Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Større legokøb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Større legokøb

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Haspalm Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Haspalm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Større legokøb
    Sendt: 29-November-2018 kl. 06:57
hejsa, jeg har brug for lidt gode råd fra Danmarks bedste legoforening! Jeg er selv stor lego fan, og er frivillig i en ungdomsklub for børn i alderen 5-12 år i byen jeg bor. Vi har mulighed for at søge penge til større projekter og her tænker jeg at det måske kunne være interessant at sætte et større lego-by projekt i gang og sammen med børnene selvfølgelig - investere i lego og bygge en by op. Jeg tænker at søge i omegnen af 10-15 tusind kroner til projektet, men det skal dække vejbaner, tog, skinner, byggesæt osv. Der skal være til både drenge/piger så kombi af city/friends. Men hvad har I af gode råd til projekter i den størrelsesorden? Der er jo af og til tilbud på 30-40% på legetøj, er det så her man slår til eller handler man det via andre steder? (Lego direkte, brickset ?)
Til top
Niri.Bodvar.Baklid Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 19-August-2018
Sted: Telemark Norge
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 305
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niri.Bodvar.Baklid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-November-2018 kl. 07:57
Du også bestille fra Bricklink. 
Niri Bodvar Baklid

"I'd get it one piece at a time
And it wouldn't cost me a dime"
Johnny Cash 1976 "One piece at a time"
Til top
Peder.Svend.Pedersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-August-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1192
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peder.Svend.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-November-2018 kl. 10:09
Vejplader og byggeplader er dyre. Overvej om du kan bruge noget brugt og undersøg om det kan skaffes. Blå avis, Bricklink. Det kan godt tage måneder alene. Angående udgående sæt er det februar man skal holde sig til.
Peder Svend Pedersen
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 12:16
Jeg tror det bedste vil være at købe til Bilka,s fødselsdag for det er her du får mest for pengene hvis det altså skal være nyt. Dog bliver det ikke en stor by for det beløb du skriver. Håber dette hjælper lidt. Wink
Henrik Kunz
Til top
Peder.Svend.Pedersen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 09-August-2012
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1192
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peder.Svend.Pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-December-2018 kl. 18:44
Citat: Peder.Svend.Pedersen Peder.Svend.Pedersen skrev:

Angående udgående sæt er det februar man skal holde sig til.
At lære Bilkas salgsvaner at kende er en god nøgle til billigt Lego, men der er ikke så mange regler udover 25-30% til fødselsdag, og weekender i november.
Udsalg af udgåede modeller sker som regel i slutningen af måneden op til at nye vare stilles frem, gælder både Bilka og Føtex 
Lego store på strøget i Kbh. har de sidste par år solgt ud i februar.
Peder Svend Pedersen
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.