Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Odins Venstre Øje
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Odins Venstre Øje

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Odins Venstre Øje
    Sendt: 21-August-2004 kl. 01:18

Odins Venstre Øje:  Viking Intelligencegård.

http://www.brickshelf.com/gallery/chrisp/Rumvikinger/odin_00 1.jpg

 

Her er min første prøve at Rumvikinger MOCs.  Glemt hvid farve!

Men, man kan finde hvid hvis man kigge efter tønde af Space Mead som alle "mine" Rumvikinger skal have med på tur/voyage!

 

Det var sjovt at bygge! Kan godt lide de her rumvikinger!

Til top
Mikkel.Oldrup Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1915
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.Oldrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2004 kl. 12:08

Der er noget andet vigtigt du har glemt.

Dragehovedet forrest!

Mikkel Oldrup

Bricklink butik: BrickManiac
http://www.bricklink.com/store.asp?p=Oldrup
Hvor jeg sælger ud af min samling og løbende sætter prisen ned. PM mig hvis du vil have mail når der er nyt.
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7659
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2004 kl. 13:54

 

Hey Chris! 

 

Jeg må virkelig sige, at du har fået skudt vores konkurrence igang dér! Den er hermed åbnet med manér...

 

Jeg glæder mig til at se flere rum-viking-kreationer

 

PS... Jeg er vild med dit rum-viking-logo!!

René Hoffmann

LEGO-holic by nature



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21-August-2004 kl. 19:57
Den er fin

Men en enkelt bemærkning
Jeg synes ikke at 'glaskuplen' burde rage ud foran

Spændende hvor mange udgaver af 'Thors Hammer' vi kommer til at se. Det er jo et oplagt angrebsskib
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-August-2004 kl. 20:13

Citat: Mikkel.Oldrup Mikkel.Oldrup skrev:


Der er noget andet vigtigt du har glemt.

Dragehovedet forrest!

 

 Ooops!  Den kommer sikkert på den næste!

 

Citat: René.Hoffmann René.Hoffmann skrev:


Hey Chris!

Jeg må virkelig sige, at du har fået skudt vores konkurrence igang dér! Den er hermed åbnet med manér...

Jeg glæder mig til at se flere rum-viking-kreationer

PS... Jeg er vild med dit rum-viking-logo!!

 

Tak René. 

Jeg synes det er hyggeligt og når det er nogle gang svært at blive "gokendt" på nogle af de forumer på Lugnet så er det også svært at blive motiveret at deltage i nogle af deres konkurrencer.  Byggepladen er hyggeligt og rumvikinger er bare sejt!  Så forestiller jeg at denne konkurrence bliver meget spændende.

 

Citat: Per.Langkilde Per.Langkilde skrev:

Den er fin 

Men en enkelt bemærkning 
Jeg synes ikke at 'glaskuplen' burde rage ud foran 

Spændende hvor mange udgaver af 'Thors Hammer' vi kommer til at se. Det er jo et oplagt angrebsskib 

 

Hej Per, nu mangler jeg min ordbog.  Jeg tror glaskuplen er 'cockpit' og hvis det er så, det var også min mening at cockpitten skulle være bagest.  Men der er så meget SNOT i denne skib at jeg er bare tilfreds at den ikke falder i stykker!   Jeg håber når jeg bygge flere at et eventuelt stil kommer frem med nogle klassiske viking ting og en form som er lidt mere strømlinede.  Men, jeg må sige at for første gang er det faktiske moonbase moduler som har fanget mine kreativitiet!

Til top
Mikkel.Oldrup Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1915
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikkel.Oldrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-August-2004 kl. 20:21

Citat: Per.Langkilde Per.Langkilde skrev:


Spændende hvor mange udgaver af 'Thors Hammer' vi kommer til at se. Det er jo et oplagt angrebsskib

 

Vi burde vel næsten have Thors Hammer som logo .

Mikkel Oldrup

Bricklink butik: BrickManiac
http://www.bricklink.com/store.asp?p=Oldrup
Hvor jeg sælger ud af min samling og løbende sætter prisen ned. PM mig hvis du vil have mail når der er nyt.
Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-August-2004 kl. 21:08
Citat: Chris.Paton Chris.Paton skrev:

Hej Per, nu mangler jeg min ordbog.  Jeg tror glaskuplen er 'cockpit' og hvis det er så, det var også min mening at cockpitten skulle være bagest.  Men der er så meget SNOT i denne skib at jeg er bare tilfreds at den ikke falder i stykker!   Jeg håber når jeg bygge flere at et eventuelt stil kommer frem med nogle klassiske viking ting og en form som er lidt mere strømlinede.  Men, jeg må sige at for første gang er det faktiske moonbase moduler som har fanget mine kreativitiet!


Det var cockpit'tet jeg snakkede om
Men i øvrigt er jeg enig. Moonbase har først fanget mig efter vi har fundet et fælles tema
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-August-2004 kl. 21:20

Citat: Per.Langkilde Per.Langkilde skrev:

Men i øvrigt er jeg enig. Moonbase har først fanget mig efter vi har fundet et fælles tema

 

Så mange muligheder for all de kendt byggninger som smed osv.  Selv hvis det er en konkurrence kun det være sjovt at koordinere lidt og opbygge en moonbase viking by som ikke har 10 smed og en "brewery"  eller omvendt!

Til top
Lars.Lange Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1127
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Lange Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-August-2004 kl. 02:07

Citér Hej Per, nu mangler jeg min ordbog.  

Hej Chris. http://www.ordbogen.com/ er on-line  Og kan oversætte begge veje DK=> UK & UK=>DK  Man har 3 gratis opslag pr. dag medmindre man køber en "licens"  Vi bruger den på mit arbejde.

Og lille side kommentar, dit logo er IMHO *PERFEKT* - FLOT arbejde! Og den er din kreation også. Keep up the good work !

/Lars Lange

"Growing old is mandatory; growing up is optional!"

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23-August-2004 kl. 19:47

Citat: Lars.Lange Lars.Lange skrev:

Hej Chris. http://www.ordbogen.com/ er on-line  Og kan oversætte begge veje DK=> UK & UK=>DK  Man har 3 gratis opslag pr. dag medmindre man køber en "licens"  Vi bruger den på mit arbejde.

Tak for det!  Der er flere gang om dagen hvor jeg virkelig har bruge for en hurtig oversættning!


Citat: Lars.Lange Lars.Lange skrev:

Og lille side kommentar, dit logo er IMHO *PERFEKT* - FLOT arbejde! Og den er din kreation også. Keep up the good work !

Tak!  Nu arbejde jeg på en lille en som er mere logo og mindre banner.   Jeg har også lige lavede nogle til vores norske og svenske naboer - I was feeling very Scandinavian!

http://www.brickshelf.com/gallery/chrisp/Rumvikinger/rumviki nger_0002.jpg

http://www.brickshelf.com/gallery/chrisp/Rumvikinger/rumviki nger_0003.jpg

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.