![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Lys I Kulden |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Carsten.Svendsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-November-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 748 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-August-2011 kl. 10:39 |
Jeg har bygget en Vignette til konkurrencen kun for begyndere. Dog er jeg ikke begynder hvad angår LEGO, men det er den første konkurrence jeg deltager i på Byggepladen, så alt er i orden
![]() Det er jo snart ved at være den årstid hvor udendørsbelysning skal skiftes og eftersom det næsten altid er lærlingen der kommer til det, tror jeg godt man kan sætte mig i minifigen's sted. ![]() Jeg er forresten elektrikerlærling ![]() ![]() Hvis ingen fantasi man har, så kan jeg fortælle at det hvide er nyfalden sne. Det er ufatteligt begrænset hvad jeg har i hvide plader, derfor de to runde tiles på lampen i stedet for nogle firkantede. Det er jo røv-koldt udenfor når man står stille i en lift 4 meter over jorden hvor det blæser i en hel dag. Derfor har jeg både hue og halstørklæde på. Og solbriller? Tja, ud over det hovede har jeg en med skæg og en anden der ligner Darth Vader. Og handsker har jeg også på ![]() ![]() Billede set forfra - det blev ikke et helt lige billede ![]() Sakseliften set oppefra. Under håndtaget ligger der brugte pærer. I den anden side en kasse med nye pærer. Ud fra mit ekstremt begrænsede klodsudvalg når det kommer til stableklodser i forskellige farver, synes jeg selv jeg har klaret det meget godt - bortset fra at vi normalt bruger en bomlift til at skifte pærer med.... Men hvor meget kan der lige være på 8x8 knopper? Det røde i liften er forresten et nødstop.
Redigeret af Carsten.Svendsen - 24-August-2011 kl. 10:41 |
|
![]() |
|
Sandra.Almeida ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 28-September-2009 Sted: Denmark Region: Vestjylland Status: Offline Point: 2263 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tillykke, den ser meget godt ud! Angående solbriller... sneen er jo blindende når solen skinner. ![]() |
|
AKA: Cassiebsg
- "There are those who believe that life here began out there..." - "The Future? He can barely function in the present!" |
|
![]() |
|
Carsten.Svendsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-November-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 748 |
Hmm, ja det kan du egentligt have meget ret i
![]() |
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Fin idé, Carsten.
Jeg kan godt lide, når LEGO-byggeri tager udgangspunkt i virkeligheden.
Og apropos, så var det måske på tide, at Darth Vader fik sig et ligeså samfundsnyttigt arbejde - men da han altid medbringer sit eget lyssværd, så bekymrer mørklagte gader ham nok ikke
![]() |
|
![]() |
|
Rasmus.Damgaard ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 31-Marts-2009 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 1635 |
Ser rigtig fint ud, Carsten.
![]() Kan godt lide måden du andvender Technic og knop-klodser sammen i din MOC.
![]() |
|
![]() |
|
Mange tak begge to
![]() Men uanset hvad så bliver det i hvert fald slet ikke mig der render med med hverken 1. eller 2. pladsen
![]() |
|
![]() |
|
Stefan.Sandbeck ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 30-Oktober-2008 Sted: Denmark Region: Vestsjælland Status: Offline Point: 1276 |
Jeg ved ikke hvordan stemme metoden er og hvordan ???? men hvis jeg skal stemme end til videre ligge din meget fint HØJT som Rasmus skriver meget fint sammen hæng mellem klods byggeri og technic Jeg er ikke selv til technic men kan stadig beundre det
![]() |
|
Stefan Sandbeck
Den ABS afhængige Autolakere(citat fra Kundby) TC8 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |