Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Le Mans 2018 - Bilerne i GTE PRO-klassen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Le Mans 2018 - Bilerne i GTE PRO-klassen

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-April-2019 kl. 00:15
Ved at lave den som sub-parts. Det tager en evighed, men jeg har ikke fundet en bedre løsning. Først laver jeg en SVG fil vha. billeder fra nettet og Inkscape. Så bruger jeg svg2ldraw så de bliver til .DAT filer. Nogle gange smider jeg dem igennem PatternFolder for at gøre dem kurvede, ligesom siderne af forruderne.


I alt tager det mig i genensnit en hverdagsaften at lave et enkelt klistermærke. Jeg kan arbejde på det mellem kl. 20 og 01. Indtil videre har jeg brugt 2 uger på klistermærker til min TS050, men den skal nok blive færdig her i april.
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Dennis.Tomsen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 03-Oktober-2010
Sted: Danmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 5406
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dennis.Tomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06-April-2019 kl. 00:48
Tusind tak for svaret.
Jeg har endnu kun fundet ud af at lave noget lignende (om end umiddelbart mere begrænset) via LDD to Pov-Ray. Processen er dog tilsvarende omstændig og tager også en krig.


Redigeret af Dennis.Tomsen - 06-April-2019 kl. 00:50
Mit Flickr-galleri med langt bedre og højere opløsning end forum tillader
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-Maj-2019 kl. 20:46
Med den nye Ford Mustang har vi fået hængsler i mørkeblå. Byggevejledningen til den blå Porsche er derfor blevet forbedret med hjulskærme i den rigtige farve!

Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22-Marts-2020 kl. 00:31
Med hjemmekarantæne har jeg fået tid til at lave byggevejledning til alle Ford GT'erne. Da jeg ikke kunne beslutte mig for om bilen skal være rød eller mørkerød, så har jeg lavet byggevejledninger til alle versioner.

Billederne linker til byggevejledninger:

















Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Marts-2020 kl. 21:44
Jeg har nu fået tid til at forbedre mine programmer til at lave klistermærker. Dette har medført at klistermærkerne til Ferrari #52 endelig er færdige!

Billedet linker til byggevejledningen.

Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Sandra.Almeida Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-September-2009
Sted: Denmark
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 2091
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sandra.Almeida Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29-Marts-2020 kl. 09:47
De er bare så god!

Jeg kan bestemt bedre lide Ford GT i rød/blå frem for mørkrød/blå.
AKA: Cassiebsg

- "There are those who believe that life here began out there..."

- "The Future? He can barely function in the present!"
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-April-2020 kl. 11:00
Mange tak :)

Nu har jeg også fået styr på de mørkerøde ferrarier. Billederne linker igen til byggevejledningerne:






Jeg regner med at begynde på BMW'erne her i weekenden, men de kræver en del forbedringer inden jeg kan begynde at lave byggevejledninger.
Til top
Jakob.Hestbæk Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 28-November-2010
Sted: Danmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Online
Point: 2690
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Hestbæk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-April-2020 kl. 12:34
Jeg synes de er super fede.
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-August-2020 kl. 20:22
Så kom der skisme styr på The Dane Train og kollegaerne.

Billederne linker som altid til byggevejledningerne.





Det tog enormt mange forsøg at få den nye Aston Martin Vantage AMR til at se nogenlunde korrekt ud. Jeg er lidt ked af at LEGO ikke lave 1x2 bracket i lime... med mindre man selv er ude med kniven ;)
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07-August-2020 kl. 22:38
Den ser vild sej ud fra bagenden! 
Lars Kristensen
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 17:21
Jo tak. Og her kommer så det sidste par biler i GTE PRO klassen fra Le Mans 2018. BMW M8 GTE #81 og #82:

Her kan man se forskellen på bilen fra 2018 og den seneste version hvortil der er byggevejledninger



Byggevejledningerne findes ved at klikke på billederne nedenfor.





Redigeret af Lasse.Deleuran - 15-August-2020 kl. 17:22
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Knud.A.Albrechtsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 02-November-2012
Sted: Danmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 2608
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.A.Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15-August-2020 kl. 19:23
Det er godt nok nogle fede biler du laver Lasse CoolThumbs Up
Knud Ahrnell Albrechtsen

http://www.snakebyte.dk/lego
Til top
Lasse.Deleuran Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 3670
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lasse.Deleuran Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-August-2020 kl. 14:49
Tak Knud. Jeg sætter pris på de små bemærkninger. De betyder noget. Jeg har ofte præsenteret modeller på Eurobricks uden et eneste svar, hvor jeg sidder tilbage og tænker: Var det virkelig så dårlig en MOC!?


Nu er dette projekt endelig slut. Der er byggevejledninger til samtlige modeller, og det endte endda med at blive set af et motorsportsmagasin, samt den officielle løbsarrangør!

http://www.dailysportscar.com/2020/08/24/plastic-fantastic-the-2018-le-mans-gte-pro-field-in-lego.html

https://www.fiawec.com/en/news/the-2018-le-mans-lmgte-pro-field-in-lego/6835

Byggevejledningerne er linket i første besked i tråden, hvor jeg også har smidt et gruppebillede med alle 17 biler.
Se mine byggevejledninger og del dine egne på BrickHub.org
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2112
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-August-2020 kl. 17:11
Vildt fedt oversigts billede, og det viser du blot har én lille opgave tilbage - at gøre dem alle fjernstyret så dere kan blive kørt rigtig 24H mini udgave ;-)
Lars Kristensen
Til top
Carsten.M.Johansen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Bestyrelsesmedlem

Medlem siden: 04-Marts-2017
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 1839
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.M.Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-August-2020 kl. 18:16
nej hvor er du vildt dygtig til de biler!!! 
Jeg er nødt til at prøve og få bygget hvert fald din ford med røde klodser. 
Carsten Mesnikow Johansen
Bestyrelsesmedlem - sekretaer@byggepladen.dk
Til top
Lorens.Christian Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 19-Oktober-2015
Sted: Kværs
Region: Sønderjylland
Status: Offline
Point: 372
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lorens.Christian Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-August-2020 kl. 18:44
de er skide godt lavet Lasse 
Æ synnejye
Lorens Christian Meyer
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5799
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-August-2020 kl. 22:40
Det er nogle vildt fede biler du bygget Lasse. Så meget arbejde i at få det rigtige udtryk frem og ligne originalen. Jeg tror nu ikke brugerne på eurobricks ikke syntes de er fede, for det er de. Tror man skal være heldig at bygge noget i et tema, som har en stor interesse på deres tema forums.
Søren Johansen
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.