Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Ledvogterhus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ledvogterhus

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
H.Mikkelsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 2341
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Mikkelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ledvogterhus
    Sendt: 14-Juli-2011 kl. 09:56
Der er utroligt hvad der kan komme ud af nogle timer en regnvejrsdag. Så her er et lille ledvogterhus

Dette er egentlig for at vise at der ikke kræves de store mængder LEGOelementer, for at lave en lille enkel MOC.

Men men men, lLedvogteren har en ubebygget grund bag huset og nu er det så håbet at I kommer med forslag til
hvad der kan bygges der OG (forhåbentligt) bringer det / dem med til Skærbæk, så vi kan se dem. Der er en lille
præmie til bedste indlæg, som vælges af deltagerne i denne lille sommeropgave

Som det kan ses er der et togspor på noget af pladen men det er vel kun en udfordring mere Wink

Og næste gang skal jeg nok prøve at undgå blits.

Mange sommer / regn hilsner Henning M.

Redigeret af H.Mikkelsen - 14-Juli-2011 kl. 09:58
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 29-April-2008
Region: Trekantsområdet
Point: 5810
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Juli-2011 kl. 10:57
Fint lille hus, men, jeg ved nu ikke hvor meget ledvogter der er over ham! Han ligner nu mere en skummel Ak81 der er flyttet ind i et lille hus i udkanten af byen, for at kunne lave sine lyssky handler i fred og ro.
Så jeg foreslår at du bygger en gammel togvogn, som han har stående i baghaven til at reparere/ skralle "lånte" Harley Davidson motorcykler i.

234
Til top
Martin.Nygaard Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-December-2009
Region: Trekantsområdet
Point: 2578
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Juli-2011 kl. 12:50
Sådan, rigtig flot, Henning! Jeg kan rigtig godt lide alt det simple i modellen, uden den mister noget af det specielle "look"
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.