2011 kl. 06:08 |
|
Du har vist lige forhøjet indsatsen :) Den er rigtig rigtig fed!
Jeg synes at jeg genkender elementer fra de andre modular buildings, såsom radiator og køleskab m.fl. jeg synes også at det er en god ide at genbruge de ting så man ikke skal opfinde den dybe tallerken påny. Hvordan har du lavet tagstenene? jeg kan simpelthen ikke lige se mig ud af det? |
|
|
Jesper Madsen
|
|
![]() |
|
Gert.Hansen
Panel
Medlem siden: 05-Februar-2005 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1843 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-September-2011 kl. 06:36 |
|
Det er fan'me proff.
Jeg gransker også de tagsten lidt. 1x1 oste-skråsten der vender ud af? Med hver anden række forskudt ½ modul med springere? |
|
![]() |
|
Morten.Frandsen
Plade
Medlem siden: 06-August-2010 Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 109 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-September-2011 kl. 07:33 |
|
Tak for roserne.
Radiatoren og køleskabet er selvfølgelig genbrug.
Tagstenene er oste på højkant ½ klods forskudt.
En enkelt har spurgt om byggevejledning. Der må jeg skuffe og sige at det hele er bygget ud fra devisen: sæt klodser sammen og se om det virker.
|
|
![]() |
|
Jeppe.Schmidt
Panel
Medlem siden: 27-Februar-2011 Region: Sydsjælland Status: Offline Point: 755 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-September-2011 kl. 10:28 |
|
Det er da en drønfed MOC. Havesaksen er vildt godt fundet på, og hele beplantningen på bagsiden er også ret fin. Og så er taget virkelig godt. Det ser kanongodt ud med de ½ forskudte oste. Jeg er meget imponeret.
|
|
|
Jeppe Schmidt
|
|
![]() |
|
Steen.Villumsen
Panel
Medlem siden: 07-August-2006 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1266 |
Indlæg funktioner
Tak(0)
Citér Svar
Sendt: 04-September-2011 kl. 13:49 |
|
Über cool MOC - det er da helt vildt. Der er SÅ mange detaljer at det er svært at fremhæve dem alle, de første der bed sig fast i mig var også taget på forsiden med de forskudte tagsten (forklaring ønskes!) og slyngplanterne på bagsiden
![]() |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side 12> |
| Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |