Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Rekruttering af unge LEGO byggere til brickmarket
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRekruttering af unge LEGO byggere til brickmarket

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Signe Kristensen Se drop down
Gæst
Gæst
Direkte Link til dette Indlæg Emne: Rekruttering af unge LEGO byggere til brickmarket
    Sendt: 31-August-2018 kl. 15:45
Kender du en der elsker at bygge og skabe med LEGO klodser og som har lyst til at dele inspirerende videoer af sine kreationer? Så er det måske dig vi leder efter! Star

Vi arbejder på at lancere en online platform for LEGO interesserede børn, kaldet brickmarket, der skal danne rammerne for et inspirerende og anerkendende miljø med fokus på (alternative) byggemuligheder. På brickmarket kan børn og unge inspirere hinanden ved at filme og dele det de bygger med LEGO klodser. Alt sammen for at forlænge LEGO klodsens leve- og legetid. 

Vi er i den forbindelse på udkig efter børn og unge i alderen 6-16 år, der bliver udvalgt som Pro Builders. De udvalgte Pro Builders får som nogle af de første muligheden for at dele videoer af deres egne LEGO kreationer og vil få tilsendt en 'brickmarket Pro Builder' t-shirt samt et af de nye LEGO sæt.

Lyder det som noget for en du kender? Så send os meget gerne en mail på info@brickmarket.com for mere information. 

Vi er en selvstændig organisation og har intet med LEGO koncernen at gøre.

Venlige hilsner 
Signe T. Kristensen
/brickmarket


Redigeret af Peter.Vingborg - 31-August-2018 kl. 22:20
Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3056
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-August-2018 kl. 17:07
måske du skulle hæve aldersgrænsen lidt, 
De fleste fra byggepladen er 16+ 
Personligt er jeg 25, og den yngste bedste bygger jeg kan komme i tanke i foreningen er 19 lige nu, 
Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
Jan.Smed Se drop down
Dæk
Dæk


Medlem siden: 03-Juni-2011
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 7134
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-August-2018 kl. 17:22
Citat: Morthen.Falk.Poulsen Morthen.Falk.Poulsen skrev:

måske du skulle hæve aldersgrænsen lidt, 
De fleste fra byggepladen er 16+ 
Personligt er jeg 25, og den yngste bedste bygger jeg kan komme i tanke i foreningen er 19 lige nu, 

Nu er dette faktisk noget jeg har skrevet og talt med Signe om, og målgruppen er nok ikke så meget foreningens medlemmer direkte, som måske deres børn, som ikke kan blive medlemmer af Byggepladen.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.172 sekunder.