Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Se vores nyeste..........
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Se vores nyeste..........

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3069
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Se vores nyeste..........
    Sendt: 13-April-2020 kl. 17:29
I disse restriktive tider, var vi 2 LEGO gutter der trodsede farerne og mødtes for nylig, for at lave et lille 'fotoshoot' af vores seneste mocs. Udstyret var på ingen måde profesionelt, men vi hyggede os, og fik taget en masse billeder, der sikkert lidt hen ad vejen kommer på vores respektive Flickr/FB/hvad vi ellers bruger af sociale medier........ 

Her er lige et par billeder af hvad vi har bedrevet i de seneste uger og måneder, ENJOY!!!  Big smile



Den anden bygger er Benjamin, hvis ikke i lige havde gættet det....!?!Wink
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2114
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-April-2020 kl. 19:33
Tager de afsæt i fri fantasi, eller ligger der eks. Transformers som inspiration? Bare for at forstå universet. Men antager der er brugt en del timer for at flikke figurerne sammen. Uden close ups, vil jeg tro min favorit er venstre bagerest skarpt forfuldt af den med gul arm. 
Lars Kristensen
Til top
Anders.Sinding Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 07-April-2015
Sted: Ishøj
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 3069
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Anders.Sinding Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-April-2020 kl. 11:12
Citat: Lars.Kristensen Lars.Kristensen skrev:

Tager de afsæt i fri fantasi, eller ligger der eks. Transformers som inspiration? Bare for at forstå universet. Men antager der er brugt en del timer for at flikke figurerne sammen. Uden close ups, vil jeg tro min favorit er venstre bagerest skarpt forfuldt af den med gul arm. 

Jeg tror ikke der er noget entydigt svar på dit spørgsmål. For mit vedkommende er det fantasien der driver motivationen, og de MOC's jeg laver vokser nærmest frem imens jeg bygger på dem, der kan godt ligge en overordnet ide som starter MOC'en, men nogen gange bliver det til noget andet, eller får et andet udtryk end jeg først havde tænkt.

Inspirationen kommer overordnet set fra diverse sci-fi/fantasy film, comics, kunst og bøger, så det er ikke et enkeltstående univers jeg skaber mine MOC's til!

Vedr. Benjamin, må han svare for sig selv, men jeg tror han generelt er inspireret på samme måde som jeg!

PS: De er meget bedre i virkeligheden en på billeder........... Og lækre er de også! Big smile
Besøg min Instagram & Flickr her:
https://www.instagram.com/sinding.dk/
https://www.flickr.com/photos/133195951@N07/
Anders Sinding
Til top
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 957
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-April-2020 kl. 13:18
I har samme passion som min søn Thor.
Jeg ville have lagt et billede af en mech, han har lavet op, men det kan jeg ikke finde ud af.
Billedet vil ikke acceptere "copy/paste", og jeg kan ikke finde en måde at uploade filer i forum.
 
Han synes ligesom jeg at jeres modeller er flotte, men han skriver ikke så gerne.
Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
Benjamin.Andersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 24-Februar-2019
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1724
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Benjamin.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-April-2020 kl. 20:46
Som Anders skriver er det ideer og tanker der bygger sig langsomt op af inspiration fra forskellige steder. Det var en pisse hyggelig dag og vi lærte også lidt om hvad vi skal gøre bedre til næste gang. Jeg har allerede købt prof fotobagrund for det ikke skal være løgn 😂
Benjamin Andersen
Til top
Daniel.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 18-August-2009
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 3358
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-April-2020 kl. 21:24
Fedt at Din Dark age nummer 2, kun varede et år eller to, Anders 
At bygge med LEGO er som at male i 3D
Til top
Rune.L.Petersen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Bestyrelsesmedlem

Medlem siden: 10-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1070
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rune.L.Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17-April-2020 kl. 20:55
Det er utroligt hvad i får lavet, De ser rigtige godt ud glæder mig til at se dem live!

KEEP BUILDING!!!
“Jeg bygger for hyggen, og den gode historie”
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 2614
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-April-2020 kl. 06:24
Flot samling i har der Thumbs Up
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
Niels.J.Smedegaard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-April-2018
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 957
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels.J.Smedegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-April-2020 kl. 16:16
Jeg ville jo egentlig gerne fremvise min søns Mech i denne tråd.
- Han følger i høj grad Animé, og der har de ikke robotter - der har de Mech's!
Jeg fandt en måde at lave Work-Around. Det blev bare mit profilbillede. Wink
 
Om det er bevidst eller ubevidst ved jeg ikke, men den ligner ret meget robotten fra én af hans yndlingsfilm - Chappie.
 
Bare for at vise, at I er flere med samme passion.
Mvh
Niels
Lego Abuser Group
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.