Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Fjollede dyr lavet af Creator 30542
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fjollede dyr lavet af Creator 30542

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (4) Tak(4)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fjollede dyr lavet af Creator 30542
    Sendt: 18-Oktober-2018 kl. 17:02
Hvad skal man lave når man er på ferie? Bygge alternative modeller af de sæt man har ved hånden, selvfølgelig!

Jeg har 1 stk. Creator 30542 Cute Pug, men intet ordentligt kamera, så i stedet har jeg lavet byggevejledninger med stud.io 2.0 og min nye hjemmeside til byggevejledninger.

Den første model er en fjollet pingvin... eller er det en ugle? Jeg er ikke helt sikker.



Hvis man har lyst til at bygge den selv, eller bare synes det er sjovt at se klodser svæve og dreje i luften, så kan man besøge linket her.

Den anden model er en lille kat, som sidder og vinker. For ikke at træde på folks varemærker, har jeg navngivet den "Greetings Feline".



Igen er der byggevejledning til den lige her.
Til top
Niri.Bodvar.Baklid Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 19-August-2018
Sted: Telemark Norge
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 305
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niri.Bodvar.Baklid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18-Oktober-2018 kl. 17:13
Meget fine dyr!Smile 
Jeg sitter her nå med boken "Gyldendals store fugleguide" og ser på ugler og pingviner og jeg syntes den uglen/pingvinen din ligner mest på en ravineugle på engelsk blir det pallid scops owl og otus brucei på latin.



Redigeret af Niri.Bodvar.Baklid - 19-Oktober-2018 kl. 07:35
Niri Bodvar Baklid

"I'd get it one piece at a time
And it wouldn't cost me a dime"
Johnny Cash 1976 "One piece at a time"
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3680
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Oktober-2018 kl. 11:30
Den køber jeg!

Til gengæld tror jeg ikke den næste kan findes i nogen bog:



Byggevejledning her.

Det er et monster, er jeg blevet enig med mig selv om. Det er hules svært at bygge noget hvor de store røde klodser kan indgå. De stikker meget ud af byggeriet, så det må blive til en stor rød tud fra min side. Dette sæt udfordrer i den grad mine kreative evner! De fleste idéer jeg kommer på falder til jorden pga. manglende hængsler, og SNOT-elementer.
Til top
Betina.Mønster Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 262
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Betina.Mønster Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Oktober-2018 kl. 12:32
Den kunne ellers godt minde lidt om det der egern fra Ice Age der er på evig jagt efter agernet
5000+ minifigures and still counting
Til top
Sacha.Erhardtsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 18-Januar-2013
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sacha.Erhardtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Oktober-2018 kl. 13:00

Citat: Betina.Mønster Betina.Mønster skrev:

Den kunne ellers godt minde lidt om det der egern fra Ice Age der er på evig jagt efter agernet
Tak! Synes nok det var noget bekendt. 
Ice Age.
Sacha Erhardtsen

(Ja, jeg taler meget)
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3073
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19-Oktober-2018 kl. 15:06
Citat: Betina.Mønster Betina.Mønster skrev:

Den kunne ellers godt minde lidt om det der egern fra Ice Age der er på evig jagt efter agernet

Min første tanke da jeg så var Dovendyret Sid fra ice age, 
Nok på grund af krops bygningen og den røde næse



Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.