![]() |
Hjemmesiden Om foreningen Bestyrelsen Event Kalender Statistik om medlemmer Byggebladet Download Links |
volvo bm 320/400 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Matias.Bendtsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 654 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Oktober-2011 kl. 16:00 |
den ser meget spinkel ud, men den har været igennem gulvtæsten sammen med traktoren, ikke mindre en to gange, så den holder fint.
![]() ![]() |
|
Matias bendtsen
UDEN H simply building... if you stop getting better, you stop being good. |
|
![]() |
|
Carsten.Svendsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 19-November-2010 Sted: Danmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 748 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det ser utroligt simpelt ud. Kan det holde? Der mangler da vist nogle tværstivere? Jeg ville nok have vendt de grønne paneler på siden om sådan at der ikke er hul udtil |
|
![]() |
|
Matias.Bendtsen ![]() Tagsten ![]() ![]() Medlem siden: 02-September-2011 Sted: danmark Region: Vendsyssel Status: Offline Point: 654 |
Så er traktoren blevet udstyret med en lille tipvogn til diverse ting og sager.
![]() tipsystemet er dog ikke det bedste, så det skal nok laves om, når den kommer med til byggehyggemøde i vrå. ![]() flere billeder her når de er godkendt. forslg til forbedringer modtages gerne.
![]() |
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Jeg tager den med til byggehyggemøde i vrå, så kan det jo være Carsten liftarm kan hjælpe.
![]() |
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Ulrik.Hansen ![]() Dæk ![]() ![]() Medlem siden: 04-Marts-2008 Sted: Denmark Region: Hovedstadsområdet Status: Offline Point: 7329 |
Den er sgu flot — jeg kender ikke meget til traktorer, men
![]() ![]() |
|
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2568 |
Det bliver desværre nok ikke en fredag, da det giver for lidt tid, men der ville vi kunne have hentet dig i Aabybro, da jeg selv arbejder i Løkken. Jeg håber såsandelig vi finder ud af noget!
![]() Redigeret af Martin.Nygaard - 30-September-2011 kl. 15:29 |
|
Martin "Technic" Nygaard Schacht ..
|
|
![]() |
|
jeg kommer også næste gang hvis jeg kan finde transport, da jeg desværre ikke må køre bil i en alder af 15 år.
![]() |
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Carsten.Thomsen ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 4842 |
Det er da aldeles herligt, Matias
![]() Det ville da være for kedeligt med lange "enetaler" fra en vis Carsten Liftarm
![]() Som Dan nævner, så er det en rigtig flot start, og jeg kan kun tilslutte mig Martins opfordring til at vise flere Techniske landbrugsmaskinebyggeprojekter.
Fronten på din Volvo BM kunne måske laves af knopdele, som en slags SNOT-byggeri ?
Næste gang Martin inviterer til Byggehyggemøde i Vrå, så kig forbi - Vrå er jo ikke så voldsomt langt fra Biersted.
Byggehyggemøderne i Vrå er for alle LEGO-fans, men har - indrømmet - indtil videre mest stået i Technic'ens tegn og har især drejet sig om landbrugsmaskinebyggeri
![]() Du kan læse mere om (og tilmelde dig til) Byggehyggemøderne i Vrå i denne tråd.
|
|
![]() |
|
Martin.Nygaard ![]() Liftarm ![]() ![]() Medlem siden: 10-December-2009 Sted: Denmark Region: Trekantsområdet Status: Offline Point: 2568 |
Vi kører selv veteran landbrug herhjemme, så er igang med at bygge en Fordson Dexta i samme scala, det er ikke nemt at få det hele til at ligne, i så små størrelser - håber du finder på en god idé til fronten.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Jeg syntes også selv den ligner en farmall lidt for meget, og de for bliver fronten lavet om så snart jeg får en ide.
![]() |
|
Matias bendtsen
|
![]() |
|
Nej, hvor er den sød - lad endelig flere landbrugsrelaterede kreationer komme frem - vi er efterhånden ved at være en del medlemmer der gør i dem.
![]() Den minder mig faktisk også lidt om en ældre udgave af en Farmall, dog kan jeg ikke sige hvilken. ![]() Genialt sæde, btw! ![]() Redigeret af Martin.Nygaard - 30-September-2011 kl. 15:29 |
|
|
|
![]() |
|
Dan.Olsen ![]() Panel ![]() ![]() Medlem siden: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Region: ikke oplyst Status: Offline Point: 766 |
Du er godt nok en modig mand siden du lægger arm med selveste Gårmand Thomsen.
![]() Men udover det, er det en flot begyndelse. Jeg selv har også en traktor som jeg snart lægger op her på siden ligeså snart jeg harbygget lidt om på den. |
|
Dan Olsen I reject your reality and substitute my own "Adam Savage. Mythbusters"
|
|
![]() |
|
Nu har jeg så valgt at bryde Gårdmand Thomsens technic traktor monopol på byggepladen, med denne lille volvo bm 320/400 med fransgård dozerblad:
Det var faktisk også sådan en fætter jeg lærte at køre traktor med ![]() Fronten er jeg dog ikke helt tilfreds, med så den bliver nok ændret så snart en bedre ide melder sig. flere billeder her når de er godkendt. Forslag til forbedringer og feedback modtages som sædvalig med glæde.
![]() |
|
Matias bendtsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |