Print side | Close Window

Byggepladens første nyhedsbrev!

Udskrevet fra: Byggepladen
Kategori: Åbent område - alle(!) kan læse med her
Forum navn: Sidste nyt
Forum beskrivelse: Frisk nyt om Byggepladen, og LEGO generelt. Specifikke nyheder om sæt HENVISES til de enkelte tema-fora.
Web-adresse: https://www.byggepladen.dk/forum/forum_posts.asp?TID=38570
Udskrevet den: 22-Februar-2024 kl. 19:29
Version: Web Wiz Forums 12.04 - http://www.webwizforums.com

Emne: Byggepladens første nyhedsbrev!
Indlæg fra: Carsten.M.Johansen
Emne: Byggepladens første nyhedsbrev!
Posteringsdato: 11-November-2023 kl. 14:41
Kære medlemmer,

Jeg har netop udsendt intet mindre end en Verdenspræmiere for Byggepladen.
Vores første digitale nyhedsbrev er sendt til jer per mail!

Jeg håber det er noget I vil tage til jer og ikke mindst give mig feedback på dette.

Øverst på listen over formål med dette sendt direkte til jeres mailindbakker, handler om at få delt info oftere. 

Så jeg er super spændt på at læse både den konstruktive feedback, og selvfølgelig også bare nogle korte "fedt tak".

God weekend!

-------------
Carsten Mesnikow Johansen
Bestyrelsesmedlem - sekretaer@byggepladen.dk

Svar:
Indlæg fra: Anders.Sinding
Posteringsdato: 11-November-2023 kl. 16:16
Godt initiativ! Thumbs Up

-------------
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/" rel="nofollow - https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding

Indlæg fra: Penny.Mei.Stolpe
Posteringsdato: 11-November-2023 kl. 16:37
Jeg siger tak! Idag har været en trist, sløv og grå dag i mit hjørne af landet, og det var en lysstråle som poppede op i min indbakke. 

-------------
Penny Mei Stolpe

Indlæg fra: Niels.J.Smedegaard
Posteringsdato: 12-November-2023 kl. 16:49
Det er godt nok behageligt, at man kan bruge MobilePay til at betale kontingent med. 
Og tak for alle erindringerne i nyhedsbrevet. Thumbs Up  Wink 
Fniser
Glimrende initiativ - selv om jeg også synes det er spændende at se, om der er nyt på Forum. Big smile

-------------
Mvh
Niels
Lego Abuser Group

Indlæg fra: Sandra.Almeida
Posteringsdato: 12-November-2023 kl. 18:23
Super initiativ.

Jeg har kun et lille "pet peeve". Når jeg åbner pdf i min browser, den siger "Microsoft Word - Velkommen til...".

Jeg synes at den vil være rart hvis den sagde "Byggepladens nyhedsbrev - Velkommen til..." i sted for. Men jeg ved ikke om det er en begrænsning af programmet/værktøjet, eller om det er nemt at ændre.

Ellers bliver der noget at se frem til hver måned.

-------------
AKA: Cassiebsg

- "There are those who believe that life here began out there..."

- "The Future? He can barely function in the present!"

Posteringsdato: 13-November-2023 kl. 07:59
Citat: Sandra.Almeida Sandra.Almeida skrev:

Super initiativ.

Jeg har kun et lille "pet peeve". Når jeg åbner pdf i min browser, den siger "Microsoft Word - Velkommen til...".

Jeg synes at den vil være rart hvis den sagde "Byggepladens nyhedsbrev - Velkommen til..." i sted for. Men jeg ved ikke om det er en begrænsning af programmet/værktøjet, eller om det er nemt at ændre.

Ellers bliver der noget at se frem til hver måned.

Jamen det kigger jeg da lige ind i! Tak for input!

-------------

Indlæg fra: Thomas.B.Franch
Posteringsdato: 13-November-2023 kl. 09:38

Stærkt ! 57

Kun et par småting:
1: Kan klodsen til sidenummerering drejes list, eller gøres et par my større, så "side 1 af 7" ikke bliver bliver så gnidret. Tænker det bliver værre, hvis nyhedsbrevet skulle gå hen og få 2-cifret sideantal Smile

2: Det hedder en kasserer -> kassereren Smile Med mindre det er en "kasser" der står for pengene Wink

-------------
To build or not to build...

Indlæg fra: Jan.Lykkegaard
Posteringsdato: 13-November-2023 kl. 14:16
Hej
Synes det er super med et nyhedsbrev.

-------------
Jan Lykkegaard

Indlæg fra: H.Mikkelsen
Posteringsdato: 13-November-2023 kl. 15:43
super fint med en opdatering lidt oftere end med Byggebladet

-------------
Mange hilsner Henning M.

We need more Space

Indlæg fra: Karina.W.Hansen
Posteringsdato: 14-November-2023 kl. 21:38
Super hyggeligt med nyhedsbrev. 

Et forslag: Da det nu er et digitalt medie, kunne man jo godt linke til nogle af de omtalte ting direkte på forum Smile

-------------
Karina W. Hansen
-> https://www.instagram.com/bokehbricks/" rel="nofollow - Instagram profil

Posteringsdato: 15-November-2023 kl. 13:09
Citat: Karina.W.Hansen Karina.W.Hansen skrev:

Super hyggeligt med nyhedsbrev. 

Et forslag: Da det nu er et digitalt medie, kunne man jo godt linke til nogle af de omtalte ting direkte på forum Smile

Det vil jeg gerne forsøge mig med! :) Tak for input!

-------------

Posteringsdato: 15-November-2023 kl. 13:10
Citat: Thomas.B.Franch Thomas.B.Franch skrev:

Stærkt ! 57

Kun et par småting:
1: Kan klodsen til sidenummerering drejes list, eller gøres et par my større, så "side 1 af 7" ikke bliver bliver så gnidret. Tænker det bliver værre, hvis nyhedsbrevet skulle gå hen og få 2-cifret sideantal Smile

2: Det hedder en kasserer -> kassereren Smile Med mindre det er en "kasser" der står for pengene Wink

Tak Thomas! Jeg forsøger mig lidt frem!

