Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Abe fra Kay Bojesen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Abe fra Kay Bojesen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Søgende gæst Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søgende gæst Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Abe fra Kay Bojesen
    Sendt: 13-September-2020 kl. 18:03
Hej. Håber det er ok man er anonym her? Jeg søger en gave til min Lego-elskende kæreste, forestiller mig han sikkert læser herinde.

Jeg/han har se et forslag til Lego om at producere en Kay Bojesen abe. Det kommer nok ikke til at ske, men kan man på nogen smart måde finde en manual og købe klodserne seperat? Eller købe den af nogen?

På forhånd tak

Til top
A.Flyndersøe Se drop down
Panel
Panel


Medlem siden: 22-September-2009
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 1945
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér A.Flyndersøe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-September-2020 kl. 18:08
Lasse Deleuran har lavet en byggevejledning her

https://brickhub.org/i/8
Anders Thykjær Flyndersøe
Til top
Søgende gæst Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søgende gæst Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-September-2020 kl. 18:22
Fedt, mange tak! Er der en smart måde at anskaffe sig klodserne på..? 
Til top
Palle.Haulrich Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Maj-2013
Sted: Vestsjælland
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 6215
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palle.Haulrich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-September-2020 kl. 18:56
Det gøres lettest på Bricklink... Der går en del klodser til, så du skal nok købe fra flere forskellige sælgere, det kan tage lidt tid, de skal jo også nå at komme frem. Men har du tiden og tålmodigheden, er det det værd. Thumbs Up
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22
LEGO Festival of Play - Fangalleriet ‘24
Til top
Søgende gæst Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søgende gæst Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-September-2020 kl. 21:11
Tak for hjælpen, tror lige jeg skal afveje indsatsen med hvor sjov han vil synes gaven er 😊
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-September-2020 kl. 17:30
Ja aben er en af de dyreste modeller jeg har byggevejledning til.

Den er også på Rebrickable hvor man kan finde frem til hvor elementerne kan fås til den laveste pris.
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.