Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Næst formandens nyeste skabning.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Næst formandens nyeste skabning.

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jakob.Nielsen Se drop down
Flise
Flise
Avatar

Medlem siden: 21-Marts-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 11
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakob.Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Januar-2006 kl. 17:51
Også et kæmpe tillykke herfra!

Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7659
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Januar-2006 kl. 18:26

 

Hæhæ... Tusind tak for alle de søde lykønskninger fra jer allesammen... Ingen nævnt, ingen glemt...

 

Men ja - rygterne taler sandt - natten mellem søndag og mandag, kl. 01.16, dukkede den lille ny arving op - og det blev en udgave med tap... Veerne startede ved 22.30-tiden... 

 

Han havde lidt små-travlt med at komme ud... Han kunne ikke vente på, at vi kom afsted, så han er kommet til verden på vores toilet, den lille bandit...  

 

Vi havde bestilt en taxa, som holdt og ventede, men så gik det lige pludselig RIGTIG stærkt med veerne, så vi måtte rekvirere en ambulance istedet... Så jeg gik ud for at sige det til taxachaufføren, og mens jeg stod og afregnede med ham, så lød der et brøl inde fra huset, så jeg styrtede ind... 5 sekunder senere hev jeg bogstavelig talt vores nyfødte søn op af toiletkummen... Der lå han og svømmede rundt nede... Så det er en lille gut, der vil frem i verden... Fra jeg gik ud til taxaen, og til jeg var tilbage på toilettet gik der max. 1 minut - så man kan vist ikke sige andet end at min kæreste er god til at føde børn...

 

Og gennem alt det her - fra han kom ud, og til ambulancen ankom - der var moren bare helt rolig... Imponerende!!! Det var mere faren, der fik stress på... Jeg tror, mit blodtryk steg 400% på 3 sekunder...

 

Jeg var så rundt på gulvet, at lige pludselig kunne jeg slet ikke finde ud af, hvor fa'en vi havde håndklæder henne - selvom de hang på væggen lige ved siden af...

 

Men vi kom godt afsted med et par flinke Falck-folk, og alle har det godt - både den lille, og moderen og farmand...

 

Endnu engang tak for alle de søde beskeder på os alle tre's vegne...

René Hoffmann

LEGO-holic by nature



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Lars.Lange Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 1127
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Lange Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Januar-2006 kl. 18:40
Citat: René.Hoffmann René.Hoffmann skrev:

jeg bogstavelig talt vores nyfødte søn op af toiletkummen... Der lå han og svømmede rundt nede
En af de historier man læser om i bladene hos frisøren

Må vi komme med navne forslag ?

Ifö GustavBerg må passe godt
/Lars Lange

"Growing old is mandatory; growing up is optional!"

Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
René.Hoffmann Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar
Facebook kaptajn

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 7659
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér René.Hoffmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Januar-2006 kl. 18:45

Citat: Lars.Lange Lars.Lange skrev:

Citat: René.Hoffmann René.Hoffmann skrev:

jeg bogstavelig talt vores nyfødte søn op af toiletkummen... Der lå han og svømmede rundt nede
En af de historier man læser om i bladene hos frisøren

Dét var også min tanke, da jeg så ham ligge dernede... Der tænkte jeg bare "Det her, det er bare noget, man læser i Se & Hør, eller ser i en dårlig B-film"... Eller hvis nogen kan huske bladet "En skør, skør verden"...

 

Men det sker altså også i virkeligheden...

 

Citat: Lars.Lange Lars.Lange skrev:


Må vi komme med navne forslag ?

Ifö GustavBerg må passe godt

 

Anne-Mettes gamle chef foreslog, at han skulle hedde Walter Carlo... W.C...

René Hoffmann

LEGO-holic by nature



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24-Januar-2006 kl. 18:59

Jeg skal lige se se om jeg kan ramme tastaturet her nede fra gulvet.

Jeg trimlede lige ned med akut latterkrampe

 

Huskede du at tage billeder så historien kan sælges til bladene

 

Han kunne vel også hedde Krumme.

Til top
Anders.Reinhard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1283
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Reinhard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Januar-2006 kl. 03:16

Der er vist stor chance for at den lille purk får interesse for LEGO`s

"Diver" tema!!!

Utroligt flot at "mor" tog det så roligt. Jeg mindes pludseligt 

Til top
Anders.Reinhard Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1283
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders.Reinhard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Januar-2006 kl. 03:19
Kan vi få en "arbejdstegning" at studere!!! (Juniors mål og vægt) 
Til top
Knud.Thomsen Se drop down
Bestyrelse
Bestyrelse
Avatar
Formand

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 5536
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Januar-2006 kl. 05:03

Tillykke fra det vestjyske!

Hvad med W. C. Fields.....

Knud Richard Thomsen
Til top
Carsten.Thomsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 4842
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carsten.Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Januar-2006 kl. 12:08

Hej René

 

Hjertelig tillykke til dig og din kæreste med det nye familiemedlem.

Husk at opdrage arvingen i den rette tro allerede fra starten af: "Jeg forsager M***B***s og al dens væsen... ".

Det bliver spændende at se om du kan få lov til at have dine klodser i fred.

Til top
Henrik.Hansen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 01-April-2005
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1994
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Januar-2006 kl. 12:19
hvad med at døbe ham Danny Agger Sørensen....DAS
Henrik Hansen



" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! "



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Jan.Rosgaard Se drop down
Tagsten
Tagsten


Medlem siden: 21-Januar-2005
Sted: Denmark
Region: Østjylland
Status: Offline
Point: 365
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jan.Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Januar-2006 kl. 13:52

Også tillykke fra mig.. Må siges at knægten gjorde en entre, som nok aldrig vil blive glemt.

Men helt ærlig Rene, så meget postyr laver vi andre altså ikke, når vi laver en MOC

Jan Rosgaard
Til top
Gert.Hansen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 05-Februar-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1843
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gert.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Januar-2006 kl. 14:31
Jeg ved ikke med jer, men jeg plejer heller ikke at dumpe den i toilettet som det første. Det er så svært at tage billeder dernede.
Til top
C.Bennedsen Se drop down
Liftarm
Liftarm
Avatar

Medlem siden: 05-Oktober-2005
Sted: Denmark
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 3765
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Bennedsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25-Januar-2006 kl. 15:08
Eller Jokum
Caspar Bennedsen
LEGO Certified Professional
Onsite Event Manager - Skærbæk Fan Weekend
Core team - LEGO Festival of Play
Til top
C.Rasmussen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 1624
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Januar-2006 kl. 19:19
Også et stort tillykke herfra. Sød og sjov historie. Men det gik godt nok meget hurtigt!

Christian

P.S. Vores førstefødte var 3 dage undervejs inden hjertelyden blev dårlig og det blev kejsersnit. Begge dele er nok lige overvældende
At skabe er at leve...

Christian Lindblad Rasmussen
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.