-------------

Indlæg fra: Brian.Søholm
Posteringsdato: 15-November-2023 kl. 16:43
hej Carsten
her ikke modtaget noget nyhedsbrev

-------------
Brian Søholm Larsen

Indlæg fra: Peter.Ejsing
Posteringsdato: 16-November-2023 kl. 07:49
Hej Carsten,

Det samme gælder for mig (og det ligger heller ikke i spam folderen). Kan det hænge sammen med, at jeg har fravalgt at få det fysiske byggeblad?

/Peter

P.S: Synes det er et super godt initiativ Thumbs Up

-------------
Peter Ejsing

Posteringsdato: 16-November-2023 kl. 12:28
Hej begge,

Det følger jeg lige op på. I får begge en PM her på forum

-------------

Indlæg fra: C.Behrens
Posteringsdato: 16-November-2023 kl. 14:45
Jeg har lige skullet bruge lidt tid på at overveje dette initiativ. Pro og cons.
I og for sig, så er det da glædeligt at nogen gider at tage initiativ til noget nyt. Eller at nogen vil bruge lidt tid på foreningsarbejde. Stor kado og hatten af for det Carsten. Det er yderst positivt. 

Nu har jeg altid en lidt kritisk tilgang til tingene og stiller spørgsmål. Det er fordi jeg graver lidt dybere i tingene end de fleste gider at gøre. Nogen gang er det brugbart og andre gange kan det sikkert være skide irriterende. - Særligt for dem som er lidt overfladiske.

Jeg spørger mig selv om hvem dette nyhedsbrev skal være henrettet til?
Er det til medlemmer? Eller er det et nyhedsbrev som udenforstående kan tilmelde sig til og så følge med i Byggepladens gøren? Hvis det sidste, så skal man i hvert fald passe på med links til forum, da det meste jo er lukket, og så vil de ikke kunne følge linket. 
Er det møntet til medlemmerne, så spørger jeg mig om hvorfor kan de ikke bare følge med på forum i stedet og få nøjagtigt den samme info der? I så fald virker det lidt som spildt arbejde i mine øjne. 

Dengang da du Carsten skrev dit kandidatur på forum, der lagde du meget vægt på god kommunikation og dialog i dit skriv. Det synes jeg var rigtig positivt og det blev jeg glad for at læse. 
Jeg var dog ikke klar over at det var et nyhedsbrev som du havde i tankerne der. Jeg opfattede det dog som var kommunikation og dialog på forum som du havde i tankerne. 

Jeg fornemmer at vores forum er ved at gå temmelig træt efterhånden. Antallet af poster på forum er gået drastisk nedad de sidste 10 - 15 år. Det er desværre en generel tendens som man ser overalt på alle fora. Samtidig er tonen generelt blevet meget hårdere, så det skræmmer flere og flere væk. Jeg tror at det er pga Facebook, hvor tonen til tider kan være ret hård, og det smitter sikkert af på forum. 

Jeg ved ikke om det bare er mig der tænker at det er blevet temmelig dødt og kedeligt her på forum efterhånden?! Aktivitets niveauet er ikke ret højt her, sammenlignet med andre forum som jeg er på. 
Jeg har ofte spurgt mig selv om, at når nu bestyrelsen virker ret bekymret for aktivitetsniveauet her på forum, hvorfor i al verden er de så ikke selv aktive her på forum? Forventer bestyrelsen virkelig at det kun er undersåtterne af medlemmerne som skal være de aktive her på forum? Som jeg ser tingene, så er man da som bestyrelse nød til at vise vejen frem. Gå foran selv som det gode eksempel og selv være med til at skabe noget liv og aktivitet her på forum. Nuvel, der kommer da referater fra bestyrelsesmøder og der bliver afholdt byggekonkurrencer på forum. Det giver da lidt liv. Men HVOR er dialogen mellem bestyrelsen og medlemmerne? Hvor er meningsudvekslingerne? Hvor er dialogen om foreningen og hvilken vej vi skal gå som forening? Den er jo helt død den debat. Det synes jeg er rigtig ærgerligt. Det gør bare at medlemmerne langsom forsvinder og finder andre steder hvor der er mere liv og aktivitet. Der var engang hvor Byggepladen var den helt store spiller og også den eneste LEGO forening i DK. Sådan er det altså bare ikke længere. Der er Byggepladen blevet overhalet indenom for længst og har sovet lidt i timen. 

Så min egen konklusion og meningen med dette skriv er følgende:
Jeg kan ikke helt se meningen med det nyhedsbrev. Et nyhedsbrev er et envejskommunikations middel. En monolog eller talestrøm om du vil. Og som jeg læser nyhedsbrevet, så er det lidt en form for et resume af bestyrelsesreferater og af hvad der foregår på forum og diverse events. Det er i og for sig sikkert fint nok for nogen som ikke følger med. Det er ikke det.
Men var det mig der var bestyrelses medlem i dag, så tror jeg nok at jeg havde valgt at bruge kræfterne på at skabe en form for dialog imellem medlemmerne/foreningen og bestyrelsen i stedet for nyhedsbrevet. Det virker som om at der ikke er nogen bro imellem de 2 ting længere. Bestyrelsens medlemmer skriver generelt ikke på forum længere, de svarer ikke i tråden "Tal til bestyrelsen" Dialogen er så at sige helt død. 

Hvis jeg skal komme med et eksempel, så kan vi tage den seneste ændring i reglerne for Månedens MOC konkurrence i tråden "Se min nyeste skabning"  
Bestyrelsen kommer med en - for mig temmelig underlig ændring i reglerne. Trods dialog og advarsler til bestyrelsen, så bliver det gennemtrumfet alligevel. Det viser sig ikke at være nogen succes - helt som jeg havde forventet. Medlemmerne synes også et det var en dum ide med den lodtrækning. 
Der er det så jeg spørger mig selv, hvorfor i al verden spørger bestyrelsen dog ikke medlemmerne på forum om hvad de synes om deres ide inden de gennemtrumfer den ændring? Der mangler simpelthen en form for dialog i foreningen mellem bestyrelsen og medlemmerne. Kan vi da ikke snakke og skrive lidt sammen længere? Lave nogen forventningsafstemninger om hvad det er vi vil som forening? Vil bestyrelse bare køre "deres" egen vej, også når det nu viser sig at det ikke er medlemmernes vej!? Det virker lidt som om men har mistet følingen med foreningen synes jeg. Og det tror jeg skyldes den manglende DIALOG. 

