Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Det danske strandliv!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Det danske strandliv!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Alex.Sandek Se drop down
Klods
Klods
Avatar

Medlem siden: 11-September-2010
Sted: Danmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 136
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alex.Sandek Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Det danske strandliv!
    Sendt: 03-August-2011 kl. 07:46
Hej allesammen!
 
Nu er det vist på tide, at jeg viser mit bidrag til konkurrencen frem!
Men inden da, vil jeg lige sige tak til Claus for, at starte en super konkurrence op!
Jeg kalder mit bidrag for "Det danske strandliv".
Her er et oversigts billede, der viser en strandhytte med udsigt til vandet, samt et par unge, der prøver på, at holde den perfekte grillfest. Men som i kan se, er det nok første gang de er i besiddelse af en grill!
Endnu et billede. Bare fra en anden vinkel (hvor man kan skimte en ledning mellem de to klipper!).
Et billede af nogle detaljer!
Her ser man de tre unge, som er en smule uheldige!
Når mørket falder på, tændes de to havelamper og lyser stranden op!
Det var så det!
Ris og ros modtages gerne
 
Alex
 
 
Til top
Martin.Bruun Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Hovedstadsområdet
Status: Offline
Point: 5294
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin.Bruun Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-August-2011 kl. 09:08
Jeg synes dit dannebrogsflag er helt vildt godt tænkt! Clap
 
Hytten er super - men er taget ikke lidt rigeligt faldefærdigt? - Lyset er et plus.
 
Nu ved jeg godt at jeg måske kommer lidt i mindretal, men personligt er jeg ikke så vild med at du afmonterer benene på dine minifigs og erstatter med arme, hænder og technic-pins.
 
Jeg kan godt se, at man kan få nogle positurer frem som man ikke ville kunne lave med standardbenene. Men jeg synes så til gengæld også at især kokken får en mærkværdig hjulbenet fremtoning. Minifig-hænder synes jeg heller ikke virker så godt som ben eller fødder. Det bliver for spinkelt i forhold til overkroppen synes jeg.
 
Det er ikke fordi jeg er purist eller noget, måske synes jeg bare at noget af minifig'ens kluntede charme går lidt af når du erstatter benene med andre elementer. Somme tider synes jeg at det kan give mening at gøre det alligevel. Eksempelvis, hvis man vil opnå en virkning man ellers ikke ville kunne lave med standarbenene. Men lige i denne moc synes jeg ikke rigtigt, at figurernes positioner repræsenterer noget der er "bedre/sjovere/mere udtryksfuldt" end hvad du ville kunne opnå med standardbenene. Dermed synes jeg personligt ikke at du har "retfærdigjort" din amputering af de stakkels minifigs. Wink
 
Men igen - det er blot min personlige holdning. Og altså.. stadigvæk... en rigtig fin lille kreation. Smile
Martin Bruun



"A man builds with his brain and not with his hands"

- Brickelangelo
Til top
H.Bidstrup Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Region: Vestjylland
Status: Offline
Point: 1285
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H.Bidstrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-August-2011 kl. 17:22
Er også vild med flaget Thumbs Up - Hvis det er meningen at skuret virke faldfærdig (det tror jeg) så er det godt ramt. Wink
 
Jeg er heller ikke så vild med de der "ben"
Henning Bidstrup

Vindmøller - skal de ikke lave strøm ell. ?????? - jeg tror jeg har et problem

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.094 sekunder.