Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Kom til byggemøde
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Byggemøde i Næstved 8/1-20
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Byggemøde i Næstved 8/1-20

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Adi.Guldfelt Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 03-Marts-2018
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 350
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Adi.Guldfelt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Byggemøde i Næstved 8/1-20
    Sendt: 18-December-2019 kl. 18:51
Nyt i det Sydsjællandske: Byggemøder i Næstved.
(Du er selvfølgelig velkommen uanset hvor i landet du bor ;)

Der indkaldes hermed til byggemøde onsdag d 8/1-20.

Den korte version:
Sted; Musikstalden, Grønnegades Kaserne Kulturcenter, 4700 Næstved
Tid; 19.00-22.00 (man vælger jo selv, hvornår man har brug for sin seng)
Antal pladser; I princippet ubegrænset, da det er det lokale (hyggelige) spillested med plads til mange.
Tilmelding: skriv gerne her om du kommer

Den lange version:
I Musikstalden på Kulturcenteret i Næstved, afholdes der 1. onsdag hver måned (i januar 8/1) Fællesspisning (for alle interesserede) og efterfølgende Game Night (for brætspillere). Brætspillerne ønsker sig gerne andre nørder i lokalet, og så er vi klodsede nørder vel oplagte; begge dele er jo rimelig rolige aktiviteter, og kan næppe genere hinanden;)
Forud for Game Night og Byggemøder er der kl 18-19 arrangementet Fællesspisning. Dette arrangement har i princippet intet med hverken brætspillerne eller os at gøre, (og tilmelding og betaling til dette er individuelt og for egen regning - se link nederst), men måske det kunne være en hyggelig start på et byggemøde? Jeg er klar på det, og tænker det er en god idé, hvis I skriver her, hvis I tænker at komme til det også.
Sluttidspunktet kl 22.00 er dér, hvor brætspillernes aften slutter (ca). Der kan laves andet sluttidspunkt, men dét taler vi om den 8/1.
I forhold til antal pladser, skal der bare være plads til alle. Med ca 20 m2 borde i lokalet og tilsvarende antal af stole, kan det vist ikke være noget problem.
Tilmelding i forhold til stedet er ikke nødvendigt.
Og ja...det er da gratis at deltage i byggemøde;)

Er der noget jeg har glemt/spørgsmål? så hold dig ikke tilbage

Parkering: fri og lige uden for døren. Se link:

Link til Fællesspisning:
Til top
Carina.K.Mi.Dauerhøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Januar-2018
Sted: Køge
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1299
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carina.K.Mi.Dauerhøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2019 kl. 19:10
Hej Adi.

Det eneste, du mangler, er en tilmeldings-liste Wink
Carina Kyung Mi Dauerhøj
Til top
Adi.Guldfelt Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 03-Marts-2018
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 350
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adi.Guldfelt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2019 kl. 19:39
Hvordan laver jeg det🤷‍♀️
#newbie
Til top
Carina.K.Mi.Dauerhøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Januar-2018
Sted: Køge
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1299
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carina.K.Mi.Dauerhøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2019 kl. 20:05
Citat: Adi.Guldfelt Adi.Guldfelt skrev:

Hvordan laver jeg det🤷‍♀️
#newbie

Oh undskyld 🙈🙈

Laver den li for dig WinkWink

Det er mest for at folk ka kopiere hele din tekst og så skrive sig på listen, sådan at dit opslag ikke lige pludselig “forsvinder” oppe øverst i tråden, hvis nu der kommer mange tilmeldinger og kommentarer...
Carina Kyung Mi Dauerhøj
Til top
Carina.K.Mi.Dauerhøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Januar-2018
Sted: Køge
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1299
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carina.K.Mi.Dauerhøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-December-2019 kl. 20:07
Nyt i det Sydsjællandske: Byggemøder i Næstved.
(Du er selvfølgelig velkommen uanset hvor i landet du bor ;)

Der indkaldes hermed til byggemøde onsdag d 8/1-20.

