Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Örebro Trainstation and City part
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Örebro Trainstation and City part

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Andreas.Kvant Se drop down
Panel
Panel


Medlem siden: 06-Marts-2016
Sted: Malmö
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 772
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (4) Tak(4)   Citér Andreas.Kvant Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Örebro Trainstation and City part
    Sendt: 08-Marts-2018 kl. 18:00
Til udstillingen i Örebro har jeg nu bygget togstationen, der er placeret der samt en fiktiv bydel.Denne del er en del af et større layout af 31x10 moduverse (32x32 baseplate). Desværre er både Swebricks og Byggepladens arrangementer den samme weekend i april, ellers var jeg kommet til dette års arrangement

Örebro Station and city part ready for Swebrick event in Huskvarna in april and Örebro in sommer.   A part of Swebrick CB Trainlandscape by andreas.kvant, on Flickr

Örebro Station and city part ready for Swebrick event in Huskvarna in april and Örebro in sommer.   A part of Swebrick CB Trainlandscape by andreas.kvant, on Flickr
Andreas Kvant
Til top
Poul-Erik.Borre Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 16-Juli-2015
Sted: Aarhus
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 622
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poul-Erik.Borre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 19:24
Det ser rigtigt godt ud. Jeg håber at få mulighed for at se det samlede layout på et tidspunkt.

Poul-Erik Borre
Til top
Andreas.Kvant Se drop down
Panel
Panel


Medlem siden: 06-Marts-2016
Sted: Malmö
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 772
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andreas.Kvant Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08-Marts-2018 kl. 20:19
Citat: Poul-Erik.Borre Poul-Erik.Borre skrev:

Det ser rigtigt godt ud. Jeg håber at få mulighed for at se det samlede layout på et tidspunkt.

Självklart så ska jag posta bilder på det. 

Layouten kommer vara så här;


H 2,2 by andreas.kvant, on Flickr


Bild från förra utställningen



Andreas Kvant
Til top
Henrik.Kunz Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 10-Februar-2013
Region: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 5393
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Kunz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Marts-2018 kl. 09:56
Det ser super ud Anders.Thumbs Up Vi må håbe næste års Klodsfest ikke ramler sammen med Swebrick.
Henrik Kunz
Til top
Sacha.Erhardtsen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 18-Januar-2013
Region: Fyn
Status: Offline
Point: 1851
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sacha.Erhardtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09-Marts-2018 kl. 09:58
Wauw! Ser super godt ud.
Sacha Erhardtsen

(Ja, jeg taler meget)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.