Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Et like fuglehus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Et like fuglehus

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5818
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (5) Tak(5)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Et like fuglehus
    Sendt: 29-Januar-2020 kl. 15:32
I går gennemgik jeg mine Harry Potter figurer og fandt i blandt tilbehøret nogle bog omslag. Jeg kan godt lide at udfordre mig selv og straks skulle disse omslag bruges til noget. Da jeg går og tilføjer små sjove detaljer til min landsby sø, tænkte jeg, at et fuglehus ville være oplagt, med omslagene som tag. Omslagene er ret svære at forbinde med noget, kun clip tiles var en mulighed, men det kan kun hældes lidt af vejen. Læsningen var at bygge et lille fundament med noget udhæng, som det kunne ligge på. Her er resultatet og en lille gennemgang af sammensætningen.








Søren Johansen
Til top
Sandra.Almeida Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-September-2009
Sted: Denmark
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 2097
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sandra.Almeida Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-Januar-2020 kl. 19:53
Helt fantastisk!
AKA: Cassiebsg

- "There are those who believe that life here began out there..."

- "The Future? He can barely function in the present!"
Til top
Anders.B.Thuesen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 174
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.B.Thuesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-Januar-2020 kl. 23:40
Sejt SørenStar
Til top
Peder.Svend.Pedersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-August-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1195
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peder.Svend.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Februar-2020 kl. 15:35
det var noget jeg så på facebook - et mere simpelt fuglehus af samme brik
Peder Svend Pedersen
Til top
Emil.D.Christensen Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 05-Marts-2019
Sted: København
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 127
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emil.D.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Februar-2020 kl. 20:51
Fine, små byg! Det klæder virkelig huset at taget hviler oven på gavlene. Der skulle vel ikke være nogen der kender navnet på den lille femkantede plade? 
Emil Dalgaard Christensen
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5818
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Februar-2020 kl. 21:20
Citat: Emil.D.Christensen Emil.D.Christensen skrev:

Fine, små byg! Det klæder virkelig huset at taget hviler oven på gavlene. Der skulle vel ikke være nogen der kender navnet på den lille femkantede plade? 

Altså den som er brugt til gavle? Hvis ja, så er det en wedge plate
Søren Johansen
Til top
Emil.D.Christensen Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 05-Marts-2019
Sted: København
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 127
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emil.D.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01-Februar-2020 kl. 22:55
Tak! 
Emil Dalgaard Christensen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.