Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Klodsoversigt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Klodsoversigt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Claus Berenhard Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus Berenhard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Klodsoversigt
    Sendt: 14-December-2022 kl. 13:18
Hej
Jeg har forskellige (ufuldstændige) LEGO sæt.
Er der en nem måde at kunne danne sig et overblik over hvilke elementer der mangler for at bygge sættet ?
Jeg har fundet online-oversigt med byggevejledninger og klodsoversigter (Bricklink.com), men kunne godt bruge funktionen:

F.ex.
Jeg skal bruge 7 elementer 3010 gul 1 x 4, og har selv 5 = jeg mangler 2 stk til at bygge sæt 850-1 Technic Gaffeltruck, men inden jeg laver en samlet bestilling enten på brugteklodser eller lego, ville det være rart at have overblikket, måske jeg har dem i et andet sæt
Til top
Felix.Petersen Se drop down
Plade
Plade
Avatar

Medlem siden: 02-Januar-2021
Sted: Albertslund
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 71
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Felix.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-December-2022 kl. 20:08
Nemmeste måde er næsten at oprette en wanted list på bricklink og tilføje de elementer du mangler her. Så kan du enten vælge quick buy eller gå på jagt i forskelige sælgeres lager.
Mvh
Felix
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.080 sekunder.