Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Møbler i minifig skala
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Møbler i minifig skala

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 1 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Jakob.Emiliussen Se drop down
Klods
Klods


Medlem siden: 06-Juli-2019
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 188
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (3) Tak(3)   Citér Jakob.Emiliussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Møbler i minifig skala
    Sendt: 25-Oktober-2019 kl. 06:57
Hej alle

For mig er en af de store udfordringer ved at lave LEGO bygninger, at lave et interiør der matcher alle de kræfter jeg putter i det ydre. Derfor sat jeg mig selv i stævne at begynde at lave møbler. I første omgang er det blevet til ti stole. Det var faktisk ret skægt og jeg tror jeg vil prøve med andre typer møbler henaf vejen.

Hvis i vil se hvordan man bygger stolene på billedet, er der en video-instruktion her:




Bedste hilsner
Jakob



Redigeret af Jakob.Emiliussen - 25-Oktober-2019 kl. 06:59
Til top
Sacha.Erhardtsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 18-Januar-2013
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Sacha.Erhardtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Oktober-2019 kl. 08:03
Jeg vil godt prøve at finde links til de konti, som jeg følger på Instagram i løbet af weekenden.

PS.Man kan godt se billederne på Instagram, selvom man ikke har en Instagramkonto. 
Sacha Erhardtsen

(Ja, jeg taler meget)
Til top
Jens.P.Troelsen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 09-April-2019
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 479
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jens.P.Troelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Oktober-2019 kl. 09:25
Rigtig fine stole! Jeg har tidligere fundet inspiration hos http://www.brickbuilt.org/?s=furniture, det er dog mere gammeldags stil, men stadig god inspiration. 
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2114
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Oktober-2019 kl. 16:08
Især den røde som vel godt kan gå for at være tyren look a like? Men jeg vil nu nødigt sidde på dem med invert rund ;-)
Lars Kristensen
Til top
Anders.B.Thuesen Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 174
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.B.Thuesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Oktober-2019 kl. 20:39
De er fede! Det er altid de der småting man ender med at bruge alt for lang tid på til sidst i en stor MOC.
Til top
Daniel.Andersen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 18-August-2009
Sted: Denmark
Region: Sydsjælland
Status: Offline
Point: 3358
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Daniel.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Oktober-2019 kl. 10:23
Du får lige mit bud på en lænestol.

At bygge med LEGO er som at male i 3D
Til top
Sacha.Erhardtsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 18-Januar-2013
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Sacha.Erhardtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Oktober-2019 kl. 10:34
Så kom jeg til min computer.

Ham her, synes jeg har et godt blik for detaljer uanset om det er møbler eller andet nips til en bygning.

Patrick fra Østrig lægger ofte vejledninger til sine små byggerier på Instagram (og vidst nok også på Flickr).
http://www.instagram.com/balbo._/
Sacha Erhardtsen

(Ja, jeg taler meget)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.188 sekunder.