Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - MOC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MOC

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Henrik.Hansen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 01-April-2005
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1994
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: MOC
    Sendt: 13-August-2005 kl. 00:01
Så lykkedes det mig endelig at få lavet en side på brickshelf, også fik jeg også lige opdateret min profilside. Min brickshelfadr. er http//www.brickshelf.com/cgi-bin/gallery.cgi?m=hansen01 hvis i kigger på den vil jeg da meget gerne høre nogle tilbagemeldninger. på forhånd tak
Henrik Hansen



" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! "



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Gert.Hansen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 05-Februar-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1843
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gert.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2005 kl. 01:29
Lækre brandbiler og flot med de andre ting. Har du ikke lyst til at fortælle lidt om det damplokomotiv. Er det togmotoren der har fået nye hjul og sat forrest på toget??
Til top
C.Rasmussen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Midtjylland
Status: Offline
Point: 1624
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2005 kl. 01:31
Hej Henrik og velkommen til!

Det er nogle fine modeller du har lavet. Jeg kan især lide den lille politi-buggy-ting.

Christian
At skabe er at leve...

Christian Lindblad Rasmussen
Til top
C.Straaberg Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 6100
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.Straaberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2005 kl. 10:01
Jeg synes altså mejetærskeren er rigtig fed  - og togene , desværre ødelægger hjulene på damplokomotivet lidt udseendet, men det er jo ikke din skyld LEGO ikke laver nogle ordentlige hjul.
Til top
H.Andersen Se drop down
Gæst
Gæst


Medlem siden: 03-Marts-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 135
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2005 kl. 11:00
Jeg synes især det grønne lokomotiv er superflot!
Til top
Henrik.Hansen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 01-April-2005
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1994
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2005 kl. 12:41
Citat: Gert.Hansen Gert.Hansen skrev:

Lækre brandbiler og flot med de andre ting. Har du ikke lyst til at fortælle lidt om det damplokomotiv. Er det togmotoren der har fået nye hjul og sat forrest på toget??
Henrik Hansen



" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! "



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13-August-2005 kl. 21:07

Jeg er helt vild med MOW'en

Fede detaljer

Til top
Henrik.Hansen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 01-April-2005
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1994
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-August-2005 kl. 15:22
Citat: Henrik.Hansen Henrik.Hansen skrev:

Citat: Gert.Hansen Gert.Hansen skrev:

Lækre brandbiler og flot med de andre ting. Har du ikke lyst til at fortælle lidt om det damplokomotiv. Er det togmotoren der har fået nye hjul og sat forrest på toget??
Henrik Hansen



" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! "



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Henrik.Hansen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 01-April-2005
Sted: Denmark
Region: Midtsjælland
Status: Offline
Point: 1994
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-August-2005 kl. 15:48

Nej det er ikke togmotoren der har fået nye hjul, men det er nogle hjul fra noget lastbil tror jeg. Men selve motoren sidder under førerhuset, men da lokomotivet og kulvognen vejer meget kører jeg men maks. fire vogne efter lokomotivet, lokomotivet er osse udstyret med lys. 

Henrik Hansen



" Skal den spændetrøje virkelig stramme så meget !! "



Medlem af "Det Anarkistiske Firkløver"
Til top
Gert.Hansen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 05-Februar-2005
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1843
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gert.Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14-August-2005 kl. 23:28
Ah dér!

Jeg ville nok sætte motoren under kultenderen, så man kunne sætte nogle store hjul på lokomotivet bagerst. Og så bruge to motorer, hvis jeg ikke var så nærig.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.078 sekunder.