Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Hjælp med sæt 40504
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp med sæt 40504

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
OFB Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OFB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp med sæt 40504
    Sendt: 10-Maj-2023 kl. 19:57
Hej BP!

Dette sæt indeholder et rigtigt fint klistermærke ark med et kort af Jylland som jeg meget gerne kunne tænke mig et højkvalitets scan af

Min plan er at photoshoppe krydset op til Århus, få lavet et professionelt print og så indramme det 44

Sættet bliver næppe parted out på BL så at kunne få fat i arket den vej er ikke en løsning

Er der mon nogen af Jer der ligger inde med sættet som I endnu ikke har bygget og kan lave sådan et scan til mig?

På forhånd tak

MVH

Ole
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Maj-2023 kl. 20:58
Lars Kristensen
Til top
OFB Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OFB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Maj-2023 kl. 21:52
Mange tak for tippet, det havde jeg ikke tænkt på

Jeg kan dog ikke få en fornuftig opløsning når jeg skalerer det op til 30x30cm

Det er dog muligt at mine pdf til jpeg egenskaber ikke er gode nok

MVH

Ole
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Maj-2023 kl. 22:00
Prøv at klip billedet ud med klippeværktøjet i Windows. kopier og i Word, hvor jeg synes 19 * 19 ser ganske fornuftigt ud. Kan dog ikke ved hæfte filer i Guest mode.
Lars Kristensen
Til top
OFB Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OFB Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Maj-2023 kl. 22:19
Det er lykkedes mig at eksporterer billedet fra manualen til photoshop og jeg nu et knivskarpt billede på 30x30cm

Så skal jeg bare lige have flyttet krydset op til Århus ...

Mange tak Lars!

MVH

Ole
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Maj-2023 kl. 18:15
Velbekomme, rart at kunne vejlede bare en lille smule, du fandt jo selv den rigtige løsning. vh Lars

Lars Kristensen
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.