Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Hvad kan man som 15 årig?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kan man som 15 årig?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mikkel.L.Gehrke Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 05-August-2022
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 176
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.L.Gehrke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvad kan man som 15 årig?
    Sendt: 28-September-2022 kl. 16:40
Nu har jeg jo besluttet mig for at melde mig ind som 15 årig og det er jeg glad for. Men hvor meget kan man være med til som 15 årig (arrangementer osv.) Jeg ved at ved events og byggemøder skal jeg have en forælder med da jeg er under 16 år, skal den forælder jeg tager med også være tilmeldt?
Og så er der udstillinger som jeg er mest i tvivl om, fx det nye opslag om at bygge til BR. Når der er lignende opslag er det så muligt for mig at være med eller? Kan jeg også være med i gruppelayoutet "moduverse"?

Tak på forhånd for svar
Mikkel Lippert Gehrke
Til top
Sandra.Almeida Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-September-2009
Sted: Denmark
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 2097
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sandra.Almeida Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-September-2022 kl. 17:18
Det er BR og Lego som sætter regler for deres udstiling. Jeg regner at du må gerne bygge til det, når det ikke står at man skal være over 18.

Angående Moduverse, så tror jeg også at det må du meget gerne, da det er en gruppe fra forening som står for det.

Håber på det hjælpe lidt, i hver fald til en som kender mere til de arrangement kan svar. :)
AKA: Cassiebsg

- "There are those who believe that life here began out there..."

- "The Future? He can barely function in the present!"
Til top
Tina.Haulrich Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Ambassadør

Medlem siden: 19-Marts-2013
Sted: Danmark
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 3491
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tina.Haulrich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-September-2022 kl. 18:45
BR må du gerne melde dig til. Bare du har mulighed for at få transporteret din model til butikken, hvis du bliver udvalgt😉
Tina Haulrich
"Spend your life doing strange things
with weird people"
Til top
Benny.Larsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 10-Januar-2018
Sted: Skive
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1708
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Benny.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-September-2022 kl. 13:36
Hej Mikkel 

Hvad Moduverse angår skal du være velkommen, du kan finde en del forståelse for hvad Moduverse er i Forum Gruppen Moduverse og begynderguiden ... 


Du er og så velkommen til at kigge lidt i Facebook Gruppen Moduverse Danmark

Vi er altid klar med tips og triks i grupperne

Med klodsen for hånden Benny
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.