Så sagt med andre ord, DIALOG fremfor MONOLOG. Brug kræfterne rigtigt. 
Og hvis landet ligger sådan at man ikke gider forum, så gider man heller ikke foreningen. Og så er det lidt en langsom død for foreningen som jeg ser det.

-------------
https://www.flickr.com/photos/christofferbehrens/albums" rel="nofollow - Mit Flickr og mit https://issuu.com/christoffer.behrens/docs/portfolio_christoffer_behrens.pptx" rel="nofollow - Portfolio

Indlæg fra: Anders.Salomonsen
Posteringsdato: 16-November-2023 kl. 17:01
Jeg synes nyhedsbrevet er en god ide.

-------------
Anders Salomonsen

Indlæg fra: Palle.Haulrich
Posteringsdato: 16-November-2023 kl. 17:24
Jeg syntes også nyhedsbrevet er en rigtig god idé. Det bliver sendt på mail til medlemmerne, så dem der ikke er på Forum så tit, også kan følge med.

Et punkt der kunne være godt at have med, kunne være ‘måneden der kommer’. Såfremt nyhedsbrevet kommer månedligt.
Det kunne vær LB frister, udstillinger osv. ligesom en liste, med datoer i kronologisk orden.

Til dem er kritiske, så husk at der er kun kommet ét. Afsender skal også lige finde fodslaget og formatet.

-------------
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22
LEGO Festival of Play - Fangalleriet ‘24

Indlæg fra: Søren-Johansen
Posteringsdato: 16-November-2023 kl. 18:05
Jeg må også meddele at jeg ikke har fået dette nyhedsbrev. Har tjekket spam mm.

-------------
Søren Johansen

Indlæg fra: Anders.Sinding
Posteringsdato: 16-November-2023 kl. 18:53
Citat: Palle.Haulrich Palle.Haulrich skrev:

Jeg syntes også nyhedsbrevet er en rigtig god idé. Det bliver sendt på mail til medlemmerne, så dem der ikke er på Forum så tit, også kan følge med.

Et punkt der kunne være godt at have med, kunne være ‘måneden der kommer’. Såfremt nyhedsbrevet kommer månedligt.
Det kunne vær LB frister, udstillinger osv. ligesom en liste, med datoer i kronologisk orden.

Til dem er kritiske, så husk at der er kun kommet ét. Afsender skal også lige finde fodslaget og formatet.

Enig!

-------------
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/" rel="nofollow - https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding

Indlæg fra: Dennis.Tomsen
Posteringsdato: 16-November-2023 kl. 19:22
Jeg ser mere nyhedsbrevet som et supplement til Byggebladet (og omvendt).
Og et ganske fint initativ Thumbs Up

Men klart at det ikke kan eller bør anses som eneste kommunikationsform for foreningen.
Som Christoffer skriver det, så er det envejskommunikation og ikke umiddelbart dialogbaseret.

Der har vi stadigvæk brug for forum og flere tiltag, Carsten et al.

-------------
Mit https://www.flickr.com/photos/93468412@N08" rel="nofollow - Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader

Posteringsdato: 16-November-2023 kl. 20:11
Citat: Søren-Johansen Søren-Johansen skrev:

Jeg må også meddele at jeg ikke har fået dette nyhedsbrev. Har tjekket spam mm.

Set søren. Jeg eftersender til dig. 

Jeg tror generelt jeg må konstatere at gmail driller når vi afsender. Så jeg prøver at sende færre afsted af gangen næste gang. 

-------------

Posteringsdato: 16-November-2023 kl. 20:24
Hej Christoffer. 

Tak for din lange grundige tilbagemelding. 
Jeg kan godt følge dine betragtninger, og bare bede om tålmodighed i forhold til indhold. 
Som også nævnt, så skal jeg/vi finde et stå-sted. Og det er netop derfor jeg går ud og beder om input. 
Så ja - det er monolog i sin leverance i første etape. Men det jo for at starte et sted og egentlig først og fremmest finde alle børnefejl, udfordringer og begrænsninger på projektet. 

Men det skulle gerne udvikle sig til et nyhedsbrev hvor jer medlemmer også kan bidrage. Og ikke mindst definere format og indhold. 
Men ja udgangspunktet for mig har været at ramme med den info som nogen misser på forum. 
Og med links til forum kunne vi måske netop skabe mere trafik og dialog herpå. 
Igen - det kunne måske netop hjælpe på at selvom nyhedsbrev er envejs kommunikation, men så måske skabe tråde der diskutere emner fra nyhedsbrevet. 

Det er en klart NEJ, til at nyhedsbrevet skulle andre steder hen end vores medlemmer. Det er ment som en service til vores medlemmer. 

Men - for der et men… det er vigtigt at pointere, at byggebladet jo stadig er et magasin vi alle gerne skulle bidrage til. 
Så målet er slet ikke at få 30 sider nyhedsbrev. For det er ikke formålet. 
Det skal som Palle nævner, inkl. det at se en måned frem. Terminer for tilmeldinger, inputs som Sørens omkring kommende kontigent. Og sådanne små inputs. 

Med alt det skrevet - så handler det jo om hvad vi i byggepladen ønsker. Og det er da min plan at følge op på det løbende. 
Men jeg giver ikke lige så hurtigt op som med månedens moc. 

-------------

Indlæg fra: H.C.Grove
Posteringsdato: 16-November-2023 kl. 23:19
Citat: Niels.J.Smedegaard Niels.J.Smedegaard skrev:

Det er godt nok behageligt, at man kan bruge MobilePay til at betale kontingent med.

Det har som sådan ikke noget med nyhedsbrevet at gøre, men det er ikke nyt at man kan betale kontingent via MobilePay, det har jeg gjort i flere år.

.Henrik

-------------
3xH tours

Indlæg fra: Christian.W.J
Posteringsdato: 16-November-2023 kl. 23:45
Citat: C.Behrens C.Behrens skrev:

Nu har jeg altid en lidt kritisk tilgang til tingene og stiller spørgsmål. Det er fordi jeg graver lidt dybere i tingene end de fleste gider at gøre. Nogen gang er det brugbart og andre gange kan det sikkert være skide irriterende. - Særligt for dem som er lidt overfladiske.

Det er der også behov for en gang imellem Christoffer, så det er bestemt ikke en dårlig ting som udgangspunkt... Det hele afhænger dog af mådes man udtrykker sig på. Desværre føler jeg lidt at dine gode pointer ofte drukner i en lidt fjendsk tilgang til dialogen. Se bl.a. længere nede...

