Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Finland
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Finland

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anne.Mette.V Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-September-2007
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3912
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Anne.Mette.V Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Finland
    Sendt: 27-Marts-2021 kl. 09:54

Jeg har aldrig været i en skov i Finland. Men jeg tænker, at der må se ud som her. Der er søer, nåletræer, birketræer, bjørne og rensdyr. Samtidig har mange finner en hytte i skoven og selvfølgelig en sauna, der helst skal ligge så man kan hoppe direkte ud i søen.

Modellen er bygget til sommerudstillingen i BR på Strøget, hvor den er en del af et større layout bestående af de fire lande: Danmark, Belgien, Finland og Rusland (de fire lande som er i gruppe B i EM i fodbold).







 



Redigeret af Anne.Mette.V - 27-Marts-2021 kl. 09:55
Anne Mette Vestergård

Mine modeller på flickr
Til top
Rune.L.Petersen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Bestyrelsesmedlem

Medlem siden: 10-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1070
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rune.L.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Marts-2021 kl. 10:23
Ser rigtigt godt ud, elsker man kan fornemme at søen er dybt i midten, også dejligt med meget liv i skoven.Thumbs Up
“Jeg bygger for hyggen, og den gode historie”
Til top
Esben.K Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-Februar-2006
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1817
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Esben.K Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Marts-2021 kl. 11:56
De seneste 10 år er jeg kommet flere gange årligt i mine svigerforældres sommerhus i Finland midt i en skov med birketræer og nåletræer og med en træsauna med direkte udgang til en bådebro så man kan hoppe i vandet efter saunaturen... så jeg vil gerne bekræfte at modellen er ramt lige i øjet ClapBig smile
Sommerhuset er ikke helt nordligt nok til rensdyr og bjørne, men en elg har vi spottet og forleden kom et par ulve forbi på isen.

Birketræerne er fine og gulvet og taget på saunaen er fine detaljer. Der mangler et par spande med vand i saunaen til at kaste på... og hvis man på en eller anden måde kunne lave blåbærbuske i bunddækket så ville det være prikken over i’et.

Esben
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2114
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Marts-2021 kl. 14:21
Jeg giver Esben ret, man skal blot ligt længere over mod Rusland. Har en bekendt tæt på den russiske grænse og der er vi blevet vist bjørnelappespor på træer. Rigtig fint byggeri og jeg vil også fremhæve taget og især væggene på saunabygningen - fint med indkig. Dem jeg kender har dog lidt mere skråning ned til deres del af søen.
Lars Kristensen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.066 sekunder.