Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Kjuttavika Kro
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kjuttavika Kro

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
 Rangering: Emne rangering: 2 Stemmer, Gennemsnit 5.00  Emne Søg Emne Søg  Emne funktioner Emne funktioner
Ulf.Andersen Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 640
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (4) Tak(4)   Citér Ulf.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kjuttavika Kro
    Sendt: 14-Januar-2019 kl. 19:19
For ca. halvanden måned siden viste jeg her på forum Kaptajn Sabeltands slot, som er Poul-Eriks og mit bidrag til et større Kaptajn Sabeltand layout, som skal udstilles på LEGO World, og som efterfølgende fragtes til Norge, hvor det skal stilles op i Dyreparken i Kristianssand. Siden da har vi bygget endnu et lille bidrag til layoutet, nemlig Kjuttavika Kro. Den vil vi også gerne dele med jer, så her har i YouTube videoen, som ud over at vise den færdige model også giver et lille indblik i den byggeteknik, vi har anvendt til tagkonstruktionen.



Ulf Andersen
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2019 kl. 19:45
Nu kender jeg ikke Kaptajn Sabeltand, så skal gavle og vinduer være turkis lever I fint op til det.
For personligt synes jeg det er en al for dominerende farve i forhold til Jeres flotte hus og ikke mindst blomster rankerne på bagsiden.
Lars Kristensen
Til top
Ulf.Andersen Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 640
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulf.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2019 kl. 19:59
Citat: Lars.Kristensen Lars.Kristensen skrev:

Nu kender jeg ikke Kaptajn Sabeltand, så skal gavle og vinduer være turkis lever I fint op til det.

Oplægget til modellen er en tegning af huset, som jeg desværre ikke kan dele her på forum. I den tegnede udgave har kroen ganske rigtigt markante blågrønne døre, vinduer og gavle. Det stod derfor hurtigt klart, at vi måtte forøge vores lager af "Teal", så vi kunne matche tegningen. Smile


Ulf Andersen
Til top
Lasse.Vestergård Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2010
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 3368
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Vestergård Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-Januar-2019 kl. 20:29
Imponerende
Lasse Vestergård

"At bygge er at hygge"

Mine MOCs kan ses her
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Januar-2019 kl. 16:15
flot lille kro og fin teknik med taget.Thumbs Up
Henrik Kunz
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Januar-2019 kl. 17:10
Aner en smule græsk inspiration på den turkis blå farve. Ser godt ud.
Søren Johansen
Til top
Simon.Priisholm Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 25-Februar-2014
Sted: Vedbæk
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 1745
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon.Priisholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16-Januar-2019 kl. 10:24
Superfed, minder mig om dineren. De turisk farver er på en aller anden måde superfede og mærkleige på samme tid, fedt. 
Simon Priisholm
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.