Jeg fornemmer at vores forum er ved at gå temmelig træt efterhånden. Antallet af poster på forum er gået drastisk nedad de sidste 10 - 15 år. Det er desværre en generel tendens som man ser overalt på alle fora. Samtidig er tonen generelt blevet meget hårdere, så det skræmmer flere og flere væk. Jeg tror at det er pga Facebook, hvor tonen til tider kan være ret hård, og det smitter sikkert af på forum.

Enig. Det har helt sikkert en spill-over-effekt. Ærgerligt.

Jeg har ofte spurgt mig selv om, at når nu bestyrelsen virker ret bekymret for aktivitetsniveauet her på forum, hvorfor i al verden er de så ikke selv aktive her på forum? Forventer bestyrelsen virkelig at det kun er undersåtterne af medlemmerne som skal være de aktive her på forum? Som jeg ser tingene, så er man da som bestyrelse nød til at vise vejen frem. Gå foran selv som det gode eksempel og selv være med til at skabe noget liv og aktivitet her på forum. Nuvel, der kommer da referater fra bestyrelsesmøder og der bliver afholdt byggekonkurrencer på forum. Det giver da lidt liv. Men HVOR er dialogen mellem bestyrelsen og medlemmerne? Hvor er meningsudvekslingerne? Hvor er dialogen om foreningen og hvilken vej vi skal gå som forening? Den er jo helt død den debat.

Her vil jeg lige gribe et par af de bolde du kaster op... Og så sende et par spørgsmål tilbage i samme retning.

1.
Hvad er det helt præcist du forventer af aktivitet fra bestyrelsens side, udover det arbejde der bliver lagt i kulissen? Er det MOC's du mangler? For selv om jeg prioriterer at lægge arbejde i bestyrelsesarbejdet, så er jeg bare ikke pt. et sted i mit liv hvor jeg har hverken tid eller mulighed for at bygge. Til min egen store ærgrelse og frustration. Men gør det mig til en dårligere repræsentant for Bestyrelsen? Du må meget gerne uddybe præcist hvad du mener her, hvis du reelt vil have svar på spørgsmåletSmile

2.
"Undersåtter"...? Her har vi et eksempel på det jeg nævner længere oppe om en fjendsk tone. Christoffer, jeg tror efterhånden vi er mange der er klar over at du ikke er begejstret for Bestyrelsen. Eller også er det bare nogle af medlemmerne. Eller også er det bare mig.
Men din måde at fremlægge tingene på er simpelthen bare konstant "Os/Dem"-retorik og jeg synes det skader den gode dialog du selv opfordrer til her på forum. Jeg synes du opfordrer til splittelse. Og det er vist ikke første gang jeg gør opmærksom på det. Der sker bare ikke rigtig nogle ændringer fra dig. Du skal altid lige gemme en spydighed imellem linjerne, og det synes jeg ikke nogen er tjent med.

3.
Du efterlyser dialog imellem bestyrelsen og medlemmerne? Undskyld mig, men det kan jeg simpelthen ikke tage seriøst.

Jeg har flere PM'er afsendt i din retning som jeg kan konstatere du har læst, men har valgt at ignorere. Dette ved jeg fordi jeg specifikt spurgte ind til om du bevidst ignorerede mine beskeder i den seneste af dem. Den blev læst, men jeg har stadig intet hørt.

Du efterlyser altså dialog... Men er selv selektiv i hvem du vil føre den med. Om det, igen, bare er mig du har en "beef" med, må stå for din egen regning. Men jeg har rakt ud, også på vegne af Bestyrelsen, men har intet hørt fra dig. Det var egentlig ikke noget jeg havde tænkt mig at lægge yderligere kræfter i, men når du sår små frø her på forum om at vi ikke ønsker en dialog med medlemmerne... så synes jeg det skal frem i lyset hvilken form for "dialog" du selv fører bag kulisserne. I min bog er det hykleri.

4.
Debatten om vejen for foreningen pågår konstant. Både ude blandt medlemmerne og i bestyrelsen. Det kan godt være at du efterlyser lidt mere liv i debatten, hvilket måske er en valid pointe, men jeg synes langt fra at debatten er død.

Men var det mig der var bestyrelses medlem i dag, så tror jeg nok at jeg havde valgt at bruge kræfterne på at skabe en form for dialog imellem medlemmerne/foreningen og bestyrelsen i stedet for nyhedsbrevet. Det virker som om at der ikke er nogen bro imellem de 2 ting længere. Bestyrelsens medlemmer skriver generelt ikke på forum længere, de svarer ikke i tråden "Tal til bestyrelsen" Dialogen er så at sige helt død.

Har du et forslag til hvordan du tænker dialogen skal foregå?

Nuvel. Du har spurgt ind til hvornår årets sæt for 2022 skulle findes. Der lægger jeg mig fladt ned og beklager at vi ikke har fået givet dig et svar i tråden. Det er for dårligt.
Men det er det ENESTE opslag de sidste 6 måneder, og går du længere tilbage er der masser af tråde der kaster en livlig debat af sig.

Så jeg synes du fordrejer sandheden her. Men når du skriver det sådan i dit opslag, så taler det da fint ind i dit narrativ. Specielt hvis man ikke lige fact-checker dine input. Men jeg synes ikke det du skriver er retvisende.
Og hvis du er utilfreds over ikke at få svar (som jeg erkender du burde have fået), burde du så ikke holde dig for god til selv at afholde dig fra at svare på de beskeder du selv modtager?

Hvis jeg skal komme med et eksempel, så kan vi tage den seneste ændring i reglerne for Månedens MOC konkurrence i tråden "Se min nyeste skabning"  
Bestyrelsen kommer med en - for mig temmelig underlig ændring i reglerne. Trods dialog og advarsler til bestyrelsen, så bliver det gennemtrumfet alligevel.

Jeg forstår, som nævnt tidligere, ikke hvordan du kan føle dig så forurettet af at man ikke driver foreningen fuldstændigt efter dit hoved? Bare fordi du gør indsigelse, betyder det jo ikke at en beslutning er blevet "gennemtrumfet"? Jeg må bare sidde tilbage og ryste på hovedet af at du ikke selv kan se at din mening ikke altid er den vigtigste her i foreningen. Og hvis det ikke er tilfældet beklager jeg meget, men det er virkelig sådan det opfattes gennem dine handlinger og ord. Bare min holdning.

