Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Pizza tårnet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pizza tårnet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Knud.Thomsen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Formand

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 5513
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Pizza tårnet
    Sendt: 25-August-2004 kl. 22:21

Så er der et nyt hus!

mvh

Knud

 

Knud Richard Thomsen
Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-August-2004 kl. 08:10
Hej Knud

Kun du formår at slå en ti etagers bygning hen med et 'så er der ny hus'

Jeg vil så svare som I plejer på de kanter. "Det er ikk' så ringe endda'

Jeg synes s.. det er rigtig flot.
Det har - som de andre - en enkelthed og alligevel vælde der får en til at tænke: "Hvorfor fik jeg ikk' den idé".
Så kommer man på bedre tanker når man konstatere at 'den klods man skal bruge 2000 af, den har man kun 143 af'.

Det ser ud som om der er rigtig meget 'liv' bag de ruder. Jeg glæder mig til et nærkig
Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 6097
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-August-2004 kl. 09:39
Det er altså lidt "frækt" at bygge i gul og orange. Som en service til dem, der ikke lige har Knuds hjemmeside i fingrene, er her et link til bygningen: http://www.sitecenter.dk/legomodeljernbane/bygningerbuilding s/view.nhtml?profile=bygningerbuildings&UID=10020
Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-August-2004 kl. 10:12
Hvorfor ikke bare trykke på www-knappen ?
Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 6097
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-August-2004 kl. 10:19

Citat: Per.Langkilde Per.Langkilde skrev:

Hvorfor ikke bare trykke på www-knappen ?

Den havde jeg slet ikke overvejet  

Til top
Knud.Thomsen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Formand

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 5513
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-August-2004 kl. 11:56

Jeg har hentet lidt inspiration fra tårnet i "Dokken" projektet på Esbjerg havn.

 

Knud Richard Thomsen
Til top
Martin.Bruun Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 5294
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Bruun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-August-2004 kl. 12:02

Det er et fedt hus!

 

Det gule/orange farveskema passer perfekt ind i "tegneserie-stilen", hvis jeg må kalde din arkitektur det  ... Det er ment som en kompliment!

 

Men faktisk så er byggeriet, da ikke så fjernt fra noget man kunne forstille sig i virkelighed i nogle måske lidt mindre kradse farver. Det er måske her at inspirationen fra "Dokken"-projektet kommer ind?

Martin Bruun



"A man builds with his brain and not with his hands"

- Brickelangelo
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.