Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Xylofon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xylofon

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3383
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Xylofon
    Sendt: 10-Oktober-2010 kl. 10:22
Nu har min mor og jeg fået en ny 1:1 MOC klar til udstillingen i Kundby.
Den har den dejligste klang af plastik mod plastik, når man spiller på den.
Det lyder præcis, som når man slår to LEGO klodser mod hinanden.
Mere musikalske folk ville nok sige, at det lyder forfærdeligt, når man spiller på den. Ermm
 
 
 
Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Stefan.Sandbeck Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 30-Oktober-2008
Sted: Denmark
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 1276
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stefan.Sandbeck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Oktober-2010 kl. 11:01
NU stopper i s... snart
det ser bare rigtig godt ud Clap
Stefan Sandbeck

Den ABS afhængige Autolakere
(citat fra Kundby)

TC8
Til top
Morten.Skov Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 04-September-2007
Sted: Denmark
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 1970
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Oktober-2010 kl. 11:28
Den er F........  god !!!!!!!!!!!!
Morten Anker



Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-)

Til top
Birgit.Hansen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 05-August-2009
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 193
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Birgit.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Oktober-2010 kl. 11:38
I er da helt fornøjeligt hittepåsomme. Fantastisk og lige i øjet endnu en gang! Hils din mor.

Redigeret af Birgit.Hansen - 10-Oktober-2010 kl. 11:39
Til top
C.Behrens Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 29-April-2008
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5436
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Behrens Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Oktober-2010 kl. 11:46
I er altså helt fantastiske til det der. Jeg er helt vild med jeres opfindsomhed, gad nok at vide hvor i får ideerne fra. Vær sød at forsætte den linie.
Hvis ikke det var fordi jeg kunne se samlingerne i den sorte og brune farve, havde jeg ikke kunne se at det var LEGO. Flot så...og skide godt fundet på.
Til top
Louise.Ibsgaard Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 16-Juli-2008
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 732
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Louise.Ibsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Oktober-2010 kl. 12:37
Nåede lige at tænke: Hvor er den så? Hvorfor er der kun et billede af "originalen"? Så Clap
Louise Ibsgaard
Til top
Henrik.Hansen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 01-April-2005
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1994
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Oktober-2010 kl. 17:39
Jeg gider ikke censurere mit sprog.... Det ser squ godt det som i har lavet, stor respekt herfra 67
Henrik Hansen



" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! "



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Rasmus.Damgaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 31-Marts-2009
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1635
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus.Damgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 08:08

Mundlam... Det er satme flot (undskyld vi heller ikke censurer vores sprog), i får vores fulde respekt!Clap

Til top
Brian.Lynnerup Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 07-April-2010
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 92
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian.Lynnerup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 09:44
Super fed... Glæder mig til udstilligen...
Til top
Steen.Villumsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 07-August-2006
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 1266
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen.Villumsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Oktober-2010 kl. 17:37
Endnu en gang sprang jeg over teksten og tænkte bare "hvorfor fa'en har nogen smidt et billede af en Xylofon op?"... først tredie gang - og efter jeg havde læst indlægget ordentligt - gik det op for mig at det var LEGO.
Rocker-sejt Lasse!
Til top
Carsten.Thomsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 4842
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Oktober-2010 kl. 04:29

Fin idé og rigtig godt MOC'et Clap

Lidt off-topic (sorry): Apropos plastik's akustiske egenskaber - eller mangel på samme - så skal det jo helst gerne sige 'Kling', når man skåler i ølbajsere (eller sodavand), frem for 'Plåk', som det siger, når mindst den ene flaskerne er af plastik. Det er vist en af grundene til, at 'Plåk'-flaskerne vist ikke er så udbredt, som man havde håbet.

Glæder mig til at se flere fremtidige 1:1 MOC's fra jer.
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.