Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Spørg foreningens medlemmer
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Salg af bricklink lager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Salg af bricklink lager

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Frede Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Salg af bricklink lager
    Sendt: 31-August-2018 kl. 04:49
Hej alle

Så er der ikke meget tilbage af min bricklink butik - Larsen Bricks
Der er 60% rabat på stort set alt, hvilket giver lageret en prissættelse på 22.000kr (uden rabatten er det ca 53.000kr)

Da jeg halvdesperat skal bruge pladsen vil jeg meget gerne høre fra interesserede der har lyst til at byde på lageret. 

Kontakt mig på frederichlarsen@gmail.com og lad os snakke om det :-)

Mvh Frederich
Til top
Poul-Erik.Borre Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Sted: Aarhus
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 622
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poul-Erik.Borre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-August-2018 kl. 07:37
"Så er der ikke meget tilbage af min bricklink butik - Larsen Bricks
Der er 60% rabat på stort set alt, hvilket giver lageret en prissættelse på 22.000kr (uden rabatten er det ca 53.000kr)"

22.000 x 100 / 53.000 = 41,5% rabat.

Jeg formoder at prisen efter nedsættelsen er 22.000 kr. fremfor at det er prisnedsættelsen der er 22.000 kr.


Redigeret af Poul-Erik.Borre - 31-August-2018 kl. 07:40
Poul-Erik Borre
Til top
Glenn.Knøsgaard Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 30-December-2008
Sted: Skovby
Region: Himmerland
Status: Offline
Point: 2760
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Glenn.Knøsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-August-2018 kl. 08:07
Citat: Frede Frede skrev:

Hej alle

Så er der ikke meget tilbage af min bricklink butik - Larsen Bricks
Der er 60% rabat på stort set alt, hvilket giver lageret en prissættelse på 22.000kr (uden rabatten er det ca 53.000kr)

Da jeg halvdesperat skal bruge pladsen vil jeg meget gerne høre fra interesserede der har lyst til at byde på lageret. 

Kontakt mig på frederichlarsen@gmail.com og lad os snakke om det :-)

Mvh Frederich

Der står jo også prissættelse altså er prisen nu 22.000. hvilket giver 58,5 % rabat, men der står jo også at ikke alt er med 60%.
Glenn Knøsgaard
Til top
Poul-Erik.Borre Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Sted: Aarhus
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 622
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poul-Erik.Borre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-August-2018 kl. 08:40
Citat: Glenn.Knøsgaard Glenn.Knøsgaard skrev:

Citat: Frede Frede skrev:

Hej alle

Så er der ikke meget tilbage af min bricklink butik - Larsen Bricks
Der er 60% rabat på stort set alt, hvilket giver lageret en prissættelse på 22.000kr (uden rabatten er det ca 53.000kr)

Da jeg halvdesperat skal bruge pladsen vil jeg meget gerne høre fra interesserede der har lyst til at byde på lageret. 

Kontakt mig på frederichlarsen@gmail.com og lad os snakke om det :-)

Mvh Frederich

Der står jo også prissættelse altså er prisen nu 22.000. hvilket giver 58,5 % rabat, men der står jo også at ikke alt er med 60%.

Beklager - jeg læste forkert. Læste prisnedsættelse fremfor prissættelse. Jeg må hellere få en kop ekstra kaffe Wink
Poul-Erik Borre
Til top
Jesper.Andersen Se drop down
Tagsten
Tagsten
Avatar

Medlem siden: 30-December-2008
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 469
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-August-2018 kl. 09:59
undskyld mig men du kan jo ikke være særlig desperat når du giver 60% af urealistiske høje normalpriser

Tag for eksempel denne hvor du giver 60%
Din normal pris er 40kr hvor gennemsnittet af dem der er til er 27kr 

Til top
Morthen.Falk.Poulsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-November-2011
Sted: Legoland
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3073
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Morthen.Falk.Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31-August-2018 kl. 14:03
Citat: Jesper.Andersen Jesper.Andersen skrev:

undskyld mig men du kan jo ikke være særlig desperat når du giver 60% af urealistiske høje normalpriser

Tag for eksempel denne hvor du giver 60%
Din normal pris er 40kr hvor gennemsnittet af dem der er til er 27kr 


Det er et gammelt salgs trick,
Jeg har set det i flere butikker hvor de nærmest permanent havde 30-60% på alt, og det lød også rigtigt godt, indtil at man så at de var lige omkring gennemsnits prisen nu, 

Men som vi ved, er der mange tilbuds jægere, og butikkerne før hvad de kan for a narer dem til at købe mere.  
det er det samme når almindelige butikker for eksempel siger: 2 for 59.95 kr, også står der med småt nedenunder, 1 stik 32 kr. 
På den måde sælger de mere, fordi folk bare ser der er tilbud, også bare køber det. selvom de egentlig ikke sparer noget som sådan.  


Hvis du tager en klods og sætter den op på en anden klods så har du en MOC

Jeg er ik negativ jeg siger bare tingene som jeg ser dem
mocpages
Pirat Kongen
Til top
Frede Se drop down
Gæst
Gæst
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-September-2018 kl. 19:30
Hej Alle.
Ja det er korrekt der er "snydt" lidt med prisen på 1 promille af produkterne. 
Det er hovedsageligt på manualer og blade der ellers ville komme ned i ganske få øre. 
Og så feks toghjulene som er tilføjet for nyligt. Men læg mærke til at de stadig er de billigste nye på bricklink.

Nå men ud over det, så drejer det sig ikke om hvad jeg har prissat det til, men hvad en eventuel køber vil give.

Jeg er åben for alle bud. Så skriv til min mail, da jeg ikke længere er medlem af Byggepladen og derfor ikke følger så meget med herinde.
Til top
 Besvar Besvar

Hurtigt svar
Navn:

Besked:
   NoFollow er tilføjet til alle links fra dette forum (rel="nofollow")
 Benyt Forum-koder
Sikkerhedskode:
Code Image - Please contact webmaster if you have problems seeing this image code  Refresh Gendan billede
Powered by Web Wiz CAPTCHA version 4.04 wwf
Copyright ©2005-2013 Web Wiz
Indtast koden præcist som vist i billedet.
Cookies skal være slået til i din browser.

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.