Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Sorteringsmøde 9. August
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sorteringsmøde 9. August

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hanne.Lindberg Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 29-Marts-2017
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 785
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanne.Lindberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sorteringsmøde 9. August
    Sendt: 24-Juni-2022 kl. 18:19
Så er det sommer og solen skinner og det er dejligt… Men man opdager jo også de ting man har udsat 😁… jeg har 2 kasser med klodser der skal farvesorteres (jeg er ikke vild med det) - men så tænkte jeg - det er da anledningen til at invitere til sorteringsmøde her i Vollerup tirsdag den 9. August fra kl 13-19 - jeg sørger for forfriskninger og slutter af med at give Pizza. Så håbner nogen har tid/lyst til at komme - så kan vi bruge lejligheden til at ligge en slagplan for fremtidige byggemøder i Sønderborg.
Hanne Lindberg
Til top
Brian.Vestergaard Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 29-Januar-2019
Sted: Kolding
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 257
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian.Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Juni-2022 kl. 21:34
Jeg er lige startet på arbejde igen der så tror ikke jeg kan få det til at hænge sammen. Men ellers en god ide :) 

Måske burde jeg stille pizza til rådighed mod den sortering jeg ikke selv gider :)


Brian Vestergaard
Til top
Hanne.Lindberg Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 29-Marts-2017
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 785
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanne.Lindberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Juni-2022 kl. 21:37
Det er vigtigt at gøre en træls opgave til en fest 😁😁
Hanne Lindberg
Til top
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 948
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Juli-2022 kl. 08:44
Kære Hanne
Jeg vil overordentligt gerne være med til at stable byggemøder i Sønderborg på benene.
Jeg har allerede haft en føler ude til Frivillighuset i samme ærinde. De vil helst lægge hus til noget, der har et sundhedsmæssigt eller socialt grundlag, men hvis det lægges om aftenen, vil det nok ikke være helt umuligt.

Med hensyn til sorteringsmøde, der er den 9. august en tirsdag, som er arbejdsdag for mig. Jeg vil derfor nok først være i stand til at komme omkring 16.30. 

Til gengæld vil jeg nok kunne lokke min søn Thor med. Han vil næppe have mod på at komme alene, selv om det med farvesortering lige er hans “ting”. Han er ikke stærkt begejstret, når farmand mener, at der skal være mere avanceret sortering. 😅
Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
Kenneth.Schütt Se drop down
Flise
Flise
Avatar

Medlem siden: 17-August-2020
Sted: Sønderborg
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 20
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenneth.Schütt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-Juli-2022 kl. 20:28
Hej Hanne
Jeg er også på arbejde den dag, men jeg kan da dytte når jeg køre fra vollerup og hjem (arbejder i vollerup)

Snakker lige med fruen, måske vi kan komme forbi efter arbejde
Sulfo
Til top
Hanne.Lindberg Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 29-Marts-2017
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 785
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hanne.Lindberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Juli-2022 kl. 18:52
En uge alene hjemme og Touren på tv og så kom jeg helt selv til bunds i klodserne lige med en meget lille rest, så sorteringsmøde er desværre aflyst. Men vi satser på et byggemøde i sønderborg efter sommerferien
Hanne Lindberg
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.