Det viser sig ikke at være nogen succes - helt som jeg havde forventet. Medlemmerne synes også et det var en dum ide med den lodtrækning. 
Der er det så jeg spørger mig selv, hvorfor i al verden spørger bestyrelsen dog ikke medlemmerne på forum om hvad de synes om deres ide inden de gennemtrumfer den ændring? Der mangler simpelthen en form for dialog i foreningen mellem bestyrelsen og medlemmerne. Kan vi da ikke snakke og skrive lidt sammen længere? Lave nogen forventningsafstemninger om hvad det er vi vil som forening? Vil bestyrelse bare køre "deres" egen vej, også når det nu viser sig at det ikke er medlemmernes vej!? Det virker lidt som om men har mistet følingen med foreningen synes jeg. Og det tror jeg skyldes den manglende DIALOG.

Christoffer... Jeg henstiller igen til at du lægger sølvpapirshatten og kommer ned på jorden igen.

Jeg har spurgt dig om det mange gange før, men jeg prøver lige igen:

Tror du, helt seriøst, at vi i Bestyrelsen har en agenda om at køre Byggepladen som et diktatur? At trumfe vores egne holdninger igennem og skide på medlemmernes meninger og holdninger? Vi driver foreningen gennem et repræsentativt demokrati, og vi er konstant i dialog med medlemmerne. 

Vi forsøger altid at pejle foreningen hen imod det som medlemmerne mener Byggepladen skal. Men der vil ALTID være nogen man er uenig med på nogle punkter. Så er man måske enig på andre. Men nogle gange må man sgu bare prøve nogle ting af, som f.eks. Månedens MOC. Vi er da også klar til at vende skuden hvis et flertal af medlemmerne giver udtryk for det, præcist som det nu er sket med skiftet fra lodtrækning tilbage til afstemning. Men dit narrativ om at vi er fuldstændig afskåret fra medlemmerne er simpelthen grebet ud af den blå luft. Selvom man råber højest er det ikke ensbetydende med at man taler for flest. Det tror jeg du glemmer en gang imellem.

Så sagt med andre ord, DIALOG fremfor MONOLOG. Brug kræfterne rigtigt. 
Og hvis landet ligger sådan at man ikke gider forum, så gider man heller ikke foreningen. Og så er det lidt en langsom død for foreningen som jeg ser det.

Jeg henviser til min tidligere pointe og håber på at du vil tage første spadestik selv og svare på de henvendelser der kommer i din retning. Så kan DU starte med at vise at du gider dialogen. Også selvom det er med nogen du ikke nødvendigvis er enige med. Men jeg vil ikke finde mig i at være skydeskive når ham der kaster med sten selv bor i et glashus!

Jeg er træt af dine injurier. Hvis vi ikke gad foreningen så havde vi ikke stillet op til Bestyrelsen. Længere er den ikke. 

-------------
Christian Wendelboe Jensen

http://www.Flickr.com/cwj93" rel="nofollow - http://www.Flickr.com/cwj93

Sine Ira Et Studio

(Destroyer Christian)

Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 01:25
Citat: Christian.W.J Christian.W.J skrev:

....

Dialogen lider blandt andet ved at et bestyrelsesmedlem på forum agerer sherif, der skyder på manden og det underliggende ønske om mere og frem for alt bedre dialog Confused

Helt unødvendig og absurd lang overreaktion.

Berettiget eller ej.

Ej hellere hvem der begyndte, og hvem der eskalerede.

Vælg dog the high road, som Carsten gjorde, og repræsenter bestyrelseserhvervet på fineste vis.

Tag fat i Christoffer (eller andre) privat på et byggemøde eller en udstilling. 

Skriv eller ring såfremt der ikke svares. 

Ikke for at banke på plads, men for at føre en oprigtig dialog med udveksling af synspunkter.

Virker intet, så ignorerer, og lad andre bestyrelsesmedlemmer tage teten.

Et indlæg som dette er bare ikke vejen frem, fører intet med sig konstruktivt, og det er jo ikke første gang, de fyres af.

-------------
Mit https://www.flickr.com/photos/93468412@N08" rel="nofollow - Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader

Indlæg fra: Jesper.Lindbæk
Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 03:02
Jeg har heller ikke modtaget nyhedsbrevet...

-------------
Jesper Westlund Lindbæk

Oderint dum metuant

I don't suffer insanity, I enjoy every minute of it!

Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 04:37
Citat: Dennis.Tomsen Dennis.Tomsen skrev:

Dialogen lider blandt andet ved at et bestyrelsesmedlem på forum agerer sherif, der skyder på manden og det underliggende ønske om mere og frem for alt bedre dialog Confused

Helt unødvendig og absurd lang overreaktion.

Berettiget eller ej.

Ej hellere hvem der begyndte, og hvem der eskalerede.

Vælg dog the high road, som Carsten gjorde, og repræsenter bestyrelseserhvervet på fineste vis.

Tag fat i Christoffer (eller andre) privat på et byggemøde eller en udstilling. 

Skriv eller ring såfremt der ikke svares. 

Ikke for at banke på plads, men for at føre en oprigtig dialog med udveksling af synspunkter.

Virker intet, så ignorerer, og lad andre bestyrelsesmedlemmer tage teten.

Et indlæg som dette er bare ikke vejen frem, fører intet med sig konstruktivt, og det er jo ikke første gang, de fyres af.

Så du mener ikke, at når Christoffer aka ‘Formanden der forsvandt’ skyder på bestyrelsen, igen, så skal de ikke tage til genmæle? Bestyrelsen er ikke skydeskive, der blev opfordret til dialog, hvilket præcis er hvad et svar er?

Det er ikke kun i Christians bog det er hykleri, det er nærmest definitionen, især når den slags kommer fra lige præcis Christoffer.
At opfordre til dialog, og så samtidigt gemme sig bagerst i sneglehuset, det er sq ikke konstruktivt.

