Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - American Diner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

American Diner

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik.Hansen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 01-April-2005
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1994
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: American Diner
    Sendt: 09-Juni-2018 kl. 17:21
Hej

Så er der kommet lidt nyt ud fra klodshulen i denne varme sommertid Wink

 Jeg hade længe gået og leget med tanken om at lave en diner og det gjorde det ikke bedre for mine indre byggedæmoner da LEGO kom med deres eget sæt af en Diner # 10260.

Så jeg surfede nettet igennem en 12 -15 år Wink, efter lidt inspiration's billeder af en Diner og fandt en masse; men jeg syntes heller ikke at det skulle være de traditionelle udseende Diner's. Så på et tidspunkt falder jeg over billeder af " Gunther Toody' Diner "; alene navnet er en bygning værd Clap.

  


 Men bygningen hade et eller andet over sig om jeg godt kunne lide, den bordeuax røde farve sammen med den lyseblå syntes jeg så godt ud til facaden, samt bygningens udformning osse bl.a.
 Så jeg gad mig i kast med projektet og efter 4,5 min. byggeri så min version sådan her ud Wink.
( Den ender nok med et andet navn Embarrassed ) :




Lad mig høre hvad i syntes og fortsat god sommer Star


Redigeret af Henrik.Hansen - 09-Juni-2018 kl. 20:23
Henrik Hansen



" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! "



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Søren-Johansen Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 18-Marts-2012
Sted: Danmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 5818
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Søren-Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Juni-2018 kl. 17:30
Den er da rigtig fin. Ved ikke helt om størrelses forholdet i mellem bilerne og bygningen passer, bilerene ser lidt store ud.
Søren Johansen
Til top
Casper.Hansen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 16-Januar-2012
Sted: Danmark
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 2988
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Casper.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Juni-2018 kl. 18:14
Ikke dårligt, imponerende på kun 4 1/2 min!

Bilerne ser godt ud, men virker lidt store til diner'en, måske skulle den laves lidt større, så er der også plads til lidt mere inden i.




Redigeret af Casper.Hansen - 09-Juni-2018 kl. 18:14
Casper Hansen
Med 6 2x4 standard klodser kan du lave 915.103.765 kombinationer
Helt ærligt, Hvor klodset må man være?
Til top
Carina.K.Mi.Dauerhøj Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 21-Januar-2018
Sted: Køge
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1300
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carina.K.Mi.Dauerhøj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Juni-2018 kl. 19:00
Henrik, det ser rigtig godt ud, men er lidt målløs over, at du har været 12-15 år undervejs med at finde et billede af præcis dén diner, du vil bygge....??? WackoShocked
Carina Kyung Mi Dauerhøj
Til top
Henrik.Hansen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 01-April-2005
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1994
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Juni-2018 kl. 20:22
 Det at jeg har været en 12 -15 år undervejrs med at finde et billede og kun har været 4.5 min om at lave bygning er sarkastisk ment.

 Jeg kan godt være enig i at bilerne kan se lidt store ud i forhold til bygningen, prøver at sætte et andet billede på i morgen og osse fra en anden vinkel. 

   
Henrik Hansen



" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! "



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Peter.Ejsing Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 22-Maj-2014
Region: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 786
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.Ejsing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juni-2018 kl. 10:45
Amerikanerbiler ER bare store LOL
Peter Ejsing
Til top
Lars.Kristensen Se drop down
Liftarm
Liftarm


Medlem siden: 10-Januar-2006
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 2114
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10-Juni-2018 kl. 12:17
Bortset fra den er "lille" minder de om en nær Canta Cruz som vi spiste på tilbage i '09.
Interiør minder om retro fra 50-60 som The Diner kæden. Kan især lide dine stole/sofaer.

Lars Kristensen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.125 sekunder.