Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - T.N.T. protein Carrier
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

T.N.T. protein Carrier

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (4) Tak(4)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: T.N.T. protein Carrier
    Sendt: 09-Maj-2021 kl. 11:48
T.N.T. (This is Not a Train!)

Her skal i se en ting jeg har lavet med et par tog fronter....... Det var fronterne der var mit udgangspunkt for bygget, så jeg startede bagfra, og så var det bare fremad....Smile

Det endte med at blive en lille hurtig ting der transporterer proteiner til dem der er i nød!

Enjoy!!












God vind til jer alle!!


Redigeret af Anders.Sinding - 16-Maj-2021 kl. 11:29
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Maj-2021 kl. 12:42
Anders, du er bare M.U.P (Master of Useless Parts) 60

Jeg skulle først lige spotte de ellers ubrugelige togdele, som vi togfolk hader som pesten, og det er helt vildt hvordan du har fået dem så vel-integreret i designet, at man ikke kan forestille sig et andet element i stedet for.

Klasseeksempel på, at der ikke findes LEGO klodser, som ikke kan bruges til et eller andet Clap



Redigeret af Dennis.Tomsen - 09-Maj-2021 kl. 12:46
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
Poul-Erik.Borre Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Sted: Aarhus
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 622
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poul-Erik.Borre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Maj-2021 kl. 13:33
Imponerende brug af togfronterne. Meget bedre resultat end ved brug til det de er beregnet til 👌👏
Poul-Erik Borre
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Maj-2021 kl. 13:45
Damn der ser godt ud. Fed ide med at bruge tog dele til flyets form. De åbne sider hvor der normalt ville være tog lys, er brugt godt til greebles og udstødninger. 
Søren Johansen
Til top
Thomas.Rehhoff Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 07-Februar-2015
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 286
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.Rehhoff Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Maj-2021 kl. 14:19
Hold nu kæft det ser fedt ud, Anders.. Genialt med de togfronter og flyvinger. Især de meget aggressive kanoner, der kommer ud af togdelens vinduesparti passer godt sammen 
Men, flyver den i det mindste på æg?:)
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Maj-2021 kl. 19:12
Rigtig flot og harmonisk rumskib, selvom jeg ikke helt kan blive klar over om jeg synes de forreste vinger burde byttes om for at virke mere strømlinet/aerodynamisk i forhold til flyveretningen. Men det har du sikkert allerede testet.
Lars Kristensen
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7658
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Maj-2021 kl. 20:46

Det er lidt svært at se, om den flyver den ene eller den anden vej ud fra billederne...

Som jeg opfatter det, sidder styrehuset forrest? 

Uanset hvad, er den fed... Oppefra kunne den faktisk godt ligne en fisk eller en haj-agtig ting... 

Flot brug af de ellers ubrugelige tog-fronte... 👍🏻
René Hoffmann

LEGO-holic by nature



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 08:35
Fedt byggeri selvom den ikke er rød denne gang.

Angående aerodynamik, så er man vel ligeglad i rummet LOL
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
MortenHjortshøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 1202
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenHjortshøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 09:05
Ha ha Anders, den er fed og jeg tilslutter mig Dennis MUP udsagn LOL
Morten Hjortshøj Rasmussen
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Maj-2021 kl. 08:27
Citat: Dennis.Tomsen Dennis.Tomsen skrev:

Anders, du er bare M.U.P (Master of Useless Parts) 60

Jeg skulle først lige spotte de ellers ubrugelige togdele, som vi togfolk hader som pesten, og det er helt vildt hvordan du har fået dem så vel-integreret i designet, at man ikke kan forestille sig et andet element i stedet for.

Klasseeksempel på, at der ikke findes LEGO klodser, som ikke kan bruges til et eller andet Clap


Tak Dennis Smile
Der er jo i bund og grund ingen ubrugelige elementer (næsten) men disse tog fronter er ret gode, tror også de dukker op igen i andre byg senere....... 


Endnu engang tak Dennis!


Citat: Søren-Johansen Søren-Johansen skrev:

Damn der ser godt ud. Fed ide med at bruge tog dele til flyets form. De åbne sider hvor der normalt ville være tog lys, er brugt godt til greebles og udstødninger. 

