Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer > Besvar
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Besvar - Medlemskab af byggepladen


Besvar
Navn:




Besked:

Emoticons
Smile Tongue Wink
Cry Big smile LOL
Dead Embarrassed Confused
Clap Angry Ouch
Star Shocked Sleepy
flere...
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Besked
Emne - Medlemskab af byggepladen
Sendt: 03-Juni-2022 kl. 10:39 af Nikolai.O.M.Nissen
Jeg er ærgerlig over at jeg først ser denne tråd nu, men her er mine tanker, hvis Mikkel stadig læser med:

Hej Mikkel
Jeg meldte mig ind i foreningen som 14-årig. Det er allerede 5 år siden, tiden går virkelig stærkt.
Årsagen til at jeg meldte mig ind, var at jeg ikke havde nogen i min omgangskreds som jeg kunne dele min interesse for LEGO med. Dette er så også fra før FB-gruppen "Lego entusiasterne Danmark" opstod.
På grund af at jeg var så ung, og at Covid ramte i 2020, har jeg ikke været med som deltager på større arrangementer før Skærbæk Fan Weekend i 2021. 
Og før det, var første gang at jeg mødte byggepladen-medlemmer i virkeligheden i sommeren 2020.
Så Knud har en pointe i at der ikke er mange andre på din alder herinde. Jeg har ikke mødt nogen på mig egen endnu, selvom jeg nu er 19.

Siden du har en model udstillet i LEGOLAND Gallery, må du kunne finde ud af en ting eller to med de der LEGO-klodser. Hvis du har pengene til det og dine forældres støtte, ville jeg opfordre til at melde dig ind.
Det jeg fik ud af det, var inspiration og idéer til nye modeller. Derudover fik jeg konstruktiv kritik og forbedringsforslag på det som jeg viste frem. Det har virkelig udviklet mig som LEGO-bygger. 

Der er medlemmer i foreningen som er skeptiske over for unge medlemmer. Men her må dine bygge-skills i spil så du kan vise at det ikke kun er gamle mennesker der kan bygge Wink

Jeg håber at du kan bruge svaret til noget



Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.031 sekunder.