-------------

Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 07:21
Palle. For at svare dig kort, så nej, jeg synes ikke at det er i orden. 
Især ikke fra et bestyrelsesmedlem. Der forventer jeg personligt bedre. Meget bedre.
At trække "han er selv ude om det kortet" er under lavmålet som argumentation, og voldsomt subjektivt afhængig af hvordan man opfatter det skete og hinanden generelt.
Tonen bliver ikke mindre rå, hvis vi ligefrem synes et sådan indlæg på forum er i orden bare fordi vi nu engang sympatisere med (eller har noget imod) den ene eller anden person eller bestemte synspunkter.
Så kommer vi aldrig videre.

Og nej, et sådan svar eller genmæle var og er ikke dialog.

-------------

Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 07:48

Især ikke fra et bestyrelsesmedlem. Der forventer jeg personligt bedre. Meget bedre.
At trække "han er selv ude om det kortet" er under lavmålet som argumentation, og voldsomt subjektivt afhængig af hvordan man opfatter det skete og hinanden generelt.
Tonen bliver ikke mindre rå, hvis vi ligefrem synes et sådan indlæg på forum er i orden bare fordi vi nu engang sympatisere med (eller har noget imod) den ene eller anden person eller bestemte synspunkter.

Og nej, et sådan svar eller genmæle er ikke dialog.

Så fordi man sidder i bestyrelsen, skal man ‘bare tage imod’?

Når der bliver opfordret til dialog, og opfordringen bliver fulgt, så er alt vel som det skal være.

Christian har beskrevet, hvordan han gentagne gange har forsøgt kontakt direkte.
Man skal vel ikke vente på, at man mødes til udstilling eller byggemøder. Har man en konfrontation via et givent medie, her BPs forum, er det vel naturligt at bruge selvsamme medie til personlig kontakt, så trådene kan udredes uden at inddrage 700 medlemmer.

Vi er og bliver ikke enige, men det er nu også fint nok…

-------------

Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 07:58

Og nej, et sådan svar eller genmæle var og er ikke dialog.

Jeg synes ikke jeg på noget tidspunkt i mit indlæg trækker “Han er selv ude om det”-kortet, DennisSmile Du må meget gerne pointere hvorhenne, så jeg måske kan blive klogere.

Jeg stiller mig blot undrende og kritisk overfor Christoffers måde at komme med kritik på, når jeg ikke mener at han har styr på sin egen butik først. Det er godt nok en gratis omgang…

-------------

Sine Ira Et Studio

(Destroyer Christian)

Indlæg fra: Kim.Thomsen
Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 08:20
Dejligt med nyhedsbrev. Jeg fik det faktisk læst, hvilket jeg ikke altid kan sige om Byggebladet. Jeg synes man med fordel kunne overveje med tiden at "merge" de to ting og udelukkende lave et digitalt nyhedsbrev og spare pengene på det trykte blad. 
Tak for at tage tiden til at lave nyhedsbrevet - det er virkelig godt.

Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 08:22

Så fordi man sidder i bestyrelsen, skal man ‘bare tage imod’?

Man skal i hvert fald gå forrest med pæn opførelse og god tone på forum, og i det hele taget i al interaktion med medlemmerne.
Det skader aldrig at svæve lidt over vandene. Og undgå at det bliver personligt.
Kan eller vil man ikke det, så bør man seriøst overveje om en bestyrelsespost er det rette.

Jeg synes ikke jeg på noget tidspunkt i mit indlæg trækker “Han er selv ude om det”-kortet, DennisSmile Du må meget gerne pointere hvorhenne, så jeg måske kan blive klogere.

Det var Palle, der trak kortet som argumentation.
Bemærkningen var ikke møntet på dig.

-------------

Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 08:41
Citat: Kim.Thomsen Kim.Thomsen skrev:

Dejligt med nyhedsbrev. Jeg fik det faktisk læst, hvilket jeg ikke altid kan sige om Byggebladet. Jeg synes man med fordel kunne overveje med tiden at "merge" de to ting og udelukkende lave et digitalt nyhedsbrev og spare pengene på det trykte blad. 

Tak for dit input Kim!

-------------

Indlæg fra: Anders.Salomonsen
Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 09:27
Grunden til at jeg ofte ikke gider forum er få enkelte individer har en negativ tilgaan til stort set alt og føler sig personligt forfulgt. 

Bestyrelses arbejde er hårdt og hvert medlem gør deres bedste. Hvis man ikke kan bakke op om bestyrelsen må man overveje om man er det rigtige sted.

-------------
Anders Salomonsen

Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 09:57

Det var Palle, der trak kortet som argumentation.
Bemærkningen var ikke møntet på dig.

Fair. Det var bare lidt svært at udlede uden et citatSmile

Ift. det med at “svæve over vandene” og holde sig for god til sådanne diskussioner når man sidder i Bestyrelsen…

Jeg synes virkelig jeg har prøvet i mange år. Men jeg mener ikke at det er gavnligt på sigt bare at finde sig i en argumentation der beror på usandheder og hykleri.

Jeg mener også man skal gå forrest. Men ikke kun for den gode tone. Man bliver også nødt til at gå forrest og sige fra når et medlem så ofte og markant præsenterer et forskruet billede af bestyrelsens hensigt, handlinger og engagement overfor medlemmerne. Så skylder man både sig selv og sin forening at råbe vagt i gevær. For uanset hvor mange gode pointer Christoffer har, så bliver de ofte leveret med foragt, spot og spydigheder. Hvordan er det så lige at det er undertegnede der efter din mening opfører sig kritisabelt, med alle faktorer talt med?

Jeg undres.

-------------

Sine Ira Et Studio

(Destroyer Christian)

Indlæg fra: René.Hoffmann
Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 10:57

Jeg synes nu egentlig, Christians indlæg er fint - og med gode pointer… 👍🏻

Jeg har også en mening omkring nyhedsbrevet, hvis nogen er interesseret i det? 😄

Jeg synes, det er et rigtig fint initiativ - og en måde, hvorpå man meget nemt kan ramme de medlemmer som ikke følger med på forum… Vi har en meget blandet skare af medlemmer med en meget blandet variation af behov og interesse for at involvere sig…

Så jeg synes, det er et rigtig fint med en kanal til kort info til de lidt mere anonyme medlemmer… 👍🏻

-------------
René Hoffmann

LEGO-holic by nature

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"

Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 11:44
Beklager Carsten og René - jeg har allerede været medskyldig nok i at afspore tråden, så dette bliver mit sidste off-topic indlæg Embarrassed

Ift. det med at “svæve over vandene” og holde sig for god til sådanne diskussioner når man sidder i Bestyrelsen…

Jeg synes virkelig jeg har prøvet i mange år. Men jeg mener ikke at det er gavnligt på sigt bare at finde sig i en argumentation der beror på usandheder og hykleri.

