Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - LEGO Kreadage i efterårsferien
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LEGO Kreadage i efterårsferien

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nadja Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nadja Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: LEGO Kreadage i efterårsferien
    Sendt: 30-Marts-2022 kl. 09:14
LEGO ARRANGEMENT I EFTERÅRSFERIEN
Hej til jer alle https://static.xx.fbcdn.net/s/emoji.php/v9/t7c/2/16/263a.png - ☺️
Vi arbejder på at stable et LEGO kreadage event på benene i efterårsferien i Svendborg!
Mandag og tirsdag i uge 42, vil vi gerne afvikle LEGO-krea-dage hvor alle er inviteret ind til at bygge både med LEGO og med DUPLO. Tidspunktet har vi ikke sat os fast på endnu. Indtil videre har vi lejet 1000 kg. LEGO og DUPLO, som gæsterne skal have lov til at boltre sig i.
Men en ting er LEGO som de kan bygge med, vi vil også meget gerne have udstillere med, så folk kan lade sig inspirere og ikke mindst se de flotte udstillinger som I har lavet. 
Hvis i har lyst til at være med og udstille, eller måske blot har spørgsmål, så er i meget velkommen til at sende mig en mail på nadja@bfst.dk med billeder af det i ønsker at udstille og hvor mange borde i optimalt set skal bruge for at vise jeres udstilling frem. I må også gerne ringe hvis i har spørgsmål på 54342460. 
I løbet af de næste 14 dage er i meget velkommen til at sende billeder og info til mig, og så kigger vi det hele igennem løbende og udvælger alle dem vi kan og har plads til  https://static.xx.fbcdn.net/s/emoji.php/v9/teb/2/16/1f642.png - 🙂
INFO: Vi sørger selvfølgelig for mad og drikke i dagtimerne, vi betaler jeres transport og vi arbejder på at finde overnatningsmuligheder til jer der kommer langvejsfra. 
BONUSINFO: Borgerforeningen Svendborg Teater er et stort kulturhus i Svendborg, der rummer alt fra børnearrangementer, store og små koncerter, foredrag og meget, meget mere. 
Vi glæder os til at høre fra jer alle. 
Rigtig god dag. 
Mvh
Nadja Larsen, Borgerforeningen Svendborg Teater
Til top
Erik.Ferdinand.Smit Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 14-Oktober-2021
Sted: Holland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 481
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik.Ferdinand.Smit Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-Marts-2022 kl. 22:19
Jeg er interesseret at komme, men problemet er, at jeg er hollander (nej, I behøver ikke at betale min rejse) og torsdag i den samme uge begynder Legoworld Utrecht.... så jeg skal beslutte, om jeg vil besøge to eventer direkte after hinanden.

Jeg skal sende en e-mail og vise hvad jeg kunne medbringe...
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.142 sekunder.