Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Interview med LEGO-Entusiast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Interview med LEGO-Entusiast

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lasse Sandholdt Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse Sandholdt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Interview med LEGO-Entusiast
    Sendt: 26-Februar-2019 kl. 13:19
Hej Byggepladsen og LEGO-Entusiaster.

Mit navn er Lasse. Jeg er journaliststuderende ude på DMJX i Aarhus. Jeg kunne godt tænke mig at snakke med en af jer LEGO-entusiaster, i forbindelse med en skoleopgave. Jeg synes det er en meget spændende interesse, i har. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad i synes er fedt ved LEGO, hvad det giver jer dyrke LEGO som hobby og hvad det er for nogle ting man laver, som LEGO-entusiast. Jeg ville derfor høre, om der var en af jer, der havde lyst til at stille op til et lille interview med mig, omkring jeres forhold til LEGO. Det ville en stor hjælp! Vi har meget korte deadlines herude på skolen desværre, så jeg skulle gerne snakke med en i morgen onsdag allerede, og det skulle gerne være nogenlunde i nærheden af Aarhus. Det kommer ikke til at tage særlig lang tid.. 

Skriv endelig, hvis du kunne have din interesse. Så skal jeg nok forklare yderligere, hvad det kommer til at gå ud på. 

De bedste hilsener.

Lasse Sandholdt

Til top
Rettelse Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rettelse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Februar-2019 kl. 14:39
Undskyld! Jeg mener selvfølgelig "Byggepladen" og ikke Byggepladsen.

Venlig hilsen.
Lasse Sandholdt
Til top
Palle.Haulrich Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Maj-2013