Den korte version:
Sted; Musikstalden, Grønnegades Kaserne Kulturcenter, 4700 Næstved
Tid; 19.00-22.00 (man vælger jo selv, hvornår man har brug for sin seng)
Antal pladser; I princippet ubegrænset, da det er det lokale (hyggelige) spillested med plads til mange.
Tilmelding: skriv gerne her om du kommer

Den lange version:
I Musikstalden på Kulturcenteret i Næstved, afholdes der 1. onsdag hver måned (i januar 8/1) Fællesspisning (for alle interesserede) og efterfølgende Game Night (for brætspillere). Brætspillerne ønsker sig gerne andre nørder i lokalet, og så er vi klodsede nørder vel oplagte; begge dele er jo rimelig rolige aktiviteter, og kan næppe genere hinanden;)
Forud for Game Night og Byggemøder er der kl 18-19 arrangementet Fællesspisning. Dette arrangement har i princippet intet med hverken brætspillerne eller os at gøre, (og tilmelding og betaling til dette er individuelt og for egen regning - se link nederst), men måske det kunne være en hyggelig start på et byggemøde? Jeg er klar på det, og tænker det er en god idé, hvis I skriver her, hvis I tænker at komme til det også.
Sluttidspunktet kl 22.00 er dér, hvor brætspillernes aften slutter (ca). Der kan laves andet sluttidspunkt, men dét taler vi om den 8/1.
I forhold til antal pladser, skal der bare være plads til alle. Med ca 20 m2 borde i lokalet og tilsvarende antal af stole, kan det vist ikke være noget problem.
Tilmelding i forhold til stedet er ikke nødvendigt.
Og ja...det er da gratis at deltage i byggemøde;)

Er der noget jeg har glemt/spørgsmål? så hold dig ikke tilbage

Parkering: fri og lige uden for døren. Se link:

Link til Fællesspisning:

Jeg kommer:

1. Adi Guldfelt
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Carina Kyung Mi Dauerhøj
Til top
Adi.Guldfelt Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 03-Marts-2018
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 350
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adi.Guldfelt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-December-2019 kl. 10:34
Tak Carina :)
Til top
Kenni.Hansen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 29-Januar-2019
Sted: Næstved
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 186
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenni.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20-December-2019 kl. 04:35
Nyt i det Sydsjællandske: Byggemøder i Næstved.
(Du er selvfølgelig velkommen uanset hvor i landet du bor ;)

Der indkaldes hermed til byggemøde onsdag d 8/1-20.

Den korte version:
Sted; Musikstalden, Grønnegades Kaserne Kulturcenter, 4700 Næstved
Tid; 19.00-22.00 (man vælger jo selv, hvornår man har brug for sin seng)
Antal pladser; I princippet ubegrænset, da det er det lokale (hyggelige) spillested med plads til mange.
Tilmelding: skriv gerne her om du kommer

Den lange version:
I Musikstalden på Kulturcenteret i Næstved, afholdes der 1. onsdag hver måned (i januar 8/1) Fællesspisning (for alle interesserede) og efterfølgende Game Night (for brætspillere). Brætspillerne ønsker sig gerne andre nørder i lokalet, og så er vi klodsede nørder vel oplagte; begge dele er jo rimelig rolige aktiviteter, og kan næppe genere hinanden;)
Forud for Game Night og Byggemøder er der kl 18-19 arrangementet Fællesspisning. Dette arrangement har i princippet intet med hverken brætspillerne eller os at gøre, (og tilmelding og betaling til dette er individuelt og for egen regning - se link nederst), men måske det kunne være en hyggelig start på et byggemøde? Jeg er klar på det, og tænker det er en god idé, hvis I skriver her, hvis I tænker at komme til det også. 
Sluttidspunktet kl 22.00 er dér, hvor brætspillernes aften slutter (ca). Der kan laves andet sluttidspunkt, men dét taler vi om den 8/1. 
I forhold til antal pladser, skal der bare være plads til alle. Med ca 20 m2 borde i lokalet og tilsvarende antal af stole, kan det vist ikke være noget problem.
Tilmelding i forhold til stedet er ikke nødvendigt. 
Og ja...det er da gratis at deltage i byggemøde;)

Er der noget jeg har glemt/spørgsmål? så hold dig ikke tilbage 

Parkering: fri og lige uden for døren. Se link:

Link til Fællesspisning:

Jeg kommer:

1. Adi Guldfelt
2. Kenni Hansen
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
Kenni Hansen
Til top
Carina.K.Mi.Dauerhøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Januar-2018
Sted: Køge
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1299
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carina.K.Mi.Dauerhøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-Januar-2020 kl. 12:45
Adi, har du set min pb??
Carina Kyung Mi Dauerhøj
Til top
Adi.Guldfelt Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 03-Marts-2018
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 350
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Adi.Guldfelt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04-Januar-2020 kl. 12:17
Nu har jeg🙂
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.