Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - LEGO Clikits layout
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LEGO Clikits layout

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3909
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (5) Tak(5)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: LEGO Clikits layout
    Sendt: 09-April-2021 kl. 15:45
Jeg kom til at købe 2 kilo af de små LEGO Clikits elementer på DBA for 50 kr.  Og da jeg sad og sorterede dem op i blomster, hjerter mm, kom jeg til at tænke på, at nu måtte jeg finde på at anvende dem i en model. Så de ikke bare havnede på ”lageret”.

Et layout med et hus og en have, hvor alle blomsterne kunne anvendes, syntes oplagt.

Jeg har valgt kun at bruge de små Clikits elementer og hovedsaligt sætte dem på andre LEGO klodser i næsten samme farve. Dog var der ikke særligt meget grønt, så jeg har tilføjet noget natur i bright green, da jeg synes denne farve stod bedst til Clikits farverne.

Jeg har også fået plads til de 3 Clikits piger: Daisy, Heart og Star, selvom de kun er lavet som nøgleringe. Og jeg har også fået plads til deres kat, som er en magnet.

Jeg håber at I kan lide min model. De klare farver lyser ihvertfald op i vores byggerum.








 

Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-April-2021 kl. 10:11
Ingen tvivl om det lyser op, og er flot brug af de få elementer der er anvendt - men pyha det ser lige lidt for nuser pusser ud med dit hjertehus. Men dejligt det kan lyse op for jer i en ellers lidt bøvlet tid.
Lars Kristensen
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-April-2021 kl. 10:18
Det ser da virkelig godt ud Thumbs UpSmile "Kom til" LOL

Hjerte-beklædningen på huset er på en måde det mest tryllebindende. Det er smart at Clikits-elementerne hæfter på undersiden af plader, sat på højkant.

Det giver et særligt spil i farverne at selve plastikken er en anden end ellers. Det er meget drømmeagtigt.

Jeg troede muligvis at Clikits ikke var kompatibelt, men det er så hermed grundigt modbevist.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Carina.K.Mi.Dauerhøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Januar-2018
Sted: Køge
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1299
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carina.K.Mi.Dauerhøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-April-2021 kl. 10:45
Anne Mette, jeg er TOTALT fan!!!!! 😍😍😍

For pokker, det ser godt ud, og er især vild med hjerte-huset.
Og så er hele lay-outtet så farverigt, at man blir helt glad i denne lidt triste tid.

Ku være fedt, hvis du en dag havde det med til et el andet event (når det en dag blir muligt igen! 🙏), så man ku se det i virkeligheden.... 
Carina Kyung Mi Dauerhøj
Til top
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3909
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-April-2021 kl. 15:12
Citat: Carina.K.Mi.Dauerhøj Carina.K.Mi.Dauerhøj skrev:

Anne Mette, jeg er TOTALT fan!!!!! 😍😍😍

For pokker, det ser godt ud, og er især vild med hjerte-huset.
Og så er hele lay-outtet så farverigt, at man blir helt glad i denne lidt triste tid.

Ku være fedt, hvis du en dag havde det med til et el andet event (når det en dag blir muligt igen! 🙏), så man ku se det i virkeligheden.... 

Tusind tak. Jeg regner med at tage det med til Skærbæk, som jeg virkelig håber bliver til noget i år.
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3053
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-April-2021 kl. 16:04

........ det er jo så det der sker når de 'voksne' piger stadig er børn inden i!!! Som Lars skriver er det lidt pusse nusser, men det er fedt af lige vel!! Thumbs Up
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3368
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-Maj-2021 kl. 18:35
Nu er Clikits layoutet blevet udvalgt til at være med i bladet Blocks (issue 79):


Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Lene.Bøgh.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-December-2012
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 4423
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lene.Bøgh.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-Maj-2021 kl. 08:01
Jeg er vild med det - andet kan jeg ikke sige, og jeg glæder mig til at se det i Skærbæk (krydser fingre for, at det bliver til noget). 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.