Jeg mener også man skal gå forrest. Men ikke kun for den gode tone. Man bliver også nødt til at gå forrest og sige fra når et medlem så ofte og markant præsenterer et forskruet billede af bestyrelsens hensigt, handlinger og engagement overfor medlemmerne. Så skylder man både sig selv og sin forening at råbe vagt i gevær. For uanset hvor mange gode pointer Christoffer har, så bliver de ofte leveret med foragt, spot og spydigheder. Hvordan er det så lige at det er undertegnede der efter din mening opfører sig kritisabelt, med alle faktorer talt med?

Fordi Carsten allerede havde taget hånd om Christoffers kritik og besvaret den på en ordentlig og ganske ligetil måde.
Punktum. End of story.
Der var ikke behov for at gøre mere, og slet ikke eskalering om mangt og meget på et meget personligt plan, som rækker langt udover og længere tilbage i tiden end trådens formål og egentlig også hvad Christoffer reelt skrev i hans ene indlæg i tråden.

Hvis du føler så voldsomt behov for at sige fra overfor Christoffer, så var dette efter min mening hverken tråden eller måden.

Hvilket det forøvrigt heller ikke var dengang jeg fik selvsamme tur på forum, men der kunne vi to heldigvis række ud og give hinanden håndslag efter en længere snak bagefter.
Men det er der ingen garanti for at alle kan eller vil gøre når tonen bliver for hård og uforsonelig, og så bliver uenigheden da først personlig. Det gavner ingen, og slet ikke foreningen.

-------------

Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 12:31

Beklager Carsten og René - jeg har allerede været medskyldig nok i at afspore tråden, så dette bliver mit sidste off-topic indlæg Embarrassed

Fordi Carsten allerede havde taget hånd om Christoffers kritik og besvaret den på en ordentlig og ganske ligetil måde.
Punktum. End of story.
Der var ikke behov for at gøre mere, og slet ikke eskalering om mangt og meget på et meget personligt plan, som rækker langt udover og længere tilbage i tiden end trådens formål og egentlig også hvad Christoffer reelt skrev i hans ene indlæg i tråden.

Hvis du føler så voldsomt behov for at sige fra overfor Christoffer, så var dette efter min mening hverken tråden eller måden.

Hvilket det forøvrigt heller ikke var dengang jeg fik selvsamme tur på forum, men der kunne vi to heldigvis række ud og give hinanden håndslag efter en længere snak bagefter.
Men det er der ingen garanti for at alle kan eller vil gøre når tonen bliver for hård og uforsonelig, og så bliver uenigheden da først personlig. Det gavner ingen, og slet ikke foreningen.

Igen og stadig er vi uenige Wink som før, kan vi godt fortsætte i Messenger, men jeg tror resultatet bliver det samme; vi er ikke enige…

Iht eskalering, så ligger den vist på Christoffers side. Denne tråd omhandler nyhedsbrevet, men så bliver bestyrelsen beskyldt for alt muligt, der ikke omhandler nyhedsbrevet. 
Altså: Vanlig Christoffer ammunition, som vi kender det🙄 Han søger bare en lejlighed, til at skyde på bestyrelsen. Og hvis jeg lige må opfordre/ tilføje: hvor er Christoffer nu i debatten? Har han, som man kender det, gemt sig bagerst i sneglehuset? Smidt kød i hundegården, og står og kigger på resultatet?

Christoffer er en rigtig god bygger, der finder sine egne veje, til RIGTIG fine MOC’s. Han har været formand for foreningen! (Hvem vil oplyse om dét forløb?) 
Ærlig talt, så burde han se sig for god til den form for kritik. Eller i det mindste gøre det, så modtager(ne) har noget at arbejde med, også uden at sende en ‘soldat’

Syntes du seriøst, at Christoffer bidrager gavnligt til foreningen?

-------------

Indlæg fra: Søren-Johansen
Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 13:08
Jeg må sige at jeg på mange måder er målløs over denne debat. Hvad der til start var konstruktiv kritik og gode ideer til nyhedsbrevet, er nu blevet en personlig debat mellem et utilfreds medlem og et bestyrelses medlem som står med paraderne oppe. Tråden er jo kørt helt af sporet, da Carsten har svaret på Christoffers spørgsmål. Afslutnings vis vil jeg lige minde om hvad formanden sagde under generalforsamlingen ved KF i Voel. ALLE medlemmer har mulighed for at byde ind med aktivitet til vores forum. Det er ikke noget bestyrelsen skal sætte igang hele tiden. Om det er mocs, gode tilbud, køb og salg, byggemøder mm, så har vi alle chancen for at bidrage til vores forum. At nogen så fravælger aktiviteten fordi stemningen er negativ, er desværre et eksempel på at personlige debatter er skadelige. Bestyrelsen kan jo ikke sende os et spørgeskema, hvor gang de laver lidt ændringer. Learn by doing.

-------------
Søren Johansen

Indlæg fra: Anders.R.Kristensen
Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 13:12

Syntes du seriøst, at Christoffer bidrager gavnligt til foreningen?

Det synes jeg i hvert fald! Da jeg for ikke så længe siden var ny i foreningen, var han én af dem, der gav grundig og konstruktiv feedback på forum, hvilket jeg havde (og har) stort udbytte af. Det er bestemt at bidrage gavligt til foreningen.

-------------
Anders Ringgaard Kristensen

Indlæg fra: Lasse.Deleuran
Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 13:23
Jeg har som (måske?) den eneste afmeldt nyhedsbrevet, da jeg følger med på forum og, efter en kort skimtning, kunne se, at der ikke var ekstra indhold ud over at man kunne deltage i en konkurrence. Det er et fint initiativ til at få noget ud til dem, der ikke bruger forum, men altså ikke noget for mig.

Jeg synes både Christoffer og Christian bidrager gavnligt til foreningen, også selvom personlighedstyperne tydeligvist ikke er 100% kompatible. Det er interessant at følge med i brugen af retorik fra sidelinjerne.

Opdatering.

Og også dig Dennis.

