Byggepladen Websted Hjemmesiden
Om foreningen
Bestyrelsen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download
Links

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - volvo bm 320/400
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

volvo bm 320/400

Besvar Besvar
Forfatter
Besked Sortering i omvendt orden
Matias.Bendtsen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 02-September-2011
Sted: danmark
Region: Vendsyssel
Status: Offline
Point: 654
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Matias.Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: volvo bm 320/400
    Sendt: 09-Oktober-2011 kl. 16:00
den ser meget spinkel ud, men den har været igennem gulvtæsten sammen med traktoren, ikke mindre en to gange, så den holder fint.Smile
den kan dog ikke tippe særlig meget.Confused
Matias bendtsen
UDEN H

simply building...

if you stop getting better, you stop being good.
Til top
Carsten.Svendsen Se drop down
Tagsten
Tagsten

Medlem siden: 19-November-2010
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Point: 748
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Svendsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Oktober-2011 kl. 15:36

Det ser utroligt simpelt ud. Kan det holde? Der mangler da vist nogle tværstivere? Jeg ville nok have vendt de grønne paneler på siden om sådan at der ikke er hul udtil

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Matias.Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Oktober-2011 kl. 13:51
Så er traktoren blevet udstyret med en lille tipvogn til diverse ting og sager.Smile
tipsystemet er dog ikke det bedste, så det skal nok laves om, når den kommer med til byggehyggemøde i vrå.Big smile

flere billeder her når de er godkendt.

forslg til forbedringer modtages gerne.Smile
Matias bendtsen
UDEN H

simply building...

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Matias.Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-Oktober-2011 kl. 04:20
Jeg tager den med til byggehyggemøde i vrå, så kan det jo være Carsten liftarm kan hjælpe.Wink
Matias bendtsen
UDEN H

simply building...

Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Point: 7329
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Oktober-2011 kl. 17:38
Den er sgu flot — jeg kender ikke meget til traktorer, men Thumbs Up Jeg billed-søgte lige på den og fronten kunne hurtigt ligne lidt bedre hvis de sorte liftarm-elementer kunne byttes til grå. SNOT ville måske rage for langt frem, men alt kan lade sig gøre ved en ombygning Smile
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Martin.Nygaard Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 10-December-2009
Region: Trekantsområdet
Point: 2568
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-September-2011 kl. 15:29
Det bliver desværre nok ikke en fredag, da det giver for lidt tid, men der ville vi kunne have hentet dig i Aabybro, da jeg selv arbejder i Løkken. Jeg håber såsandelig vi finder ud af noget!

Redigeret af Martin.Nygaard - 30-September-2011 kl. 15:29
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Matias.Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-September-2011 kl. 15:27
jeg kommer også næste gang hvis jeg kan finde transport, da jeg desværre ikke må køre bil i en alder af 15 år.Confused
Matias bendtsen
UDEN H

simply building...

Til top
Carsten.Thomsen Se drop down
Liftarm
Liftarm

Medlem siden: 26-Januar-2004
Point: 4842
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-September-2011 kl. 15:17
Citat: Matias.Bendtsen Matias.Bendtsen skrev:

Nu har jeg så valgt at bryde Gårdmand Thomsens technic traktor monopol på byggepladen
Det er da aldeles herligt, Matias Big smile
Det ville da være for kedeligt med lange "enetaler" fra en vis Carsten Liftarm Big smile

Som Dan nævner, så er det en rigtig flot start, og jeg kan kun tilslutte mig Martins opfordring til at vise flere Techniske landbrugsmaskinebyggeprojekter.
Fronten på din Volvo BM kunne måske laves af knopdele, som en slags SNOT-byggeri ?

Næste gang Martin inviterer til Byggehyggemøde i Vrå, så kig forbi - Vrå er jo ikke så voldsomt langt fra Biersted.
Byggehyggemøderne i Vrå er for alle LEGO-fans, men har - indrømmet - indtil videre mest stået i Technic'ens tegn og har især drejet sig om landbrugsmaskinebyggeri 
Du kan læse mere om (og tilmelde dig til) Byggehyggemøderne i Vrå i denne tråd.
Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-September-2011 kl. 12:32
Vi kører selv veteran landbrug herhjemme, så er igang med at bygge en Fordson Dexta i samme scala, det er ikke nemt at få det hele til at ligne, i så små størrelser - håber du finder på en god idé til fronten.

Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Matias.Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-September-2011 kl. 12:24
Jeg syntes også selv den ligner en farmall lidt for meget, og de for bliver fronten lavet om så snart jeg får en ide.Big smile
Matias bendtsen
UDEN H

simply building...

Til top
Liftarm
Liftarm

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-September-2011 kl. 12:18
Nej, hvor er den sød - lad endelig flere landbrugsrelaterede kreationer komme frem - vi er efterhånden ved at være en del medlemmer der gør i dem.

Den minder mig faktisk også lidt om en ældre udgave af en Farmall, dog kan jeg ikke sige hvilken.

Genialt sæde, btw!

Redigeret af Martin.Nygaard - 30-September-2011 kl. 15:29

Til top
Dan.Olsen Se drop down
Panel
Panel

Medlem siden: 03-Januar-2008
Point: 766
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dan.Olsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-September-2011 kl. 11:38
Du er godt nok en modig mand siden du lægger arm med selveste Gårmand Thomsen. LOL

Men udover det, er det en flot begyndelse.
Jeg selv har også en traktor som jeg snart lægger op her på siden ligeså snart
jeg harbygget lidt om på den.

Dan Olsen   I reject your reality and substitute my own "Adam Savage. Mythbusters"
Til top
Tagsten
Tagsten

Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Matias.Bendtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-September-2011 kl. 11:10
Nu har jeg så valgt at bryde Gårdmand Thomsens technic traktor monopol på byggepladen, med denne lille volvo bm 320/400 med fransgård dozerblad:
Det var faktisk også sådan en fætter jeg lærte at køre traktor medBig smile
Fronten er jeg dog ikke helt tilfreds, med så den bliver nok ændret så snart en bedre ide melder sig.

flere billeder her når de er godkendt.

Forslag til forbedringer og feedback modtages som sædvalig med glæde.Big smile
Matias bendtsen
UDEN H

simply building...

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.102 sekunder.