Byggepladen Websted Genveje:
Hjemmesiden
Om foreningen
Event Kalender
Statistik om medlemmer
Byggebladet
Download

Forum start Forum start > Åbent område - alle(!) kan læse med her > Se min nyeste skabning
  Aktive emner Aktive emner RSS Feed - Gothmog Rumvikinger Repair og Resupply
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gothmog Rumvikinger Repair og Resupply

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gothmog Rumvikinger Repair og Resupply
    Sendt: 26-Juni-2005 kl. 22:28

Nåh, eksaminer er forbi og nu må jeg lege igen!

 

Jeg kan ikke undgå at bygge videre indenfor vore Rumvikinger tema - glæder mig helt vildt til september hvor vi får ny hjelm osv...  Men, her er noget som er langt fra færdig men er noget større end jeg plejer at byg. 

 

Masse links til billeder:

http://www.brickshelf.com/gallery/chrisp/Rumvikinger/Gothmog /Construction/gothmog_001.jpg
http://www.brickshelf.com/gallery/chrisp/Rumvikinger/Gothmog /Construction/gothmog_002.jpg
http://www.brickshelf.com/gallery/chrisp/Rumvikinger/Gothmog /Construction/gothmog_003.jpg
http://www.brickshelf.com/gallery/chrisp/Rumvikinger/Gothmog /Construction/gothmog_004.jpg
http://www.brickshelf.com/gallery/chrisp/Rumvikinger/Gothmog /Construction/gothmog_005.jpg
http://www.brickshelf.com/gallery/chrisp/Rumvikinger/Gothmog /Construction/gothmog_006.jpg
http://www.brickshelf.com/gallery/chrisp/Rumvikinger/Gothmog /Construction/gothmog_007.jpg

 

Ideen er at vore rumskiber skal have et eller andet sted at bliver reparede.  Jeg har haft tænk om at byg et hangarskib meeeenn... tid og klodser bestemer!  

 

P.S.  Jeg er stadig ikke særlig god til at byg hus og by ting, derfor kunne jeg tænk mig at kom med rumvikinger til Skærbæk - håber der er by-bygger nok til udstillingen.

 

 

Til top
Lars.Jørgensen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 1228
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juni-2005 kl. 11:48

Link til den "rigtige" Gothmog hvis du skal have noget inspiration:

 

Encyclopedia of Arda

 

Han er jo den slemmeste Balrog   (Lord Of The Rings)

 

Der er også en officer i slaget på Pelennorsletten ved det navn - ret fedt maskeret i filmene:

Lars Gjerløw Jørgensen

| e-mail: remove dots | dotlars.gjerlow.jorgensen@gmail.com| oz2lgj |
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juni-2005 kl. 15:16
Citat: Lars.Jørgensen Lars.Jørgensen skrev:

Link til den "rigtige" Gothmog hvis du skal have noget inspiration:

 

Busted!  Man kan sige kun at jeg brugt bogen og ikke filmen som inspirationen til navnen.  Men ej hvor er han sødt!

Til top
Lars.Jørgensen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 1228
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juni-2005 kl. 15:31

Har du læst Silmarillion?  Gothmog optræder da vist slet ikke i LotR...

 

Jeg er ret vild med de historier - især navnene (og dermed sproget) og mytologien.

 

Min gamle kat hed Balrog 

Lars Gjerløw Jørgensen

| e-mail: remove dots | dotlars.gjerlow.jorgensen@gmail.com| oz2lgj |
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juni-2005 kl. 18:38
Citat: Lars.Jørgensen Lars.Jørgensen skrev:

Har du læst Silmarillion? 

Ja, mange gange.  Jeg syntes det er hans mesterværk.  Nu har jeg begyndt at læse nogle af Tolkiens inspiration som den finske "kalevala" og "Beowulf" og de nordlige gudshistorie selvføgelig. 

 

Citat: Lars.Jørgensen Lars.Jørgensen skrev:

Jeg er ret vild med de historier - især navnene (og dermed sproget) og mytologien.

 

At hver ting, man eller bæst har flere navne kan jeg godt lide

 

Citat: Lars.Jørgensen Lars.Jørgensen skrev:

Min gamle kat hed Balrog 

 

Fedt navn til et kat!

Til top
Lars.Jørgensen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 1228
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juni-2005 kl. 19:25

God fornøjelse med Beowulf - det er en fed historie. Det er godt nok ved at være mange år siden jeg læste den, men jeg tror snart den skal have en opfrisker - der er jo en filmatisering på vej nu 

 

Mytologien er gennemført - især efter flere gensyn med Silm kan man begynde at finde en rød tråd igennem hele universet.

 

Det var en meget urolig kat - den forsøgte at rasere mit hjem, så jeg gav ham det navn - bagefter faldt han lidt til ro - forstod nok at det var lidt uheldigt at hedde. Det skal dog sigea at min lillesøster, som jeg havde fået katten af, blev lidt sur over det. Hun synes at alle katte er søde. Punktum 

 

nå.. nu er vi vist også OT her...  FUT til løst og fast

Lars Gjerløw Jørgensen

| e-mail: remove dots | dotlars.gjerlow.jorgensen@gmail.com| oz2lgj |
Til top
Per.Langkilde Se drop down
Dæk
Dæk
Avatar

Medlem siden: 26-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 5932
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per.Langkilde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juni-2005 kl. 23:03

Citér der er jo en filmatisering på vej nu

 Der findes da en i forvejen med C. Lambert (og en som jeg husker det ret lækker sild ) Men filmen var vist ikke noget at skrive hjem om

 

Men tilbage til rumvikingerne

Flot Chris  Men overholder det også spacemodule standarden?

Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juni-2005 kl. 23:58
Citat: Per.Langkilde Per.Langkilde skrev:

og en som jeg husker det ret lækker sild

Som altid!

Citat: Per.Langkilde Per.Langkilde skrev:

Men tilbage til rumvikingerne

Flot Chris  Men overholder det også spacemodule standarden?

Ja, den ser meget firkantet ude pt. men snart bliver det til et eller andet som vil ligner et skib istedetfor et moonbase.  Det tror jeg nok det er det du mener med spacemodule standarden.

 

Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27-Juni-2005 kl. 23:59
ved ikke hvad der sket her?
Til top
Lars.Jørgensen Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 24-Januar-2004
Sted: Denmark
Region: Trekantsområdet
Status: Offline
Point: 1228
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Juni-2005 kl. 09:41

Du har skrevet et indlæg?

 

Med en smiley foran???

 

Det er ok Chris - vi kan godt li' dig alligevel 

Lars Gjerløw Jørgensen

| e-mail: remove dots | dotlars.gjerlow.jorgensen@gmail.com| oz2lgj |
Til top
Chris.Paton Se drop down
Panel
Panel
Avatar

Medlem siden: 02-Juni-2004
Sted: Greenland
Region: ikke oplyst
Status: Offline
Point: 1321
Indlæg funktioner Indlæg funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chris.Paton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28-Juni-2005 kl. 23:48
Citat: Lars.Jørgensen Lars.Jørgensen skrev:

Du har skrevet et indlæg?

 

Med en smiley foran???

 

Det er ok Chris - vi kan godt li' dig alligevel 

 

Ja, det er rart at føle sig velkommen!

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum tilladelser Se drop down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.04
Copyright ©2001-2021 Web Wiz Ltd.

Denne side blev genereret på 0.109 sekunder.