Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Interview med LEGO-Entusiast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Interview med LEGO-Entusiast

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lasse Sandholdt Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse Sandholdt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Interview med LEGO-Entusiast
    Sendt: 26-Februar-2019 kl. 13:19
Hej Byggepladsen og LEGO-Entusiaster.

Mit navn er Lasse. Jeg er journaliststuderende ude på DMJX i Aarhus. Jeg kunne godt tænke mig at snakke med en af jer LEGO-entusiaster, i forbindelse med en skoleopgave. Jeg synes det er en meget spændende interesse, i har. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad i synes er fedt ved LEGO, hvad det giver jer dyrke LEGO som hobby og hvad det er for nogle ting man laver, som LEGO-entusiast. Jeg ville derfor høre, om der var en af jer, der havde lyst til at stille op til et lille interview med mig, omkring jeres forhold til LEGO. Det ville en stor hjælp! Vi har meget korte deadlines herude på skolen desværre, så jeg skulle gerne snakke med en i morgen onsdag allerede, og det skulle gerne være nogenlunde i nærheden af Aarhus. Det kommer ikke til at tage særlig lang tid.. 

Skriv endelig, hvis du kunne have din interesse. Så skal jeg nok forklare yderligere, hvad det kommer til at gå ud på. 

De bedste hilsener.

Lasse Sandholdt

Til top
Rettelse Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rettelse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Februar-2019 kl. 14:39
Undskyld! Jeg mener selvfølgelig "Byggepladen" og ikke Byggepladsen.

Venlig hilsen.
Lasse Sandholdt
Til top
Palle.Haulrich Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Maj-2013
Sted: Vestsjælland
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 6215
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Palle.Haulrich Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Februar-2019 kl. 16:15
Du er sent ude kammerat! 83
Men det skal nu ikke skille os ad...

Jeg er bosiddende på Sjælland, så jeg er ikke i betragtning... men...

Kunne man forestille sig, (såfremt ingen melder sig) at du skrev spørgsmålene her i tråden.
Så ville du også få flere forskellige vinkler på emnet Wink
Vi har jo ikke alle, de samme præferencer for hobbyen.
(Nogle samler på sæt, nogle laver kun MOC (My Own Creation) andre samler kun på figurer)
Der er sikkert noget, jeg har glemt. Fælles for vores hobby/ interesse er, at det har med LEGO at gøre.
Alle er velkomne i foreningen!

Bare et forslag. Jeg tænker du har en stribe spørgsmål noteret. Det udelukker selvfølgelig, de opklarende, uddybende spørgsmål, der måtte opstå...

En anden mulighed, kunne være et telefonisk interview.

Jeg er frisk på begge ting.


Redigeret af Palle.Haulrich - 26-Februar-2019 kl. 16:20
Klodsfest ‘18 - Kalundborg
LEGO World - FanZonen ‘20 og ‘22
LEGO Festival of Play - Fangalleriet ‘24
Til top
Benny.Larsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 10-Januar-2018
Sted: Skive
Region: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1708
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Februar-2019 kl. 16:33
Eller lave det som en spørgeundersøgelse på Surveyve ...
Til top
Lasse Sandholdt Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse Sandholdt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Februar-2019 kl. 16:46
Det skal være et videointerview desværre. Ellers nogle gode foreslag og tak for hjælpen.                    Jeg ved godt at det MEGET kort varsel.. Men det er desværre de vilkår vi arbejder med herude, når det ikke er eksamensopgaver..

Venlig hilsen.
Lasse Sandholdt          
Til top
Henrik.Christensen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-Marts-2012
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 4246
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Februar-2019 kl. 19:54
Hej Lasse.
Du kunne lave et interview på Skype.

Bare et forslag.

Til top
Lasse Sandholdt Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse Sandholdt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Februar-2019 kl. 10:25
Også et godt foreslag Henrik. Det skal dog være et "face-to-face" interview. Jeg har valgt at gå med en anden historie i denne omgang. Men det kan være jeg prøver at lave den her historie til et andet projekt.
Tak for velviljen!

Venlig hilsen.
Lasse Sandholdt
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.