Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Vil du hjælpe med at bygge den vildeste fantasi-ø
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vil du hjælpe med at bygge den vildeste fantasi-ø

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas Hundebøll Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Hundebøll Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vil du hjælpe med at bygge den vildeste fantasi-ø
    Sendt: 06-September-2021 kl. 16:24

Hej Byggepladen

Jeg synes, at I har de mest fantastiske, vildeste og mest kreative LEGO-hjerner.

Jeg vil derfor høre, om nogle af jer har lyst til at deltage og bygge en kæmpestor ø, der skal fortælle historier og kredse om begrebet mod.

Næste sommer afholdes FDFs landslejr, hvor 10.000 børn og unge mødes på Friluftscenter Sletten ved Ry. Sammen ”rejser” vi alle til øen Couratia og skal udforske temarammen om “mod” og være en del af fantasifortællingen om et eventyrligt land. Men allerede fra den 17. til den 19. september mødes 500-1000 ledere til en forberedelsesweekend forud for næste års lejr. Her kunne vi godt tænke os at lejrens energi, fantasi, lege og mod kan opleves med LEGO. I min hedeste drøm forestiller jeg mig, at der i løbet af weekenden bliver bygget en stor Lego-ø, der illustrerer alle de tanker og fantasier, som sættes i gang på forberedelsesweekenden.

 

Har du sammen med en eller to andre derfor mod på at deltage og bygge et fantasifuldt landskab på baggrund af de oplevelser, som I ser og hører i løbet af weekenden?

Af praktiske oplysninger kan jeg tilføje, at vi ikke selv som udgangspunkt har en masse klodser, men selvfølgelig gerne hjælper med at skaffe eller leje dem ind.

Arrangementet er fra fredag aften og indtil søndag middag. Kan I ikke deltage hele weekenden, er det også en mulighed kun at være tilstede og bygge lørdag.

Overnatning og forplejning står FDF naturligvis for.

Da alle på lejren er frivillige, har vi som udgangspunkt ikke mulighed for at betale et stort honorar, men lad mig høre, hvis det er afgørende, så kan jeg måske gøre noget.

Synes du opgaven lyder sjov, så ring eller send mig en sms på 50602006. Du kan også skrive på mailto:jhhu@dca.dk - jhhu@dca.dk

 

Med venlig hilsen

Jonas Hundebøll


Til top
Jesper.Marcussen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 11-December-2013
Sted: Vejle
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 661
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Marcussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-September-2021 kl. 19:15
Ejj, nu har jeg så hele 2 kasketter på der, men jeg har desværre ikke råd til at tage med på weekenden, men hvor skulle jeg da bare have vidst detCry, men det bliver helt sikkert fantastisk godt for jer andre57
Jesper Marcussen - Det er lige lovligt for klodset :D
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-September-2021 kl. 17:14
Ideen er god, men en kende optimistisk med < 10 dage til LLR kursus og uden de fornødne klodser til rådighed. Pøj pøj med kurset - med eller uden klodser.
Lars Kristensen
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.063 sekunder.