Indlæg fra: David.Olsen
Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 13:43
Pisse fedt med nyhedsbrev! hvad det skal indeholde og formatet kan man altid finde ud af, men det er en god måde at få nogle informationer ud til alle der ikke læser forum.

Ovenstående diskussion der har kørt den her tråd helt af sporet er en god indikator for hvorfor mange måske holder sig lidt fra forum. Synes den diskussion bør fortsætte i en anden tråd eller andet medie. Den er meget offtopic i forhold til det som lige den her tråd handler om.

-------------
David Olsen

Indlæg fra: Lars.Fink.Hansen
Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 13:50
Jeg synes det er en god ide med et nyhedsbrev - jeg er dagligt på forum men er glad for tiltaget. 

Ideen med links er en rigtig god ide - det kunne måske få flere til at besøge forum

Måske bruge det som en teaser hvor brugeren skal på forum for at få styret nysgerrigheden - pas på med at nyhedsbrevet ikke bliver for langt - så kan det hurtigt virke uoverskueligt - forstår godt at første udgave er lang da det som sagt er nr 1 i rækken 

-------------
Lars Fink Hansen

Indlæg fra: C.Bennedsen
Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 14:29
Jeg vil også rigtig gerne støtte op om nyhedsbrevet! Det er en rigtig fin måde at fange alle de mange som ikke er på forum.

Som gammelt medlem, så synes jeg det er ærgerligt at jeg fuldstændigt mister lysten til at gå på forum, jeg jeg vil gerne komme her for at se nogle fede modeller som alle medlemmer har bygget - eller en sjov diskussion omkring en ny klods der kommer eller noget helt tredje som har med vores allesammens kæmpe fælles passion at gøre!

Men det man bliver mødt med er enten en diskussion hvor jeg ikke ved om jeg skal finde popcorn frem og bare se mudder bliver kastet af voksne mennesker eller så er det et forum hvor man skal passe på hvad man skriver for ikke selv at blive mudret til...

Jeg husker selv da jeg meldte mig ind i foreningen 5. oktober 2005 - der var det er sted hvor man kunne få hjælp og man blev opmundret til at gøre ting bedre... Der kom på et tidspunkt 2 unge drenge ind på forum, som for nogle nok egentligt var pisse irriterende på det tidspunkt, men der var tid og plads til at hjælpe dem og tage hånd om dem. Jeg ved ikke hvordan det ville gå hvis det var i dag...

Jeg støtter fuldt op om bestyrelsen - for hvis jeg var uenig, så kunne jeg selv melde mig under fanerne - og det har jeg ikke lyst til...

Tak Carsten for et dejligt nyhedsbrev! Det bliver nok desværre den måde jeg bliver oplyst om foreningens arbejde - mere end at læse på forum fremtiden... ;-)

-------------
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional
Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend
Core team - LEGO Festival of Play

Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 16:52
Citat: Søren-Johansen Søren-Johansen skrev:

Jeg må sige at jeg på mange måder er målløs over denne debat. Hvad der til start var konstruktiv kritik og gode ideer til nyhedsbrevet, er nu blevet en personlig debat mellem et utilfreds medlem og et bestyrelses medlem som står med paraderne oppe. Tråden er jo kørt helt af sporet, da Carsten har svaret på Christoffers spørgsmål. Afslutnings vis vil jeg lige minde om hvad formanden sagde under generalforsamlingen ved KF i Voel. ALLE medlemmer har mulighed for at byde ind med aktivitet til vores forum. Det er ikke noget bestyrelsen skal sætte igang hele tiden. Om det er mocs, gode tilbud, køb og salg, byggemøder mm, så har vi alle chancen for at bidrage til vores forum. At nogen så fravælger aktiviteten fordi stemningen er negativ, er desværre et eksempel på at personlige debatter er skadelige. Bestyrelsen kan jo ikke sende os et spørgeskema, hvor gang de laver lidt ændringer. Learn by doing.

Det er et godt skriv. Og jeg er, som så ofte før, faldet ‘i hullet’ og har deltaget i diskussionen. Om det er konstruktivt eller ej, må andre bedømme. Det er ihvertfald ikke konstruktivt, at blive ved og ved.

Lad os komme tilbage til, om nyhedsbrevet er godt eller skidt. Og ikke mindst hvad der kan gøre det bedre. Det lader til at flertallet er for…

-------------

Posteringsdato: 17-November-2023 kl. 18:46

Lad os komme tilbage til, om nyhedsbrevet er godt eller skidt. Og ikke mindst hvad der kan gøre det bedre. Det lader til at flertallet er for…

Enig Approve

-------------

Indlæg fra: Jess.Pedersen
Posteringsdato: 09-December-2023 kl. 20:54
Jeg mangler også at få brevet i min indbakke

-------------
Jess Pedersen

Posteringsdato: 09-December-2023 kl. 23:52
Citat: Jess.Pedersen Jess.Pedersen skrev:

Jeg mangler også at få brevet i min indbakke

Det er jeg ked af. 
Jeg følger op på det når jeg sender 2. Udgave her søndag - så får du også 1. Udgave. 

-------------

Indlæg fra: Brian.Søholm
Posteringsdato: 10-December-2023 kl. 06:17
hej Carsten

jeg har ikke modtaget noget endnu 

-------------
Brian Søholm Larsen

Indlæg fra: Peter.Vingborg
Posteringsdato: 10-December-2023 kl. 12:29
Citat: Kim.Thomsen Kim.Thomsen skrev:

Generalforsamlingerne har ind til flere gange vist, at det ikke er det flertallet ønsker. 
Flertallet vil have det trykte blad.

Der er nogle, der kun er medlemmer på grund af det trykte blad.
Det er, ifølge nogle af dem, ikke afslappende at sidde og kigge ind i en skærm.
Det er det derimod, at ligge henslængt i sofaen eller sidde behageligt i lænestolen.

Jeg støtter op om Carstens initiativ med nyhedsbrevet, da BYGGEPLADEN ad den vej, forhåbentlig, kommer ud til de lidt mindre aktive medlemmer, herunder - åbenbart - blandt andet dig, Kim Wink - det er jo kun positivt. 

-------------
Redaktør på BYGGEBLADET
Layout manager - Pinsen på Hjerl Hede
Layout manager - MODUVERSE DANMARK SFW 2023
Layout manager - Byg & Leg - Svendborg Teater
Layout manager - Julemessen MAGION Grindsted

Print side | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net