![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
Byggemøde i Vrå - part II |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2568 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Juni-2011 kl. 18:06 |
Jeg valgte lige at starte en ny tråd op efter en opfordring fra Gert i den gamle tråd.
Men jeg vil atter holde et byggemøde - dog bliver det ikke her i Juni måned, men for at eventuelle interesserede kan nå at sætte kryds i kalenderen, annoncere jeg det allerede nu. ![]() Som sædvanligt har jeg ikke fastlagt nogen dato på forhånd, da det mest af alt vil komme an på den dag flest mulige kan/vil. ![]() Men kom gerne med inputs - også gerne idéer til evt. små "indslag" om man vil - fx et LEGO spil, som jeg ved Frederik Normann havde med første gang, men desværre ikke nåede at få spillet. ![]() I denne tråd kan du også læse diverse tilbagemeldinger fra deltagende fra forrige Byggemøder. ![]() |
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 654 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har altid tid. |
|
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
|
![]() |
|
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2568 |
Så er det bare med at finde en dato! I uge 42(skolernes efterårsferie) har jeg desværre ikke tid, men derudover skulle weekenderne indtil videre være åbne.
![]() - Gårdmand Thomsen ønsker også at det bliver efter uge 42, så hvad siger i til eventuelt lørdag den 5. november? Det ligger i uge 44. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Allan.Clausen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 26-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 349 |
Jeg må da vist hellere se om jeg kan overtale fruen til en tur til Sæby den 5. november, selvom hun vist nok har planlagt en tur nu her d. 16 nov. Kunne da være hygsomt at se lidt af jer nordjyders kreationer. Arbejder på det.
|
|
Allan Clausen
|
|
![]() |
|
Det lyder skide godt, Allan - selvom du kommer fra den anden side af storebælt er du ikke rigtig sjællander der fra Lolland-Falster.
![]() - men sjællænder (så vel som skovænder og dykænder) er også velkommen heroppe i det nordjyske. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Allan.Clausen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 26-Maj-2009 Sted: Denmark Region: Lolland-Falster Status: Offline Point: 349 |
Nej sjællænder bliver jeg aldrig nogen sinde, dertil er der en tunnel og to broer for meget imellem, til at det skulle kunne ske. Nej stolt over at kunne kalde mig Lollik, gift med frederikshavner.... så bliver det vist ikke meget bedre ;-)
|
|
Allan Clausen
|
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Allan, du skal dælme da med til Byggehyggemøde, nu hvor I alligevel skal herop nordpå!
![]() ![]() Hvis I bliver her i det Nørre Jydske fra den 16. november, i hvert fald til og med lørdag den 19. november, så kunne vi jo holde Byggehyggemødet dér (?). Så vil jeg planlægge mine weekendvagter ud fra dét, sådan at jeg også har fri lørdag den 19. november. Matias, det kunne da være hyggeligt, hvis du også kunne komme. Linie 2 (som jeg ofte kører med mellem Aalborg Station og universitetet) kører jo fra Aabybro, gennem Biersted og ned til Lindholm Station, hvorfra du kan tage med toget til Vrå. Du kan køre på NT klippekort hele vejen (dvs. også i toget). Jeg tager også selv toget til Vrå (dog nordfra), og indtil videre har Martins far været så flink&rar at køre taxakørsel mellem Vrå H og Pjaltenborg, når vi har holdt Byggehyggemøde. Så må vi se, om Gert og Henrik også kunne tænke sig at dukke op, og måske også Frederik her fra Frashawn
![]() |
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 654 |
Jeg skal desværrer tilfødselsdag den 5 november.
![]() Så jeg vil også gerne d. 16 til 19 nov.
![]() |
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Jamen er der stemning for lørdag 19. November?
![]() |
|
|
|
![]() |
|
sæ:føli
![]() |
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Jeg kan evt. medbringe både traktor og caterpiller og måske kranen hvis jeg kan finde transport, da den er lidt for stor at have med i toget.
![]() |
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
medbring endelig kreationer - færdige som igangværende.
![]() - se kan du jo også se det på min Manitou, som vi har skrevet emails om inden du blev medlem. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Jeg tager det med jeg har mulighed for. Dog har jeg ingen igangværende projekter lige nu.
![]() Men det kan jo være der kommer noget inden.
![]() Jeg har oså noget meget strækbart elastik, hvis du ikke har fundet noget endu.
![]() |
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Carsten.Svendsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-November-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 748 |
Så spørger jeg måske utroligt dumt, men er elastik ikke altid strækbart?
![]() |
|
![]() |
|
Carsten, du skal lige have ordet "meget" elastisk .. Men jeg kan faktisk ikke engang huske hvorfor jeg skulle have det?
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Det var til at holde luftslangen ud til redskaberne stram med.
![]() |
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
det var jo dét, ja!
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Arbejder på den 19. nov. men vil ikke love noget endnu.
|
|
Allan Clausen
|
|
![]() |
|
Hej Allan,
Har du fået kigget på det? Hvis stemningen er for det, fastsætter vi datoen til Lørdag den 19. November (om en måned) Jeg kommer til Byggemøde Lørdag den 19. November: Martin Nygaard Redigeret af Martin.Nygaard - 18-Oktober-2011 kl. 14:50 |
|
|
|
![]() |
|
Peter.Vingborg ![]() Dæk ![]() ![]() Byggebladets redaktør Medlem siden: 29-Februar-2004 Sted: LEGO Fan Land Region: Vestjylland Status: Offline Point: 8419 |
Pokkers, at man ikke har tid til at kigge forbi Redigeret af Peter.Vingborg - 18-Oktober-2011 kl. 21:44 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |