Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Copenhagen Skyline
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Copenhagen Skyline

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3368
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (8) Tak(8)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Copenhagen Skyline
    Sendt: 30-November-2020 kl. 16:28
I forbindelse med årets juleudstilling i BR på Strøget har min mor Anne Mette og jeg bygget denne model af Copenhagen Skyline.

Oprindeligt var det ikke meningen, at jeg skulle bygge noget til årets juleudstilling i BR på Strøget. Men min mor Anne Mette havde lovet at bygge Copenhagen Skyline som baggrund til juleudstillingen. Og så skete der det, som der plejer at ske. Min mor følte sig lidt presset med at nå at få den bygget færdig inden deadline. Derfor tilbød jeg at hjælpe hende. Så det endte med, at jeg byggede halvdelen af modellen.

Jeg har bygget Marmorkirken, Vor Frelser Kirke, Københavns Domkirke og Sankt Nikolaj Kirke.

Min mor har bygget Det Kongelige Teater, Rundetårn og Rosenborg Slot.

 

Siden 1. november har modellen været udstillet som en del af juleudstillingen i butiksvinduet i BR på Strøget.


Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Tina.Haulrich Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Ambassadør

Medlem siden: 19-Marts-2013
Sted: Danmark
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 3433
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tina.Haulrich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30-November-2020 kl. 17:49
Wow! Det er en flot fortolkning af en skyline. Jeg er personligt ved at være lidt træt af LEGOs skylines. Det kører for meget i samme spor. Jeres model er tiltrængt fornyelse af genren😉
Tina Haulrich
"Spend your life doing strange things
with weird people"
Til top
Ulrik.Hansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 04-Marts-2008
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7227
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-December-2020 kl. 20:59
Smile Mange flotte detaljer.
Ulrik Hansen | Flickr-galleri
Til top
Morten.Skov Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 04-September-2007
Sted: Denmark
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 1970
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morten.Skov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-December-2020 kl. 17:43
Jeg synes også den er rigtig flot, alle de små og fine detaljer i har fået med det, det er bare flot som altid når I bygger....
Morten Anker



Jeg er Klodset, men ikke mere end alle de andre i Byggepladen.:-)

Til top
Peder.Svend.Pedersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-August-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1192
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peder.Svend.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-December-2020 kl. 20:28
Lige i øjet super super flot!
Peder Svend Pedersen
Til top
Brian.Vestergaard Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 29-Januar-2019
Sted: Kolding
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 257
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brian.Vestergaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05-December-2020 kl. 14:31
Super fin model. :) Ser godt ud
Brian Vestergaard
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.