Tak Søren, glæder mig at du kan lide den, tak!! Smile


Citat: Thomas.Rehhoff Thomas.Rehhoff skrev:

Hold nu kæft det ser fedt ud, Anders.. Genialt med de togfronter og flyvinger. Især de meget aggressive kanoner, der kommer ud af togdelens vinduesparti passer godt sammen 
Men, flyver den i det mindste på æg?:)

Tak Thomas...... tror jeg nok Confused  Det er ikke kanoner, hvad skal den med kanoner til??? Den flyver ikke på æg, men med æg! Wink


Citat: Lars.Kristensen Lars.Kristensen skrev:

Rigtig flot og harmonisk rumskib, selvom jeg ikke helt kan blive klar over om jeg synes de forreste vinger burde byttes om for at virke mere strømlinet/aerodynamisk i forhold til flyveretningen. Men det har du sikkert allerede testet.

Tak Lars. Smile Ja, jeg synes også den virker rimelig harmonisk i sit udtryk. Det med vingerne er som det skal være med vinger! Wink


Citat: René.Hoffmann René.Hoffmann skrev:


Det er lidt svært at se, om den flyver den ene eller den anden vej ud fra billederne...

Som jeg opfatter det, sidder styrehuset forrest? 

Uanset hvad, er den fed... Oppefra kunne den faktisk godt ligne en fisk eller en haj-agtig ting... 

Flot brug af de ellers ubrugelige tog-fronte... 👍🏻

Tak Rene! Egentlig må du helt selv bestemme hvilken vej den flyver, det der passer for dig er det 'rigtige', men min tanke er som du siger at cockpitter sidder forest........ Big smile  (Ja, hammerhajen har ikke levet forgæves...)

Endnu engang tak Rene!Smile


Citat: Ulrik.Hansen Ulrik.Hansen skrev:

Fedt byggeri selvom den ikke er rød denne gang.

Angående aerodynamik, så er man vel ligeglad i rummet LOL

Tak Ulrik Big smile Det med farven ved jeg ikke helt hvad jeg skal sige til, det er jo ikke for din skyld jeg vælger farver, he heConfused
Og jeg tænker du har ret vedr. rummet, endnu engang tak Ulrik! Smile


Citat: MortenHjortshøj MortenHjortshøj skrev:

Ha ha Anders, den er fed og jeg tilslutter mig Dennis MUP udsagn LOL

Tak Morten Smile Ja den ene mands affald, den anden mands guld......., Tak!





Redigeret af Anders.Sinding - 11-Maj-2021 kl. 08:53
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Jørgen.Tietze Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 30-April-2017
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 402
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Tietze Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Maj-2021 kl. 20:48
Den er fed. Kan vi ikke lige få the money-shot af rumpen?
Jørgen Tietze
Til top
Benny.Larsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 10-Januar-2018
Sted: Skive
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1708
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11-Maj-2021 kl. 20:58
Fedt bug <3 ...
Jeg har 6 sæt togfronter jeg gerne vil af med ;)
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Maj-2021 kl. 09:10
Citat: Jørgen.Tietze Jørgen.Tietze skrev:

Den er fed. Kan vi ikke lige få the money-shot af rumpen?

Tak Jørgen! Smile
Håber det var det her du mente? http://www.maj-isenkram.dk/?show=vinfo&item=8794  

Citat: Benny.Larsen Benny.Larsen skrev:

Fedt bug <3 ...
Jeg har 6 sæt togfronter jeg gerne vil af med ;)

Tak Benny! Smile
Tror du skal poste over i salgsforum, hvis du skal af med dem, men tak!
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Jørgen.Tietze Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 30-April-2017
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 402
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgen.Tietze Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12-Maj-2021 kl. 21:40
Citat: Anders.Sinding Anders.Sinding skrev:

Citat: Jørgen.Tietze Jørgen.Tietze skrev:

Den er fed. Kan vi ikke lige få the money-shot af rumpen?

Tak Jørgen! Smile
Håber det var det her du mente? http://www.maj-isenkram.dk/?show=vinfo&item=8794  


Uha er ikke meget for keramiske nisser medmindre de skal beskytte mod varmeudvikling. Næh, det kunne være sjovt at se hvordan det ser ud ved motorerne der stikker ud af togfronten!
Jørgen Tietze
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.