Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Braunschweiger Schloss
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Braunschweiger Schloss

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Online
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (5) Tak(5)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Braunschweiger Schloss
    Sendt: 27-August-2021 kl. 19:24
Denne model har været lang tid undervejs, men endelig er den færdig. Jeg har længe har i tankerne at bygge micro scale og Vad bedre end et gammelt tysk slot. Der er ikke nogen historik bag byggeriet i forhold til inspiration. Det er ret sjovt og udfordrende at bygge i det størrelses forhold, fordi færre klodser skaber meget. 












Søren Johansen
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-August-2021 kl. 20:18
Spændende byg, og det er lige den rigtige klods til at lave klipper med. Sjov måde at lave brystværn på, meget effekt fyldt. Eneste anke er måske de mange huse hvor der kun er taghældning til den ene side, de ser bedst ud med tag begge veje, som huset til venstre for borg porten.
Lars Kristensen
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Online
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-November-2021 kl. 17:57
NPU hele vejen igennem. Jeg kan specielt lide kirken og brugen af de halv-store rock pieces til at give en flot overflade på klippen.
Til top
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-December-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4423
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-November-2021 kl. 22:58
Citat: Lasse.Deleuran Lasse.Deleuran skrev:

NPU hele vejen igennem. Jeg kan specielt lide kirken og brugen af de halv-store rock pieces til at give en flot overflade på klippen.

Måske jeg spørger dumt - hvad betyder NPU?
Til top
Christian.W.J Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Næstformand

Medlem siden: 02-Maj-2006
Sted: Denmark
Region: Vendsyssel
Status: Offline
Point: 3743
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian.W.J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-November-2021 kl. 23:40
Nice Part Usage

Ofte givet som ros til når folk bruger elementer på måder der ikke ligger lige til højrebenetSmile
Christian Wendelboe Jensen

http://www.Flickr.com/cwj93

Sine Ira Et Studio

(Destroyer Christian)
Til top
Benjamin.Andersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 24-Februar-2019
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1649
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-November-2021 kl. 12:46
Den er rigtig fed du gamle, NPUen slutter jeg mig til. Specielt de bjerg elementer er godt brugt. 
Benjamin Andersen
Til top
Benjamin.Andersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 24-Februar-2019
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1649
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-November-2021 kl. 14:42
OK så gammel er du måske heller ikke. 😂
Benjamin Andersen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.